Ik hoop 't dan maar!wrote:Ik gok dat je gewoon kan parkeren op de parkeerplaats van het recreatieoord zelf. Het valt tenminste te hopen want bij het laatste feest daar (Nightmare Outdoor) schijnt de parkeerplaats 2 kilometer verderop gelegen te hebben
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Op de NS site is dat gewoon Rotterdam Zuid toch? 
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Modernization en ik zijn ook aanwezig 
Nee, je gaat het beste met de trein naar Rotterdam Centraal en dan op de metro richting Slinge of Spijkenisse. Dan stap je uit bij metrostation Zuidplein en vanaf daar pak je de bus. Rotterdam Zuid is niet hetzelfde stationwrote:Op de NS site is dat gewoon Rotterdam Zuid toch?
Goed dat je het me nog even uitlegt, anders stond ik over 2 uurtjes op R'dam Zuid hah. Thanks.
We hebben er zin in
het weer werkt ook nog eens mee, in delft is er geen wolkje te bekennnen!!
het weer werkt ook nog eens mee, in delft is er geen wolkje te bekennnen!!
Godverdomme veel zin in! We gaan de Hoekse Waard effe laten schudden 
Geen wolkje aan de lucht, licht briesje. Hopen op goed en hard geluid en het feest kan voor mij eigenlijk al niet meer stuk vandaag. Tijdje geleden dat ik er zoveel zin in had 
wrote:Geen wolkje aan de lucht, licht briesje. Hopen op goed en hard geluid en het feest kan voor mij eigenlijk al niet meer stuk vandaag. Tijdje geleden dat ik er zoveel zin in had
Bij ons kan er nog iemand mee op een kaart, dus als je wil kan het nog steeds gratis en voor niets 
Ik ga nu samen met Remkovzki naar Den Bosch en worden daar op gehaald door G1LL. Wordt dol, tot straks! Heb een spijkerbroek met zwart shirt, met daarop roze en blauwe letters. En een piloten bril met oranje randjes van Decibel
LATUH!
@dawasiknie ik pm men nummer even!
@dawasiknie ik pm men nummer even!
Onderweg met Maximize en G1LL, dadelijk volle gas 
Wij vertrekken zo om 4 uur, gaan met de auto ipv de bus. Dus wordt hopelijk maximaal knallen om half 5 
Hysteria =
Even alvast voor de organisatie, waarom was er alleen maar vette hap? Op het einde had ik echt honger, maar had totaal geen zin daarin. Kreeg met moeite 2 happen weg, daarna ging het broodje de clico in. Zou fijn zijn geweest als er maar een simpel broodje kaas was geweest. Tip voor de volgende keer
Even alvast voor de organisatie, waarom was er alleen maar vette hap? Op het einde had ik echt honger, maar had totaal geen zin daarin. Kreeg met moeite 2 happen weg, daarna ging het broodje de clico in. Zou fijn zijn geweest als er maar een simpel broodje kaas was geweest. Tip voor de volgende keer
Het was vet! Morgen meer! Eerst maar 's slapen na 3 uur in die kut auto...
ZzzZZZzzZZzzZZ
Mijn poten zijn aardig naar de kloten, maar was het zeker waard 
Pure klasse, had nooit verwacht me zo ontzettend goed te vermaken! Verslag komt wel later vandaag, maar alvast een grote buiging voor de organisatie. Dan mag het met de kaartverkoop wat stom geregeld zijn, de rest was helemaal in orde.
zany & beholder
dat was pas geil
en ohjaa ik heb geen 1x een nummer van heahunterz, the prophet of d-block & s-te-fan gehoord
ook dikke props voor chris one want dat setje was zeer nice, vooral het begin
het was klein maar zeer fijn
en ohjaa ik heb geen 1x een nummer van heahunterz, the prophet of d-block & s-te-fan gehoord
ook dikke props voor chris one want dat setje was zeer nice, vooral het begin
het was klein maar zeer fijn
Last edited by Oxbow on , edited 2 times in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.