Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kevin-Raw wrote:ow wat heb ik hier zin in!! :slow: duurt alleen nog een maandje! :(

En ik moet nog aan 1 kaartje zien te komen voor me maat, weet echt niemand iemand die nog een kaartje heeft :D
Is er niet een regel waarin staat dat ht members voorrang hebben op kaartjes?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Robster wrote:
Kevin-Raw wrote:ow wat heb ik hier zin in!! :slow: duurt alleen nog een maandje! :(

En ik moet nog aan 1 kaartje zien te komen voor me maat, weet echt niemand iemand die nog een kaartje heeft :D
Haha het is een HT member! :P Da reveller ;) zit er dagelijks op, maar is alleen niet so actief met posten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kevin-Raw wrote:
Robster wrote:

Haha het is een HT member! :P Da reveller ;) zit er dagelijks op, maar is alleen niet so actief met posten :thumbup:
grrrrr :evil:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hoe meer actieve postende Hardtraxxers hoe beter. En als je 'alleen' gaat is het alleen maar mooier: dan staan we uiteindelijk de hele avond met een groep van 50 Hardtraxxers te beuken :yay:
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Hoe meer actieve postende Hardtraxxers hoe beter. En als je 'alleen' gaat is het alleen maar mooier: dan staan we uiteindelijk de hele avond met een groep van 50 Hardtraxxers te beuken :yay:
Haha sowieso ga ik niet alleen :P, we gaan met ze 6e, :D maar die 7e wil ook nog :P

Maar mij zul je toch steeds overal tegenkomen, want ik loop altijd echt alleen maar rondjes :innocent:
Ben nooit bij me echte maten :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
echt kut dat ik hier niet heen kan :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Zeg nou gewoon dat ik jarig ben en dat ik een verjaardagsfeest geef. Of zeg dat je een vriendin hebt en die avond een etentje bij haar thuis hebt om haar ouders te ontmoeten. Werkt altijd! :D
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Zeg nou gewoon dat ik jarig ben en dat ik een verjaardagsfeest geef. Of zeg dat je een vriendin hebt en die avond een etentje bij haar thuis hebt om haar ouders te ontmoeten. Werkt altijd! :D
DIT DUS!!! :thumbsup: ..

Gewoon schijt hebben! , je heb een blind-date met chukkelz die jarig is :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Blind Date met een Canadees die groen is :evil:
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Blind Date met een Canadees die groen is :evil:
Onder de blauwe bomen, in gezelfschap met olifanten.
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
Ja dan laten ze me echt gaan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:
En je gaat er natuurlijk wel naartoe in een Blauwe Mitsibitsu of een Groene Volkswagen en dan romantisch naar de Roze Sterretjes kijken en de Witte Maan op je Blauwe Nike's en ondertussen neem je een Rode Marlboro en als afsluiter geef je je date een Witte Rolex cadeau en dan is ze zo blij dat ze een Gele Smilie krijgt en jij haar in haar Bruine Ster mag nemen.

De perfecte date :loving:
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
Kevin-Raw wrote:
En je gaat er natuurlijk wel naartoe in een Blauwe Mitsibitsu of een Groene Volkswagen en dan romantisch naar de Roze Sterretjes kijken en de Witte Maan op je Blauwe Nike's en ondertussen neem je een Rode Marlboro en als afsluiter geef je je date een Witte Rolex cadeau en dan is ze zo blij dat ze een Gele Smilie krijgt en jij haar in haar Bruine Ster mag nemen.

De perfecte date :loving:

:lol:

Witte Rolex :oh: Die in rotterdam in de omloop zijn , zit MCCP in :x maarja ff weer ONTOPIC!!

Wanneer wordt de TT bekend gemaakt? :innocent:
Donateur
last seen Sep 2014
een week van te voren :thumbup:
Donateur
last seen Sep 2014
een week van te voren :thumbup:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Kevin-Raw wrote:Wanneer wordt de TT bekend gemaakt? :innocent:
Zijn er ook nog kluisjes? :lol:
Donateur
last seen Oct 2023
roberttt wrote:een week van te voren :thumbup:
Hardtraxx flipt een beetje :( Had net 5 dubbelposts :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
:aww:

Verdomme, waarom wil de tijd niet opschieten. Kan Qlimax niet achter de rug zijn, dan is dit sneller! Ik zou het er zelfs voor over hebben om niks meer te drinken/eten/slikken/pissen/kakken tot dit feest, als dit feest morgen al was!
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Chukkels wrote::aww:

Verdomme, waarom wil de tijd niet opschieten. Kan Qlimax niet achter de rug zijn, dan is dit sneller! Ik zou het er zelfs voor over hebben om niks meer te drinken/eten/slikken/pissen/kakken tot dit feest, als dit feest morgen al was!
Das niet zo moeilijk, een dag volhouden heb ik er ook wel voor over :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Daarom juist :P
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote::aww:

Qlimax wordt vetter hoor :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Inderdaad, want op 11 december ben jij nuchter, terwijl jij op 27 november... nou laten we zeggen, niet nuchter bent. :lol:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Inderdaad, want op 11 december ben jij nuchter, terwijl jij op 27 november... nou laten we zeggen, niet nuchter bent. :lol:
Komt eigenlijk best wel mooi uit dat ik geen kaarten voor Qlimax heb kunnen regelen, want heb geen idee hoe ik dat anders had geregeld, Qlimax zonder xtc zat er zowiezo niet in, en Loudness eigenlijk ook niet :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
DarkBeatz wrote:
Chukkels wrote:Inderdaad, want op 11 december ben jij nuchter, terwijl jij op 27 november... nou laten we zeggen, niet nuchter bent. :lol:
Komt eigenlijk best wel mooi uit dat ik geen kaarten voor Qlimax heb kunnen regelen, want heb geen idee hoe ik dat anders had geregeld, Qlimax zonder xtc zat er zowiezo niet in, en Loudness eigenlijk ook niet :lol:
Qlimax P, Loudness 4-FMP+Methylone. Zo, problem solved! :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wie wil er een nuchter dansje doen met mij :(

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago