Past

Inception - The Roman Empire, februari 2012

Time
– (Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Definitief niet aanwezig, gister heeft me genoeg voldaan en weer even op de centen letten. :)
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Pommer wrote:Ik ga proberen om hier alsnog aanwezig te zijn, heb er wel super veel zin in gekregen na gisteren :loving:
Gewoon gaan :woot:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Na vannacht hier ook weer heel veel zin in!! :clap: :yay:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
tommetjeuh wrote:Na vannacht hier ook weer heel veel zin in!! :clap: :yay:
Zeker. En we hebben nog een uur extra Thera tegoed, vanwege zijn te korte set op XXlerator. Dus super toll dat hij anderhalf uur staat en afsluiter! Gruwelijk geniaal!

Ik weet nog niet hoe ik er naartoe ga en/of hoe ik terugkom. Moet daar nog ff voor kijken :)
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Chukkels wrote:
tommetjeuh wrote:Na vannacht hier ook weer heel veel zin in!! :clap: :yay:
Zeker. En we hebben nog een uur extra Thera tegoed, vanwege zijn te korte set op XXlerator. Dus super toll dat hij anderhalf uur staat en afsluiter! Gruwelijk geniaal!

Ik weet nog niet hoe ik er naartoe ga en/of hoe ik terugkom. Moet daar nog ff voor kijken :)
Hoezo was die set van Thera zo kort eigenlijk heb het helemaal niet mee gekregen xd
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Omdat hij live stond ;)
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Ah op die fiets, achja volgende week lekker lang knallen met Thera :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Moving Madness wrote:
Pommer wrote:Ik ga proberen om hier alsnog aanwezig te zijn, heb er wel super veel zin in gekregen na gisteren :loving:
Gewoon gaan :woot:
Als het aan mij ligt wel, maar we gaan wrs met de vriendengroep wat doen. Maar misschien is dat niet al te laat afgelopen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik heb er ook weer zin in!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Misschien ben ik hier ook bij. Beetje afhankelijk van of ik volgende week een her heb of niet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Moving Madness wrote:Ah op die fiets, achja volgende week lekker lang knallen met Thera :woot:
Woon je dichtbij dan? :P

Heb er zin in! :yay:
G
ZIN AN!!!!
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
KSwoosh wrote:ZIN AN!!!!
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Sick, ik ook. Zeker na die verhalen van gister ..
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
KSwoosh wrote:ZIN AN!!!!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.
Ik heb hetzelfde. Vervoer is jammerlijk. Mag zelf helaas niet rijden, maar hoop dat ik nog een oplossing kan vinden. Wil dit echt niet missen. Dus wat ik nog moet regelen: ticket, vervoer en een tijdmachine die dan wel naar afgelopen donderdag terug gaat of vooruit springt naar aankomende zaterdag. :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Zin in. :) Dit keer weer lekker FEESTEN! :D
G
Nando wrote:Zin in. :) Dit keer weer lekker FEESTEN! :D
hoezo wanneer niet dan?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.
Ik heb hetzelfde. Vervoer is jammerlijk. Mag zelf helaas niet rijden, maar hoop dat ik nog een oplossing kan vinden. Wil dit echt niet missen. Dus wat ik nog moet regelen: ticket, vervoer en een tijdmachine die dan wel naar afgelopen donderdag terug gaat of vooruit springt naar aankomende zaterdag. :D
Je kan wel met mij terugrijden met de auto naar zoetermeer en daar afteren als je wilt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
mrazura wrote:
Chukkels wrote:
Je kan wel met mij terugrijden met de auto naar zoetermeer en daar afteren als je wilt.
Hmm, afteren... Nee, volgende week wil ik het nuchter houden haha :P Maar slapen is altijd goed. Ik denk er nog ff over na :D
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Gewoon gaan Chris!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik ga sowieso, alleen hoe is nog de vraag :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:Hmm, afteren... Nee, volgende week wil ik het nuchter houden haha :P Maar slapen is altijd goed. Ik denk er nog ff over na :D
Kijk maar man haha ik houd het ook lekker nuchter hoor.
G
Chukkels wrote:Ik ga sowieso, alleen hoe is nog de vraag :P
in een Starfighter?
Inception - The Roman Empire (04-02-2012, Crystal Venue, Culemborg)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago