Is het ooit wat geworden dan die hardtraxx meetings:p
op IQ was toch alleen khadber er ofzo:p
op IQ was toch alleen khadber er ofzo:p
vind ik ook goed, maar Jor-D kom er maar in het is jou site.wrote:Of we doen het gewoon om 24.00 precies. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om af te spreken23.00 is een tijdstip waarop gewoon nog niet iedereen er is.
Dus gewoon afspreken om 24.00 of niet?? En laat anders Jor-D de doorslag geven?!
22 uur, jemig man, dan ben ik nog lang niet onderweg :')wrote:Neem een voorbeeld aan ons (lsdb):
Voor diegenen die willen:
22uur @ mac gelredome
en de rest zien we wel in t gelredome:p
dat is Jor-D bezig met z'n Make-up. :')wrote:22 uur, jemig man, dan ben ik nog lang niet onderweg :')wrote:Neem een voorbeeld aan ons (lsdb):
22uur @ mac gelredome
wrote:dat is Jor-D bezig met z'n Make-up. :')wrote:22 uur, jemig man, dan ben ik nog lang niet onderweg :')wrote:Neem een voorbeeld aan ons (lsdb):
22uur @ mac gelredome
Nee, dit gaat je gewoon lukken. 24.00 achter de regiewrote:Streep mij maar weg, ik heb zoon gevoel dat ik het toch helemaal vergeet! of niemand kan vinden of gewoon op dat moment niet zoek om er heen te gaan
oooh geen hardtraxx shirt?wrote:Mij herken je aan het Tatanka shirt.
Ik had m dus te klein besteld, en ga niet weer een shirt bestellen. Deze site kost me al genoegwrote:oooh geen hardtraxx shirt?wrote:Mij herken je aan het Tatanka shirt.haha