gecondoleerd en gefeliciteerd met de kaarten danwrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
Last edited by _theon_ on , edited 1 time in total.
gecondoleerd en gefeliciteerd met de kaarten danwrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
Zal ik dan net zoals andere blije wijven maar zeggen ow yes ik heb mijn KAARTJE VOOR INTENTS FESTIVAL mijn zomer kan niet meer stuk #irritant
Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mijwrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
wrote:hahaZal ik dan net zoals andere blije wijven maar zeggen ow yes ik heb mijn KAARTJE VOOR INTENTS FESTIVAL mijn zomer kan niet meer stuk #irritant
van bram jawrote:Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mijwrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!![]()
Mijn vriendin had ze binnen 3 minuten dus hopen dat we bij de eerste 500 zitten
Jup, ik zit in een vriendengroep uit de Haghorstwrote:Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij
Tuurlijk doen ze dat nietwrote:Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie.
Beide dagenwrote:Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?
Ja 2 dagen Hardstyle. Dat is dit jaar voor het eerst!wrote:Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?
Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun omwrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
Rob Klaassen // Rob van Beers?wrote:Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om
Klaassenwrote:Rob Klaassen // Rob van Beers?wrote:Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om
Gewoon ff naar de meeting komen, is altijd wel lachen!wrote:Ah okee. Ik heb iig een ticket voor zaterdag. Kan waarschijnlijk met een maat van me mee. En anders kom ik gewoon naar de meeting/verkoop ik hem weer
Sorry Wesleywrote:Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie.
Welke school heb je dan gezeten?wrote:Klaassen
Het is je vergeven.wrote:Sorry Wesleywrote:Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie..
Ben benieuwd hoeveel kringetjes we weer krijgen op Intents van die aantachtswijven, vooral overdag zag ik echt overal van die kringetjes meisjes rond hun heen kijken en beetje iedereen uitlachen. Matig volk.wrote:Jeuh.
Maarja, had er gewoon zin in, zeker omdat je teveel van die domme aandachtshoeren had met hun kaartjes... Tsja, die zijn dan makkelijk voor de gek te houden
Heerbeeckwrote:Welke school heb je dan gezeten?wrote:Klaassen