Gaan we nog ergens meeten? Ik heb m'n Hardtraxx shirt aan, spreek me maar aan 
lot genotenwrote:Gelukkig ben ik de bob![]()
Nog maar 1 nachtje!
lot genotenwrote:Gelukkig ben ik de bob![]()
Nog maar 1 nachtje!
Iedereen herkent wel iemand van hardtraxx. Dus we zullen wel met een groep staan uiteindelijkwrote:Gaan we nog ergens meeten? Ik heb m'n Hardtraxx shirt aan, spreek me maar aan
heb ik ook last van,wrote:Wel grappig, voor Decibel begon had ik helemaal geen feestkriebels, en nu staat dit feest voor de deur en ik sliep vannacht al moeizaam. Heb er al helemaal zin in
IKKE!wrote:Heeft iemand nog problemen met het vinden van een 2e persoon op z'n kaartje?
adidas vest hieroowrote:Wij zijn er vanaf 4 uur. Ben benieuwd wie van Hardtraxx ik tegen kom buiten Piaaa, Tel en James. Mol zal k denk ik ook wel zien toch?? Ik doe wss een wit shirt aan en een donkerblauwe broek en 's avonds een rood vest van Nike
I KBEN D"R OOK NOG MET MAXIMIZEwrote:Wij zijn er vanaf 4 uur. Ben benieuwd wie van Hardtraxx ik tegen kom buiten Piaaa, Tel en James. Mol zal k denk ik ook wel zien toch?? Ik doe wss een wit shirt aan en een donkerblauwe broek en 's avonds een rood vest van Nike
Remco ook nog en ik kom ook wat later.wrote:I KBEN D"R OOK NOG MET MAXIMIZEwrote:Wij zijn er vanaf 4 uur. Ben benieuwd wie van Hardtraxx ik tegen kom buiten Piaaa, Tel en James. Mol zal k denk ik ook wel zien toch?? Ik doe wss een wit shirt aan en een donkerblauwe broek en 's avonds een rood vest van Nike
We moeten er dus zelf achter komenwrote:Leuk die decors etc etc, heb d'r ook heel veel zin in en de line-up is goed, maar hoeveel kost parkeren!!!!