Past

Intents Festival 2012

• –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 24 days ago
stefaneke wrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
gecondoleerd en gefeliciteerd met de kaarten dan :thumbup:
Last edited by _theon_ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Aww, gecondoleerd Stefan!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Gecondoleerd en sterkte steef! :)
A
Met tegenzin kaartje gehaald (Nog steeds geen loon gestort gekregen, hopen op geen bagger geluid en prijsverhoging :/ )
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
haha
Zal ik dan net zoals andere blije wijven maar zeggen ow yes ik heb mijn KAARTJE VOOR INTENTS FESTIVAL mijn zomer kan niet meer stuk #irritant
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
stefaneke wrote:Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij :$

Mijn vriendin had ze binnen 3 minuten dus hopen dat we bij de eerste 500 zitten ;)
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Intents ticket in de pocket! :)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
dennis wrote:haha
Zal ik dan net zoals andere blije wijven maar zeggen ow yes ik heb mijn KAARTJE VOOR INTENTS FESTIVAL mijn zomer kan niet meer stuk #irritant

haha idd dat zie ik ook allemaal op twitter... allemaal pupolair doen met een kaartje voor intents :aww:

Woodside wrote:
Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij :$

Mijn vriendin had ze binnen 3 minuten dus hopen dat we bij de eerste 500 zitten ;)
van bram ja
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)
S
Woodside wrote:Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij :$
Jup, ik zit in een vriendengroep uit de Haghorst ;).

93Wesley93 wrote:Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)
Tuurlijk doen ze dat niet
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
wootum wrote:Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?
Beide dagen :)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
wootum wrote:Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?
Ja 2 dagen Hardstyle. Dat is dit jaar voor het eerst!
Edit: patrickjeb was eerder
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ah okee. Ik heb iig een ticket voor zaterdag. Kan waarschijnlijk met een maat van me mee. En anders kom ik gewoon naar de meeting/verkoop ik hem weer :)
W
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om ;)
S
Woodside wrote:Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om ;)
Rob Klaassen // Rob van Beers?
W
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
stefaneke wrote:
Woodside wrote:Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om ;)
Rob Klaassen // Rob van Beers?
Klaassen
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
wootum wrote:Ah okee. Ik heb iig een ticket voor zaterdag. Kan waarschijnlijk met een maat van me mee. En anders kom ik gewoon naar de meeting/verkoop ik hem weer :)
Gewoon ff naar de meeting komen, is altijd wel lachen!
Vorig jaar op intents niet aan gedacht, kwam pas in me op toen de meeting al lang en breed voorbij was xd .
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
VIP tickets voor zaterdag zijn al uitverkocht, nu de rest nog
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 24 days ago
93Wesley93 wrote:Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)
Sorry Wesley :P.
S
Woodside wrote:Klaassen
Welke school heb je dan gezeten?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
urbandesigner wrote:
Sorry Wesley :P.
Het is je vergeven. :aww:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Jeuh :D .

Maarja, had er gewoon zin in, zeker omdat je teveel van die domme aandachtshoeren had met hun kaartjes... Tsja, die zijn dan makkelijk voor de gek te houden :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
urbandesigner wrote:Jeuh :D .

Maarja, had er gewoon zin in, zeker omdat je teveel van die domme aandachtshoeren had met hun kaartjes... Tsja, die zijn dan makkelijk voor de gek te houden :lol:
Ben benieuwd hoeveel kringetjes we weer krijgen op Intents van die aantachtswijven, vooral overdag zag ik echt overal van die kringetjes meisjes rond hun heen kijken en beetje iedereen uitlachen. Matig volk. :P

Achja.. Kan me daar toch nooit aan storen, hoop trouwens heel erg dat ze Donkeys weer opnieuw uitnodigen en nu wel het geluid op op orde hebben. :D
W
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
stefaneke wrote:
Woodside wrote:Klaassen
Welke school heb je dan gezeten?
Heerbeeck

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events