Omg yeswrote:jou natuurlijkwrote:mij of biscuit ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Kom sowieso bij Ophidian wss wel even hallo zeggenwrote:we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax
Zet geen voet in een hardstyle tent :p
Omg yeswrote:jou natuurlijkwrote:mij of biscuit ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Kom sowieso bij Ophidian wss wel even hallo zeggenwrote:we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax
Zekerwrote:wrote:nice, kennenw ij ook eens meeten!wrote:Hier ga kijk volhard bijzijn!
Jij had mij nodig, hè mafklapper.wrote:Niet zo kibbelen jullie 2. You're both making a disgrace of the name Daniël!wrote:Ik zet dadelijk nog een voet bij jou in de tent.wrote:we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax
Lief boompje!wrote: Jij had mij nodig, hè knappe jongen.
Even dimmen dus.
Goeikewrote:Lief boompje!wrote: Jij had mij nodig, hè knappe jongen.
Even dimmen dus.
That looks to me like very lekker emotioneel jawrote:Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?
wrote:Voor wie niet bij biscuit willen staan, ik organiseer ook een meeting!!!!
Hahawrote:wrote:Voor wie niet bij biscuit willen staan, ik organiseer ook een meeting!!!!![]()
I think I'm going to make a track about it.wrote:That looks to me like very lekker emotioneel jawrote:Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?
And then I'm gonna play it in my new hard with style.wrote:I think I'm going to make a track about it.wrote:That looks to me like very lekker emotioneel jawrote:Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?
Niks aan man.wrote:Misschien toch maar eens naar een meeting komen![]()
da wordt eens godverdomme tijd! laatste keer dat ik jou heb gezien is... half jaar geleden? kan echt niet hewrote:Misschien toch maar eens naar een meeting komen![]()
Afgesproken, we gaan meetenwrote:da wordt eens godverdomme tijd! laatste keer dat ik jou heb gezien is... half jaar geleden? kan echt niet hewrote:Misschien toch maar eens naar een meeting komen![]()
Wa boeit da of er gebruikers zijn, kan me niet voorstellen dat je je daaraan kunt ergeren.wrote:Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.wrote: Wie is (aan)(af)wazig?:
Nice hahawrote:Wa boeit da of er gebruikers zijn, kan me niet voorstellen dat je je daaraan kunt ergeren.wrote:Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.wrote: Wie is (aan)(af)wazig?:
Beste vangst ditwrote:Wa boeit da of er gebruikers zijn, kan me niet voorstellen dat je je daaraan kunt ergeren.wrote:Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.wrote: Wie is (aan)(af)wazig?:
Ik wil gewoon niet geassocieerd worden met die rare lui. Enge grote starende ogen, vies bezweet en die spastische bewegingen met hun mond... Triest gewoon.wrote:Wa boeit da of er gebruikers zijn, kan me niet voorstellen dat je je daaraan kunt ergeren.wrote:Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.wrote: Wie is (aan)(af)wazig?: