Helemaal top!
Precies, is weer ff goed geregeldwrote:Helemaal top!
Precies, is weer ff goed geregeldwrote:Helemaal top!
Waar ik wel bang voor ben is dat mensen met het OV dan niet meer wegkomen. Dat je dan op dat zuidplein staat en vervolgens bijna geen trein meer te strikken is, op het nachtnet na. Maarja, je kunt ook moeilijk verwachten dat te regelen valt door een organisatie.wrote:Er rijdt de gewone dienstregeling en wij hebben die iom Arriva verdubbeld om de stroom bezoekers aan te kunnen.wrote:Maar worden er dan extra bussen ingezet of wordt de standaard dienstregeling aangehouden?
Jaa ik moet ook nog ff opzoeken, wat de nachttrein doet vanaf daar... want normaal is de nachttrein een sneltrein en stopt niet bij alle tussenhaltes....wrote:Moet je maar wat eerder weg met het OV, maar vind ik geen probleem. Neem niet aan dat er een gigantisch vette afsluiting zoals op Decibel komt haha.
Haha zou goud zijn! , maar het is best wel een endje weg hoor! ligt ver achter rotterdam voor onswrote:Ik kan je wel brengen en halen waarschijnlijk kevin, tenzij ik kaarten win natuurlijk:p
Idd, scheelt al met al toch weer een aantal biertjeswrote: Al lang tof dat jullie gewoon zoveel zooi gratis houden, wat eigenlijk gewoon vanzelfsprekend hoort te zijn, maar dat niet is..!
hahah, wie zou dat nou zijn?wrote:Ben benieuwd wie er bij komt van de DJ Contest!
http://www.digitalattack.nl/2010/09/05/ ... j-contest/wrote:hahah, wie zou dat nou zijn?wrote:Ben benieuwd wie er bij komt van de DJ Contest!
wrote:Hahah daarom zei ik het ook
Gefeliciteerd iniedergeval, tot dan!
Gefeliciteerd gasten!!wrote:Net 2 tickets gewonne via HardtraxxTNX... anders had ik zoiezo wel kaartje gekocht, maar eerst deze even afgewacht
wordt knalle
Het is maar 1 area, weet niet hoe groot het zal zijn maar reken er maar op dat de hardtraxxers sowieso bij elkaar staan de hele dag!wrote:Nou, dat wordt na het optreden maar een HT meeting organiseren dan?
precies, die staan ergens lekker voorin te beukenwrote:Het is maar 1 area, weet niet hoe groot het zal zijn maar reken er maar op dat de hardtraxxers sowieso bij elkaar staan de hele dag!wrote:Nou, dat wordt na het optreden maar een HT meeting organiseren dan?