En mij bij het halen van een kluisjewrote:Bij geen meeting geweest, alleen kaboem en stan gezien
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Shitwrote:wrote:Nou, we wilden eigenlijk gewoon even het geluid vooraan checkenwrote:Ah dus daar liepen HJ en Maurice opeens heenmaar daar stonden zij dus, haha.
Je wou duidelijk mij zien![]()
(K)
Maar goed dat ik jullie even de weg heb gewezen.wrote:Shitwrote:wrote: Nou, we wilden eigenlijk gewoon even het geluid vooraan checkenmaar daar stonden zij dus, haha.
Je wou duidelijk mij zien![]()
(K)
wrote:En mij bij het halen van een kluisjewrote:Bij geen meeting geweest, alleen kaboem en stan gezien
Oja!
Explosief ventje ben je ook he.wrote:
met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?
K
Ben ik ook wel!wrote:Explosief ventje ben je ook he.wrote:
Kaboemmmmmmmmmmmmwrote:Ben ik ook wel!wrote:Explosief ventje ben je ook he.wrote:
Pakketje TNT dat je bent!
Kaboem, Stond jij in de hangar toen Deepack aan het draaien was?wrote:Ben ik ook wel!wrote:Explosief ventje ben je ook he.wrote:
K
Nee ik heb het hele feest geen hardstyle gehoord/
Vond het toch wel typisch hoe wij praktisch de hele avond 'samen' hebben gestaan, terwijl er niks was afgesproken verderwrote:Nee ik heb het hele feest geen hardstyle gehoord/
E
Ik ben toch al redelijk lang hier.wrote:Inderdd weer veel bekenden gezien, eigenlijk teveel haha
Ook weer wat nieuwe HT'ers ontmoet: Koekje en Fuzzylogic
en je hebt mij een controller gestuurd
ik ben bij geen 1 meeting geweest 
heb wel nog ff bij festuca gestaan tijdens zijn set
heb wel nog ff bij festuca gestaan tijdens zijn set
Weet ik en weet ikwrote: Ik ben toch al redelijk lang hier.![]()
Ik bedoel niet nieuw qua nieuw op het forum, maar gewoon nieuw voor mij
E
ah so! 
Niet op 1 van de meetings geweest, maar toch weer genoeg HT-ers gezien tijdens oa B-Front, JoS, Adaro & Radical Redemption.
Heb me weer goed vermaakt dit jaar!
G
eeeeeeecht wel! je was op de JoS meeting, hahahawrote:Niet op 1 van de meetings geweest, maar toch weer genoeg HT-ers gezien tijdens oa B-Front, JoS, Adaro & Radical Redemption.

die vent rechtsonder is btw geen HTer
wie middenonder is... geen idee
Ritsurt, 93Wesley93, pecolatje, KSwoosh, Niels (vriend van pecola), ??, Rikkert (vriend van pecola)
mike, dennis, ???, Vik, Evert (Duitse FearFM dude)
Heel veel hardtraxxers gesproken en gezien!!
Oh was dat ook echt een meeting? wist ik niet hahawrote:eeeeeeecht wel! je was op de JoS meeting, hahahawrote:Niet op 1 van de meetings geweest, maar toch weer genoeg HT-ers gezien tijdens oa B-Front, JoS, Adaro & Radical Redemption.
Rammelslakje, Timothyb, jorrit, mr lellebel en nando gezien.
Vreemd want heb de hele dag in de hangar gestaan..
Ik verwijs je naar mijn manager ->wrote:wrote:Weetnie?wrote:
ben jij niet die veel te grote man
wrote: ja
Die tussen Niels en Rikkert is Martijn Vriend van Rikkert.wrote: foto
die vent rechtsonder is btw geen HTer![]()
wie middenonder is... geen idee
Ritsurt, 93Wesley93, pecolatje, KSwoosh, Niels (vriend van pecola), ??, Rikkert (vriend van pecola)
mike, dennis, ???, Vik, Evert (Duitse FearFM dude)
Ik ben jou ook nog tegen gekomen, maar niet op het terreinwrote:Rammelslakje, Timothyb, jorrit, mr lellebel en nando gezien.
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. 
Rikkert heet trouwens ook gewoon Rik hoor hahawrote: Die tussen Niels en Rikkert is Martijn Vriend van Rikkert.
Oh ja, tering. Dat was ook toevlalig. Echt, jij parkeert hem gewoon naast ons haha!wrote:Ik ben jou ook nog tegen gekomen, maar niet op het terreinwrote:Rammelslakje, Timothyb, jorrit, mr lellebel en nando gezien.
Who's going
Nobody has said they're going yet.