Ja dat klopt je krijgt daar een mail van. Als je tenminste je eigeninschrijft op de nieuwsbriefwrote:ticket prijzen werden toch 1 of 2 dagen voor de verkoop bekend ofzo?
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
vorig jaar was vet, dit jaar zeker weer:D!
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
ik sta bij alles ingeschreven dat gratis iswrote:Ja dat klopt je krijgt daar een mail van. Als je tenminste je eigeninschrijft op de nieuwsbriefwrote:ticket prijzen werden toch 1 of 2 dagen voor de verkoop bekend ofzo?
Intents ticketprices are available on http://www.intentsfestival.nl/tickets Saturday €33.50 Sunday €22.50 combi €45, ticket sale starts tomorrow 20:00!
Volgens mij betaalde ik vorig jaar 25 euro voor de zaterdag? of was dat een early bird actie. 25x1.123 + 2 euro jaarlijkse stijging zou 30 euro moeten zijn!
S
Vorig jaar was volgens mij €26,50. Houdt er rekening mee dat de BTW omhoog gegaan is mensenwrote:Vorig jaar was inderdaad 25 euro dacht ik ja. Nou ja, als ze het extra geld ook besteden aan betere artiesten, geluid, aankleding of toegang vind ik het goed
3de jaar op rij voor mij (hoop ik)wrote:Dit jaar VIP
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Ja als je kijkt naar m'n berekening zit er een 12,3% btw verschil in, maar met 26.50 klopt het al beter. En inderdaad, zo lang het resultaat prima is maakt 't ook eigenlijk niet uitwrote:Vorig jaar was volgens mij €26,50. Houdt er rekening mee dat de BTW omhoog gegaan is mensenwrote:Vorig jaar was inderdaad 25 euro dacht ik ja. Nou ja, als ze het extra geld ook besteden aan betere artiesten, geluid, aankleding of toegang vind ik het goed.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Ben benieuwd naar de line up van dit festival en die van Fantasy Island, allebei namelijk op 2 juni. Lijken me redelijk vergelijkbare festivals qua grote 
Denk dat dit mijn eerste feest wordt 
Pff het gaat nog moeilijk worden om die VIP binnen te krijgen denk ik vanavond
Ach vorig jaar ook gelukt dus komt goed 
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Hopen dat mijn vriendin Vip-tickets binnen kan krijgen. Tja en zo niet dan vermaken we ons toch wel 
Zometeen ook maar kaarten bestellen. Vorige 2 jaar vip upgrade gehad, hopelijk nu weer.
Las net wel op twitter dat je dat pas morgen te horen krijgt?
Las net wel op twitter dat je dat pas morgen te horen krijgt?
Zitten alle dagjesmensen ook klaar om te kopen
?
hoe snel is dit altijd uitverkocht?
dan weet ik hoe lang ik maximaal kan wachten
dan weet ik hoe lang ik maximaal kan wachten
Duurt elk jaar minder lang.. Hoewel het groter wordt neemt het publiek ook toe! Ik zou niet lang wachten, ik sta er niet van te kijken als de tickets het maar een weekje houden..

Zekerweten! Al vanaf 17:00 uur, dan heb je namelijk meer kans!wrote:Zitten alle dagjesmensen ook klaar om te kopen?
oke net te horen gekregen dat ik hier zowiezo aanwezig ben!
ik zit al klaar om die kaarten binnen te halen
ik zit al klaar om die kaarten binnen te halen
Samewrote: ik zit al klaar om die kaarten binnen te halen
And we've begun!
Koop alleen zelf geen kaarten
Koop alleen zelf geen kaarten
nog 1 seconden
daarna nog 7 minuten
edit: nog 2 seconden
daarna nog 18 minuten
daarna nog 7 minuten
edit: nog 2 seconden
daarna nog 18 minuten
Oke 4 kaartjes zijn binnen, was om 8 uur precies op de pagina.. Maar toch 8 minuten wachtrij.
Same, maar toch 6x VIP binnenwrote:Oke 4 kaartjes zijn binnen, was om 8 uur precies op de pagina.. Maar toch 8 minuten wachtrij.
Nee helaas 4x regular, maarja maakt ook niet uit verder.
Het enige chille aan vip vond ik de entree en aparte wc's. Vip deck kom ik bijna nooit.
Het enige chille aan vip vond ik de entree en aparte wc's. Vip deck kom ik bijna nooit.
Ik moest net 17 min wachten!wrote:Ga toch bestellen, hoewel ik nog niet weet of ik kanHeel misschien heb ik dan een her. Maar dan verkoop ik het ticket voor het originele prijs gewoon hier op het forum
Je hebt toch geen herkansing op een zaterdag? Haha ik zou gewoon gaan, het is overdag, zorg je dat je niet teveel drinkt, ben je zondag gewoon weer fit om te leren.wrote:Ga toch bestellen, hoewel ik nog niet weet of ik kanHeel misschien heb ik dan een her. Maar dan verkoop ik het ticket voor het originele prijs gewoon hier op het forum
Who was there
Nobody has said they're going yet.