Gelukkig hoef ik maar 19 minuten te wachten 
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
moest 2 minuutjes wachten. ga wel alleen de zaterdag! 
ik was ook om 8 uur precies binnen, en toch wachtrij van 7 minuten en daarna nog eens een wachtrij van 18 minuten, nu nog steeds bezigwrote:Oke 4 kaartjes zijn binnen, was om 8 uur precies op de pagina.. Maar toch 8 minuten wachtrij.
intentsfestival Intents Festival
Als je bij de eerste 500 tickets zit krijg je daarover binnen 2 dagen bericht via e-mail! #intentsfestival
Echt een bloedhekel aan die wachtrijen, meestal geen problemen mee.. maar irriteer me er toch aan 
Pff, overdreven gedoe
. Alle kinders zijn helemaal zenuwachtig op twitter, en vragen zelfs of het uitmaakt of hun kaartje zwartwit is
.
Of het uitmaakt?? Met binnenkomen of wat
?
Ja of het dan wel goed gescand wordtwrote:Of het uitmaakt?? Met binnenkomen of wat?
Pff en wat gaan er veel wijven, zal wel weer een gezellig theekransje worden op main
Haha, lekker stressen weer met z'n allen 
Tsjah, je kunt je maar ergens druk om maken... Nu alwrote:Ja of het dan wel goed gescand wordt ?
Meeste festivals is dat niet de plaats waar ik te vinden ben. Zal beetje van de line up afhangen bij Intents.wrote:Pff en wat gaan er veel wijven, zal wel weer een gezellig theekransje worden op main
hehe eindelijk binnen! heb er zin in 
kutzooi, was aan het leren, helemaal vergeten er om 8 uur bij te zijn
Ik heb ze nu ook binnen maar keer 2 dezelfde mailtjes met de zelfde kaartjeswrote:hehe eindelijk binnen! heb er zin in
Je weet niet of het regular is of niet, want dat wordt pas over twee dagen bekend gemaakt via een email!wrote:Nee helaas 4x regular, maarja maakt ook niet uit verder.
Het enige chille aan vip vond ik de entree en aparte wc's. Vip deck kom ik bijna nooit.
Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Achja ik ga er niet vanuit dat ik vip heb.
Haha, trollen op twitter dat t al uitverkocht is, trappen er nog mensen in ook 
Joost mag het weten, had 15 tabs openstaan.. Gelukkig zat er 1 tussen met maar 3 minuten.wrote:En hoezo komen jullie opnieuw in een wachtrij?
De rest versprong van 20 seconden naar 20 minuten haha. Ach ik heb me tickets dusja
Achja, alsnog 4x Tickets + 2x Coin ticket binnenwrote:kutzooi, was aan het leren, helemaal vergeten er om 8 uur bij te zijn
bij versprong die 2x van 2 seconden naar 15 minuten haha,wrote:Oh ik had er gewoon 1 met een kwartier wachttijd, en toen dat voorbij was heb ik besteldwrote:Joost mag het weten, had 15 tabs openstaan.. Gelukkig zat er 1 tussen met maar 3 minuten.wrote:En hoezo komen jullie opnieuw in een wachtrij?
De rest versprong van 20 seconden naar 20 minuten haha. Ach ik heb me tickets dusja
toen ook even wat tabs opengegooid en eentje kwam erdoor
Ik heb gewoon vip gekochtwrote:Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
echt een miskoop in het geval van intents al zeg ik het zelfwrote: Ik heb gewoon vip gekocht
heb je echt niet veel meer aan om daar VIP te zijn haha, alleen aparte wc+wcpapier is wel chill!
Idd ik had vorig jaar wel een VIP update en heb alleen de aparte WC en was sneller binnen meer had ik ook niet. Dus echt veel heb je er ook niet aanwrote:echt een miskoop in het geval van intents al zeg ik het zelfwrote: Ik heb gewoon vip gekocht..
heb je echt niet veel meer aan om daar VIP te zijn haha, alleen aparte wc+wcpapier is wel chill!
Sund van je geld manwrote:Ik heb gewoon vip gekochtwrote:Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Dat deck doe je waarschijnlijk weinig mee, aan de bar is het ook niet al té druk, je hebt niet eens aparte kluisjes, wc's vallen reuze mee.. Alleen die aparte ingang doet het 'm voor mij, scheelt je een goed half uur ofzo als het niet meer is
Haha ik dacht al, wtf hoe weet hij dat nou weerwrote:Ik heb gewoon vip gekochtwrote:Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
S
Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
Who was there
Nobody has said they're going yet.