Jee, ik ga er ook heen
leuk joh, die veiling
Seconde of 10 ofzo
Daar zou ik het niet op gokken, kan ieder moment afgelopen zijn denk ik. Zijn er al best veel geveild.wrote:Ja, ik deed toen die op 2 stond, op 3 bieden, mja dat is niet echt handig, want iedereen gaat net 1 of 2 euro onder de 10 zitten
Hoelang geldt deze actie nog?
Vorige keer ook en toen was het ook al zo rustig en inderdaad het geluid was om te huilen. Vond de tent zoiezo niet speciaal, ook qua uiterlijk.wrote:Zal wel goed gaan met de kaartverkoop dat ze al die tickets veilen. Ben 1 keer in die tent geweest en ik vond het kut, veel te grote zaal en veel te weinig volk.. Ik hou nooit zo van een heel rustig feest.. Ben benieuwd of het deze keer beter zal zijn, geluid was toen ook niet geweldig.
Het geluid is altijd goed in de CV en bij de vorige 2 edities hing er een goede sfeer en bij Thera was het gewoon te geniaalwrote:Als het geluid maar goed is en er geen kutsfeer hangt
wrote:Hoogstwaarschijnlijk aanwezig dankzij Pommert
koop hem niet, kasperwrote:ziet er toch gvd wel goed uit die lineup!
al is het wel op mn verjaardag...
maar ik wil dat toch eigenlijk niet vieren in uden, want daar is geen fuck aan...
hmmmm
KOMEN!wrote:ziet er toch gvd wel goed uit die lineup!
al is het wel op mn verjaardag...
maar ik wil dat toch eigenlijk niet vieren in uden, want daar is geen fuck aan...
hmmmm
dat is wel een heel mooi verjaardagskadowrote:koop hem niet, kasper
Gezellig doen inderdaad, zit ook een kans bij dat ik moet wachten op het eerste ov (kut), maar dan sluit je toch gezellig aanwrote: dat is wel een heel mooi verjaardagskadoff goed nadenken hoe en wat, maar moet kunnen denk ik!