Ik denk dat ik vast voor de deur ga liggenwrote:En weer een dag dichterbij![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
ja dat zal het zijnwrote:Ben je sociaal gehandicapt ofzo?wrote:meeten met onbekenden? :') duuuuuuusss
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mooi zijn we daar ook uitwrote:ja dat zal het zijnwrote:Ben je sociaal gehandicapt ofzo?wrote:meeten met onbekenden? :') duuuuuuusss
doe nou niet alsof jij dat nog nooit gedaan hebtwrote:meeten met onbekenden? :') duuuuuuusss
Ja stelletje TSA boys met hun OSM meetingswrote:doe nou niet alsof jij dat nog nooit gedaan hebtwrote:meeten met onbekenden? :') duuuuuuusss
niet echt blij mee zo te zien ?wrote:Ben er ook bij.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
dat was een stuk specifieker als deze "massa-meeting"wrote:doe nou niet alsof jij dat nog nooit gedaan hebtwrote:meeten met onbekenden? :') duuuuuuusss
mij kun je herkennen aan mijn 2 meter en m'n Hardtraxx shirt. 
Jawel hoor. Hard gezocht naar een ticket.wrote:niet echt blij mee zo te zien ?wrote:Ben er ook bij.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Op Fusion haalde ik jou en Rickie door elkaar btwwrote:mij kun je herkennen aan mijn 2 meter en m'n Hardtraxx shirt.
Nice, gaan we zker ff dansje doen als MMA wordt gedraaid!wrote:Ben er ook bij.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:MMA
G
wrote:wrote:MMA (HHZ & WS RMX)
wrote:wrote:wrote:MMA (HHZ & WS RMX)(Dizzcut)
Wow, wie ben jij dan?wrote:Ja stelletje TSA boys met hun OSM meetingswrote:doe nou niet alsof jij dat nog nooit gedaan hebtwrote:meeten met onbekenden? :') duuuuuuusss
Valt wel mee verder, enkel baasz gemeet ..
Haha okeewrote:Wow, wie ben jij dan?![]()
Ik ben Rambo Phantom, misschien ken je me nog wel! Maar ben al ongeveer een half jaar niet meer actief, het spelletje begon saai te worden en de fora waren ook niet meer zoals het was
wrote:Zitten we al op 80 mensen?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Zegt me wel wat jawrote:Haha okeewrote:Wow, wie ben jij dan?![]()
Ik ben Rambo Phantom, misschien ken je me nog wel! Maar ben al ongeveer een half jaar niet meer actief, het spelletje begon saai te worden en de fora waren ook niet meer zoals het was
Absoluut!!11wrote:Nice, gaan we zker ff dansje doen als MMA wordt gedraaid!wrote:Ben er ook bij.
Krijgen we dan nu ook een eigen Area????wrote:wrote:Zitten we al op 80 mensen?nog 19.920 en we hebben heel hard bass
dit wordt echt 1 grote familie bezoek alle hardtraxxers bij elkaar
GVD GVD GVD GVD GVD
maatje van me is me kaartje kwijtgeraakt en kan em niet meer vinden

maatje van me is me kaartje kwijtgeraakt en kan em niet meer vinden
ja moeten we maar bij Q-Dance en B2S maar voortaan aanvragen Meeting Area het wordt beetje te vol anderswrote:Krijgen we dan nu ook een eigen Area????wrote:wrote:Zitten we al op 80 mensen?nog 19.920 en we hebben heel hard bass
dit wordt echt 1 grote familie bezoek alle hardtraxxers bij elkaar
![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.