haha okee nou ben benieuwdwrote:Er zijn al vaak genoeg meetings geweest dus het komt wel goed hoor..wrote:haha dit komt nooit goed de 1 wil zo laat en de ander weer zolaat
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
anders knalt een admin ff een poll in de startpost:
1 uur, voor de regie
of...
geen andere opties
1 uur, voor de regie
of...
geen andere opties
Tweede optie kun je neerzetten als je het er niet mee eens bent. Dan gooien we later evt wel er wat bij.wrote:anders knalt een admin ff een poll in de startpost:
1 uur, voor de regie
of...
geen andere opties
G
+1wrote:Tweede optie kun je neerzetten als je het er niet mee eens bent. Dan gooien we later evt wel er wat bij.wrote:anders knalt een admin ff een poll in de startpost:
1 uur, voor de regie
of...
geen andere opties
*mss was et toch niet zon slecht idee als ik dit topic was begonnen
Het is dat Khadber zo actief is, en dat ik even aan mijn huiswerk zat(het is een wonder!!!! :O) anders had ik braaf dat polletje aan gemaaktwrote:+1wrote:Tweede optie kun je neerzetten als je het er niet mee eens bent. Dan gooien we later evt wel er wat bij.wrote:anders knalt een admin ff een poll in de startpost:
1 uur, voor de regie
of...
geen andere opties
*mss was et toch niet zon slecht idee als ik dit topic was begonnenhoeven de admins niet steeds alles te doen
OT: ik ga toch maar mee met de "menigte"
Hoppa! Hebben we dat toch even snel democratisch besloten!
Nu nog een mooie groep opbouwen
Nu nog een mooie groep opbouwen
G
klinkt niiiice 
heb er nu al zin in
btw: ik ben bezig met een shirt te maken voor qlimax, als jullie geinteresseerd zijn, laat dan ff weten wat je er van vindt:
https://hardtraxx.com/post323065.html#p323065
heb er nu al zin in
btw: ik ben bezig met een shirt te maken voor qlimax, als jullie geinteresseerd zijn, laat dan ff weten wat je er van vindt:
https://hardtraxx.com/post323065.html#p323065
1 uur lijk me wel mooie tijd. eerste keer dus wordt wel even zoeken 
even kijken wat me maat er van zegt
Zoeken? Die kooi midden in de zaal zal niet te missen zijn hoorwrote:1 uur lijk me wel mooie tijd. eerste keer dus wordt wel even zoeken
Dat was het eerste wat ik zagwrote:Zoeken? Die kooi midden in de zaal zal niet te missen zijn hoorwrote:1 uur lijk me wel mooie tijd. eerste keer dus wordt wel even zoeken
G
ik was er toen ook langs gelopenwrote:Dat was het eerste wat ik zag, gaat helemaal goed komen, toen ik nog niet echt op Hardtraxx zat stond ik achteraf naast de meeting
:')
deze keer veel a4tjes maken mensen
G
A-100 !!!wrote:A3 manveel beter
BAM!
Ik neem wel meewrote:A-100 !!!wrote:A3 manveel beter
BAM!
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
A-100 kan ej met het blote oog niet eens zien :')wrote:A-100 !!!wrote:A3 manveel beter
BAM!
ik denk dat je A-1 bedoeld kaaswous
Heb net 1 afgedrukt op A0 maar dat is wel beetje erg groot ;&
A
Misschien er ook bij 
G
leer lezen, er staat A -100, dus 100 onder nul: negatief 100wrote:A-100 kan ej met het blote oog niet eens zien :')wrote:A-100 !!!wrote:A3 manveel beter
BAM!
ik denk dat je A-1 bedoeld kaaswous
dat is meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegaa groot
kweet nog nie of ik kom, ligt ff aan het setje en of ik zin heb door die drukte heen te lopen 
G
gewoon ogen dicht en springtje trekken met schouder naar voren, ben je zo dr doorheenwrote:kweet nog nie of ik kom, ligt ff aan het setje en of ik zin heb door die drukte heen te lopen
Met tien tanden minder weliswaar...wrote:gewoon ogen dicht en springtje trekken met schouder naar voren, ben je zo dr doorheenwrote:kweet nog nie of ik kom, ligt ff aan het setje en of ik zin heb door die drukte heen te lopen
misschien ff kijken als er iemand draait die me niet zoveel interesseert ;p
G
mss iets dikkere letters? 
en wel dat pakje sigaretten laten zitten he, anders herkennen we et neit!
en wel dat pakje sigaretten laten zitten he, anders herkennen we et neit!
Who was there
Nobody has said they're going yet.