Voor 10 euro ook 2 kaartjes gekocht via vakantieveilingen.
Dan is het de moeite wel waard vanuit Amsterdam!
Dan is het de moeite wel waard vanuit Amsterdam!
wrote:Ik heb 2 kaartjes voor 10 euro te koop (ook via vakantieveilingen gekocht)
Maandag daarna belangrijk tentamen, over 't hoofd gezien
Nog niet 100% Zeker aanwezig.. Maar waarom weet ik eigenlijk nietwrote:Aanwezig![]()
Jammer dat jij niet gaat Rik.
Ik heb de kaartjes al gekochtwrote:Nog niet 100% Zeker aanwezig.. Maar waarom weet ik eigenlijk nietwrote:Aanwezig![]()
Jammer dat jij niet gaat Rik.
wrote:Rik, afhaker. Moeten wij Nieke meenemen?
Probeer maarwrote:Rik, afhaker. Moeten wij Nieke meenemen?
Ik ben er idd bij nuwrote:Gezellig doen inderdaad, zit ook een kans bij dat ik moet wachten op het eerste ov (kut), maar dan sluit je toch gezellig aanwrote: dat is wel een heel mooi verjaardagskadoff goed nadenken hoe en wat, maar moet kunnen denk ik!
Neem ik mn portable speaker mee
beide:wrote:hahah hj wat een creatief talent ben je tochwrote:NiceZe konden dit feest beter Hardtraxxion noemen
.
Weet je al waar je bent dan? Bij je ouders of in Breda? Als je in Uden bent, kan ik wel via DB reizen, als je in Breda bent, wordt het een ander verhaal, of ik vraag of ik bij m'n broertje in Breda kan pitten.wrote:Ik ben er idd bij nuwrote:Gezellig doen inderdaad, zit ook een kans bij dat ik moet wachten op het eerste ov (kut), maar dan sluit je toch gezellig aanwrote: dat is wel een heel mooi verjaardagskadoff goed nadenken hoe en wat, maar moet kunnen denk ik!
Neem ik mn portable speaker mee
Hopelijk wordt het een vet feestje omdat het precies op mn verjaardag is hehe
ff kijken of ik met El Mare of anderen heen kan oid, want alleen reizen op mn verjaardag is ook zo wat
Ik ben dan in Uden, dus vanaf DB kan wel samen jawrote:Weet je al waar je bent dan? Bij je ouders of in Breda? Als je in Uden bent, kan ik wel via DB reizen, als je in Breda bent, wordt het een ander verhaal, of ik vraag of ik bij m'n broertje in Breda kan pitten.
ik zal mijn Tekenboek meenemen, dan kan jij een mooie tekening daarin maken voor mijn verjaardagwrote:Kom je me nog om een handtekening vragen Swoosh?
Ik waarschijnlijk, heb denk ik alleen geen plek over.. Als het maar een kwartier met de auto is, kan je het dan niet fietsen?wrote:Mensen die hier met de auto heen gaan? Woon er een kwartiertje met de auto vandaan, alleen kan geen vervoer krijgen![]()