Eerste keer Factory010, dus ik ben benieuwd. Heb er speciaal m'n oordoppen voor gekocht na het horen dat het geluid er hard aan toe gaat.wrote:Dat zal geen achtergrondmuziek wordenwrote:Word gezellig een avondje aan de bar een biertje drinken, lekker achtergrondmuziekje erbij enzo..het bier springt daar spontaan uit je beker van het geluid
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja ik neem ze ook weer mee.Op thrillogy was ik ze vergeten.Toch wel spijt van gehad de dag erna.En in de maassilo knalt het altijd extreem hard.Nou weet ik niet of het in de factory ook zo is,maar ga er vanuit van wel.En maar goed ook 
Brilletje en oordopjes mee dus. Wordt leuk! 
Zal die verrekte dingen ook maar weer eens meenemen (oordopjes). Laatste tijd echter nooit zin om ze in te doenwrote:Brilletje en oordopjes mee dus. Wordt leuk!
Die Max Enforcer - Loudness (B-Front 2010 Mix) klinkt wel lekker 
helaas uitverkocht
jammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
Ik krijg nu alleen maar meer zin in de act van Zatox! Ik wil die nieuwe van de r3bels live horen 
een leuk tussendoortje? o.Owrote:helaas uitverkochtjammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
dit word juist hét feest
Bach draait op het dakterras anders ook wel een gruwelijke remix.wrote:Ik krijg nu alleen maar meer zin in de act van Zatox! Ik wil die nieuwe van de r3bels live horen
Idd ik ga liever hierheen dan naar Qlimax (qua lineup/prijsverhouding)wrote:een leuk tussendoortje? o.Owrote:helaas uitverkochtjammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
dit word juist hét feest
Going Maximaluswrote:Bach draait op het dakterras anders ook wel een gruwelijke remix.wrote:Ik krijg nu alleen maar meer zin in de act van Zatox! Ik wil die nieuwe van de r3bels live horen
De capaciteit is niet hoog hier geloof ik dus dan is het ook niet verwonderlijk dat het met zo'n line up juist snel gaat. Wat had ik hier trouwens graag heen gewild, waarom moet mijn hardstyle maat nu juist die dag jarig zijn?wrote:helaas uitverkochtjammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
Nja, je had natuurlijk ook voor zijn verjaardag tickets kunnen bestellen 
Waarschijnlijk heeft hij dan een verjaardag te vieren.wrote:Nja, je had natuurlijk ook voor zijn verjaardag tickets kunnen bestellen
G
dat duswrote:helaas uitverkochtjammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
R
Hardtraxxer
88 posts member since 2009
last seen Mar 2014
spijtig dat ik er nie bij kan zijn
echt dikke line-up
echt dikke line-up
Idd Roelius, ik zen aanwazig ze!wrote:spijtig dat ik er nie bij kan zijn![]()
echt dikke line-up
Een tussendoortje in de zin van niet ver van te voren in de agenda hebben staanwrote:een leuk tussendoortje? o.Owrote:helaas uitverkochtjammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
dit word juist hét feest
ow wat heb ik hier zin in!!
duurt alleen nog een maandje!
En ik moet nog aan 1 kaartje zien te komen voor me maat, weet echt niemand iemand die nog een kaartje heeft
En ik moet nog aan 1 kaartje zien te komen voor me maat, weet echt niemand iemand die nog een kaartje heeft
Heel misschien gaan wij er 1tje overhebben maar weet nog niet wat ik er dan mee ga doen. Ofwel voor een mooie winst verkopen ofwel iemand anders meesleuren uit onze vriendenkring.wrote:ow wat heb ik hier zin in!!duurt alleen nog een maandje!
![]()
wrote:Heel misschien gaan wij er 1tje overhebben maar weet nog niet wat ik er dan mee ga doen. Ofwel voor een mooie winst verkopen ofwel iemand anders meesleuren uit onze vriendenkring.wrote:ow wat heb ik hier zin in!!duurt alleen nog een maandje!
![]()
Hoeveel reacties ik al heb gehad van mensen die mijn kaartjes voor Loudness willen kopenwrote:Kun je even een link geven, bij nader inzien lijkt me dat toch ook veel vetter! Iemand 3 Loudness kaartjes kopen @ 15eur het stuk?wrote:Kaarten niet binnen.
Heb ervoor gekozen naar een besloten feest van Beethoven te gaan, dat rustige trekt me toch net wat meer
Heb nog steeds hoop dat Chris One laat op de avond staat. En voor diegene die nog steeds zeggen dat hij vroeg zou moeten draaien, omdat hij nog geen 18 is. Doet er niet toe! Hij wordt namelijk 29 november 18 
Zal tzt wel kijkenwrote:Iemand hier uit Nijmegen waar ik mee kan carpoolen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.