Heb kaarten bemachtigd, dus ben nu definitief in de houze 
wrote:Heb kaarten bemachtigd, dus ben nu definitief in de houze
wrote:Heb kaarten bemachtigd, dus ben nu definitief in de houze
Valt wel mee hoor, we zijn wel wat gewend!wrote:nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments
Het betuigt in ieder geval van respect naar de bezoekers toe plus dat er wat mee gedaan word.wrote:Valt wel mee hoor, we zijn wel wat gewend!wrote:nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments
Ik hoop het niet.. Maar helaas kunnen mensen niet lezen dat je voor die entreeprijs wel weer lagere munten, pendels en gratis kluisjes hebt..wrote: Maar is dit trouwens een reden omdat het niet goed gaat met de kaartverkoop? Zo ja, dan als nog zijn jullie goed bezig! Er zijn organisaties die het feest aflassen helaas...
Geloof ik graagwrote:Valt wel mee hoor, we zijn wel wat gewend!wrote:nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments
:-)wrote:Maar is dit trouwens een reden omdat het niet goed gaat met de kaartverkoop? Zo ja, dan als nog zijn jullie goed bezig! Er zijn organisaties die het feest aflassen helaas...
Woehahaha dat gaat helemaal goed komen pik, moeilijk hard feestje wordt het.wrote:Ik heb godverdomme q-base moeten missen, al mijn energie zit nog in mijn lijf.
Dawasiknie neem je cameratje maar mee, het word een heus spektakel
Inderdaad een leermomentwrote:wrote:en dat ze dan van te voren nadenken over de entreeprijs haha![]()
Mijn ervaring bij Q-base is dat je beter geen alcohol kunt drinken. Heb er geen druppeltje alcohol (of andere drugs) op, en vond het een stuk fijner en beter vol te houden dan wanneer ik aan t zuipen ben geweest.wrote:Ben zelf benieuwd hoe lang ik dat keiharde raggen vol ga houden zonder hulpmiddeltjes. Mijn conditie is intussen wel weer iets beter geworden dus denk dat we wel ff vooruit kunnen haha.
Zo blijkt maar weer dat de meest nuchtere mensen het hardste kunnen gaan!wrote:Mijn ervaring bij Q-base is dat je beter geen alcohol kunt drinken. Heb er geen druppeltje alcohol (of andere drugs) op, en vond het een stuk fijner en beter vol te houden dan wanneer ik aan t zuipen ben geweest.wrote:Ben zelf benieuwd hoe lang ik dat keiharde raggen vol ga houden zonder hulpmiddeltjes. Mijn conditie is intussen wel weer iets beter geworden dus denk dat we wel ff vooruit kunnen haha.
Nice questionwrote:Hoeveel betaal je voor parkeren?
Ik dus ook.wrote:Nice questionwrote:Hoeveel betaal je voor parkeren?![]()
Ik ben ook van plan om met de auto te gaan, anders moeten we helaas eerder weg