Okee begrijpelijk, ik had je graag een lift gegeven maar de auto zit vol..wrote:Het is een dik uur fietsen hahaNiet zo'n zin om 5/6 s'ochtends met pijne voeten een uur te gaan fietsen als ik helemaal kapot ben
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb misschien al een oplossing 
Trouwens, de laatste kaarten zijn op vakantieveilingen verkocht, dat word dus gewoon een kaartje kopen als ik nog ga
Trouwens, de laatste kaarten zijn op vakantieveilingen verkocht, dat word dus gewoon een kaartje kopen als ik nog ga
We gaan je pletten in die auto Patrick
haha
Haha wie gaan allemaal met Henk-Jan dan?wrote:We gaan je pletten in die auto Patrickhaha
G
Haha vetwrote:Heb kaartjes gekocht gewoon omdat het kan. Kijk wel of we gaan of niet, valt op Mandi's verjaardag namelijk.
Volgende week gaan DaveyTL En ik ook. Wij komen vanaf aalten af , dus we komen er praktisch langs. er is nog wel plek! Alleen we kunnen pas rond een uurtje of 10 's avonds vertrekken. weet niet of dat een probleem is?wrote:Haha wie gaan allemaal met Henk-Jan dan?wrote:We gaan je pletten in die auto Patrickhaha
Als het bij Henk-Jan niet mogelijk is, vind ik het geen probleemwrote:Volgende week gaan DaveyTL En ik ook. Wij komen vanaf aalten af , dus we komen er praktisch langs. er is nog wel plek! Alleen we kunnen pas rond een uurtje of 10 's avonds vertrekken. weet niet of dat een probleem is?wrote:Haha wie gaan allemaal met Henk-Jan dan?wrote:We gaan je pletten in die auto Patrickhaha
Tja, als hij langs je komt kan je beter bij hem ingaan, ik moet namelijk ong een kwartiertje omrijden als ik je op moet pikken.
Maakt me niks uit, maar als zij langs je rijden kan je beter daar in stappen
Maakt me niks uit, maar als zij langs je rijden kan je beter daar in stappen
Hoelaat zouden jullie dan in Maurik zijn, Pete/Davey?
22:00 weg . 23:20 ongeveer in maurik..wrote:Hoelaat zouden jullie dan in Maurik zijn, Pete/Davey?
Geen probleem, afgesproken dan?wrote:22:00 weg . 23:20 ongeveer in maurik..wrote:Hoelaat zouden jullie dan in Maurik zijn, Pete/Davey?
Houden wel contact via PB?
Zeker zekerwrote:allemaal er een beetje zin in !!??![]()
![]()
zeker! als je er van houd haha
komt wel goed ! heb er iig veel zin in!
Tot 4 FEBRUARI allemaal! 
G
wrote:zeker! als je er van houd hahakomt wel goed ! heb er iig veel zin in!
Tot 4 FEBRUARI allemaal!
Dit feest moet een goedmakertje worden voor mijn afwezigheid morgen bij XXL .. 
Idd! Had daar ook graag bij willen zijnwrote:Dit feest moet een goedmakertje worden voor mijn afwezigheid morgen bij XXL ..
Maargoed, kan niet alles natuurlijk
Jawelwrote:Idd! Had daar ook graag bij willen zijnwrote:Dit feest moet een goedmakertje worden voor mijn afwezigheid morgen bij XXL ..
Maargoed, kan niet alles natuurlijk
Haha als de bankrekening het toelaat wel jawrote:Jawel
Als jij me binnen loods, dan zal ik er zijnwrote:Juist dat kan zeer zeker wel
Als ik om 1u voor de deur sta van de Matrixx ga ik niet nog 20 eurootjes neerleggen
na een eenzame reis met de trein 
2 kaartjes te koop voor 15 euro.
Gekocht via vakantieveilingen als optie, maar word hem toch niet.
PM maar als er interesse is!
Gekocht via vakantieveilingen als optie, maar word hem toch niet.
PM maar als er interesse is!
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Poehh wat heb ik hier alweer een zin in zeg! vindt hier ook nog een meeting plaats oid?
Who was there
Nobody has said they're going yet.