9 dagen!!!!!! 
wrote:9 dagen!!!!!!
dan moet ik jou weer zienwrote:9 dagen!!!!!!
wat dacht je , in kom ook weerr ff wat zeggenwrote:dan moet ik jou weer zienwrote:9 dagen!!!!!!god o god wat een drama
No more squirrels for you!wrote:dan moet ik jou weer zienwrote:9 dagen!!!!!!god o god wat een drama
Hoe gaan we die op de meeting foto krijgen?wrote:75 man, jesus wat een mega meeting
iemand gaat bovenaan de tribune staan, en dan foto nemen van ons op de dansvloerwrote:Hoe gaan we die op de meeting foto krijgen?wrote:75 man, jesus wat een mega meetingiemand een mega groothoek lens op zen camera?
Volgens mij klopt er nog vrij weinig van die lijst, want het lijkt me echt sterk dat er 75 man op af komenwrote:75 man, jesus wat een mega meeting
wrote:Jawel, dat staat er toch? En alles wat geschreven is, is echt.
Inderdaad, je hebt ook nog aanhangsels. Ik schat dat we in totaal wel op het dubbele uitkomenwrote:Volgens mij klopt er nog vrij weinig van die lijst, want het lijkt me echt sterk dat er 75 man op af komenwrote:75 man, jesus wat een mega meeting
denk dat als je alle aanhangsels optelt je bijna de hele inhoud van het gelredome hebtwrote:Inderdaad, je hebt ook nog aanhangsels. Ik schat dat we in totaal wel op het dubbele uitkomenwrote:Volgens mij klopt er nog vrij weinig van die lijst, want het lijkt me echt sterk dat er 75 man op af komenwrote:75 man, jesus wat een mega meeting
Gewoon komen, heb je al zo lang niet meer gezien op een feest haha!wrote:Ik kan niet beloven dat ik kom, maar ik stuiter zeker wel door de zaal heen
Misschien dat ik mijn sjefke on space tour tshirt weer aan doe, dan weet ik zeker dat iedereen mij herkent
Ik kom jou toch altijd tegenwrote:Ik kan niet beloven dat ik kom, maar ik stuiter zeker wel door de zaal heen
Misschien dat ik mijn sjefke on space tour tshirt weer aan doe, dan weet ik zeker dat iedereen mij herkent
Hahha klopt, ik kijk welwrote:Gewoon komen, heb je al zo lang niet meer gezien op een feest haha!wrote:Ik kan niet beloven dat ik kom, maar ik stuiter zeker wel door de zaal heen
Dat is bijna op 1 hand te tellen!wrote:Ach ik spot je op CrossNight wel ff anders
Nog maar 12947 minuten!
bijna ja!wrote:Dat is bijna op 1 hand te tellen!wrote:Ach ik spot je op CrossNight wel ff anders
Nog maar 12947 minuten!

Je had zeker niks tedoen met je tijdwrote:bijna ja!wrote:Dat is bijna op 1 hand te tellen!wrote:Ach ik spot je op CrossNight wel ff anders
Nog maar 12947 minuten!