Lijstje wie naar de meeting gaan maar maken?
HardTraxx Meeting @ Qlimax 2009
1. [NL]Sjefke
2.
enzz..
1. [NL]Sjefke
2.
enzz..
Ben jij niet ergens ver in de 60 ofzo Khadber, waar is je humor man.wrote:Beetje heel erg kansloos om dan zo te doen als ik het eerlijk mag zeggen.. Leuk even iemand pesten, geweldig.
Ik vind dit erg ongepast. Die kassamevrouw doet het haar werk en dan komen er van die belhamels haar onnodig werk bezorgen.wrote:Ben jij niet ergens ver in de 60 ofzo Khadber, waar is je humor man.wrote:Beetje heel erg kansloos om dan zo te doen als ik het eerlijk mag zeggen.. Leuk even iemand pesten, geweldig.
Zegt degene die bierbijvullers pest in de HMHwrote: Ik vind dit erg ongepast. Die kassamevrouw doet het haar werk en dan komen er van die belhamels haar onnodig werk bezorgen.
Paupertje.. dit is gewoon een beetje een geintje uithalen.. Hij doet niks beledigend.. Dat mens achter de kassa is gewoon chagrijnig omdat ze al om half 8 's morgens moet werken..wrote:Beetje heel erg kansloos om dan zo te doen als ik het eerlijk mag zeggen.. Leuk even iemand pesten, geweldig.
en toch vind ik hem ook saaiwrote:Paupertje.. dit is gewoon een beetje een geintje uithalen.. Hij doet niks beledigend.. Dat mens achter de kassa is gewoon chagrijnig omdat ze al om half 8 's morgens moet werken..wrote:Beetje heel erg kansloos om dan zo te doen als ik het eerlijk mag zeggen.. Leuk even iemand pesten, geweldig.
HardTraxx Meeting @ Qlimax 2009wrote:Lijstje wie naar de meeting gaan maar maken?
1. [NL]Sjefke
2.
enzz..
x2wrote:Add me to the list!
ik ga proberen er te zijn
FiPo, achter de regie.wrote:Waar wordt het nou gehouden?
Ja ik zie net dat het in de startpost staatwrote:FiPo, achter de regie.wrote:Waar wordt het nou gehouden?
Bieter koeken joerdiewrote:Ja ik zie net dat het in de startpost staatwrote:FiPo, achter de regie.wrote:Waar wordt het nou gehouden?
En 23:00 is veel te vroeg man, dan pak ik net de trein naar Arnhem!![]()
Staat toch dat de meeting om 23:00 is?wrote: Bieter koeken joerdie
wrote: Het Plan:
Waar? Achter de Regie
Hoelaat? 23:00
Aanwezig:
1. [NL]Sjefke
2. Milán
3. Oostzaner
4. Rickie
5 Machiel
6. Mol
7. Remkovzki
8. Stynch
9. Maximize
10. Patto
Joh rond die tijd is iedereen al wazig, dan kan je het al helemaal niet vinden...wrote:K ben dr zelf niet bij maar kun je zoiets idd niet wat later doen? 1 uur half 2 is toch ook een goede tijd of nog later t duurt tot 7 uur.