heb hier zo tering veel zin in!
wordt er nog een timetable van tevoren bekend gemaakt?
ik verwachtte al zo'n reactie van iemandwrote:Ja.
Van 15.00 tot 0.00 KEIHARD RAGGEN
timetable is wel redelijkwrote:heb hier zo tering veel zin in!
Dat kan ook alleen maar een dikke beukset worden. Hoelaat moet ie?wrote:timetable is wel redelijkwrote:heb hier zo tering veel zin in!
Chris One's top 10:
1. Chris One - Psycho/Kill shot
2. Chris One - Insomnia/Horde
3. B-Front - Neophobia/Sleepwalker
4. Sasha F - Artificial Reality
5. Slim Shore vs B-Front - Chemical/Scary Noises
6. Solutio - Devastator
7. Chris One - Recruit
8. Sasha F vs Chris One - Drop 2 Your Knees
9. B-Front & Digital Punk - Elements/Awake
10. Kodex - Nucleic Acid
Vantage Point opent sowieso, vw die contest.wrote:Ben ook wel benieuwd naar de time-table. Vooral wie er als eerste draait en wie afsluit (dat zijn namelijk de acts die ik moet missen hahaha).
Crypsis of Zany vs. Beholder zal wel afsluitenwrote:Vantage Point opent sowieso, vw die contest.wrote:Ben ook wel benieuwd naar de time-table. Vooral wie er als eerste draait en wie afsluit (dat zijn namelijk de acts die ik moet missen hahaha).

precies, nu nog hopen dat het droog blijft zaterdagwrote:Al zetten ze geen stage neer. Veel lasers + goed geluid + deze line-up = top feest!
De weerberichten zijn goed voor het weekend!wrote:precies, nu nog hopen dat het droog blijft zaterdagwrote:Al zetten ze geen stage neer. Veel lasers + goed geluid + deze line-up = top feest!
Je vergeet de scobo'swrote:Al zetten ze geen stage neer. Veel lasers + goed geluid + deze line-up = top feest!