hmm na marlboro , En ik maak wel nieuwe met dikke letters XDwrote:mss iets dikkere letters?
en wel dat pakje sigaretten laten zitten he, anders herkennen we et neit!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lucky Strike jonge, jwz!!!!!
Maar niks gaat boven Embassy btw, alleen zonde dat je dat alleen in Amsterdam kan kopen, of je moet overzee... En als je het in Amsterdam koopt, is die shit meestal 'over datum'.
Maar niks gaat boven Embassy btw, alleen zonde dat je dat alleen in Amsterdam kan kopen, of je moet overzee... En als je het in Amsterdam koopt, is die shit meestal 'over datum'.
G
of gewoon niet roken 
Onmogelijk. Een peukie is zoooooo veel lekker (en voelt kleiner aan) als je heerlijke snoepjes in je lichaam hebt zitten 
AMENwrote:Onmogelijk. Een peukie is zoooooo veel lekker (en voelt kleiner aan) als je heerlijke snoepjes in je lichaam hebt zitten
G
toppie 
nu maar hopen dat je dat zonder problemen naar binnen mag nemen
jawrote:toppie
Zal je net zien kom je daar zeggen ze ja dat mag niet mee naar binnenwrote:jawrote:toppie
nu maar hopen dat je dat zonder problemen naar binnen mag nemendan hang ik hem er gewoon op :-) ziet iedereen het
of treken ze hem er af ja je mag niks op hangen.
na ja zal vast wel goed komen toch
Ja daarom neem ook nog een a3 vel mee
dus komt wel goed 
haha
Alleen voor je moeite kom ik miss toch wel ff langs
Alleen voor je moeite kom ik miss toch wel ff langs
Hoezo zou dat een probleem moeten zijn? Als ze ook niet moeilijk doen over mijn veters die ik altijd mee neem.
Je hebt er soms van die lui tussen zitten, bij Q-Base werdt me appel ook al weggegooid :-(
Ja hoor, sommigen mensen kunnen zo moeilijk doen, zo moest ik bij de feestfabriek mn waterdopjes weggooien terwijl de catering die niet eens serveerde.wrote:Je hebt er soms van die lui tussen zitten, bij Q-Base werdt me appel ook al weggegooid :-(
G
das wel zwaar triestwrote:Ja hoor, sommigen mensen kunnen zo moeilijk doen, zo moest ik bij de feestfabriek mn waterdopjes weggooien terwijl de catering die niet eens serveerde.wrote:Je hebt er soms van die lui tussen zitten, bij Q-Base werdt me appel ook al weggegooid :-(
ik heb btw wel es gezien dat mensen water metdoppen krijgen, gewoon hard smeken denkeik
Zo hard moet je daar meestal zelfs niet voor smeken hoor!
Op Q-Base kreeg ik het gewoon toen ik het vroeg!
G
oh hahawrote:Zo hard moet je daar meestal zelfs niet voor smeken hoor!
Soms krijg je het ook per ongeluk, als het barpersoneel het druk heeft of het niet in de gaten heeft. Op Q-base goot de barvrouw een flesje Vitamine Water leeg in een beker voor me, omdat ze meende dat flesjes verboden zijn, das helemaal kut.
Maar ja.. Ik kijk wel of ik tussendoor even langs kan schieten als m'n hoofd in staat is het te kunnen onthouden. Op partyflock waren ze bezig een polonaise te plannen. Die types van 'links voor voor het hardste los' natuurlijk...............
Maar ja.. Ik kijk wel of ik tussendoor even langs kan schieten als m'n hoofd in staat is het te kunnen onthouden. Op partyflock waren ze bezig een polonaise te plannen. Die types van 'links voor voor het hardste los' natuurlijk...............
A
Waarom mogen die dopjes eigenlijk niet?wrote:Soms krijg je het ook per ongeluk, als het barpersoneel het druk heeft of het niet in de gaten heeft. Op Q-base goot de barvrouw een flesje Vitamine Water leeg in een beker voor me, omdat ze meende dat flesjes verboden zijn, das helemaal kut.
Hoorde dat je dan niet met volle flesjes water kan gooien ofzo.wrote:Waarom mogen die dopjes eigenlijk niet?wrote:Soms krijg je het ook per ongeluk, als het barpersoneel het druk heeft of het niet in de gaten heeft. Op Q-base goot de barvrouw een flesje Vitamine Water leeg in een beker voor me, omdat ze meende dat flesjes verboden zijn, das helemaal kut.
Who was there
Nobody has said they're going yet.