DAt zullen we dan nog wel zien JONGUHwrote:Ingang Q is voor nuchtere mensen
want deze goudvis gaat weer lekker zwemmen met ze vriendjes hahahah en bij de meeting
maar is er eigenlijk al een plek afgesproken ?????
DAt zullen we dan nog wel zien JONGUHwrote:Ingang Q is voor nuchtere mensen
Haha ik dacht het welwrote:
DAT WAS ZEKER WEL IK hahahahaha
MIJN bek is king of the kings
![]()
het is moeilijk bescheiden teblijven
Ishetalwoensdag.nlwrote:http://www.ishetalwoensdag.nl
Jaaah zeker wel dat ik er bij ben Mag dit niet missenwrote:Haha ik dacht het welwrote:
DAT WAS ZEKER WEL IK hahahahaha
![]()
het is moeilijk bescheiden teblijvenben je er weer bij bij hardbass??
edit: je was sneller
wrote:
Jaaah zeker wel dat ik er bij ben Mag dit niet missen
oke oke kan niet missen man bij een stel boxen er zullen der toch niet veel hangenwrote:wrote:
Jaaah zeker wel dat ik er bij ben Mag dit niet missen
Gezelligwe hebben al een plek ja dacht ik, linksvoor bij een stel boxen
een tijd was er volgensmij nog niet
baaswrote:DAT WAS ZEKER WEL IK hahahahaha
![]()
het is moeilijk bescheiden teblijven
nee pierre zoals je weet ik kan niet lachen op foto'swrote:wrote:lol wie heeft mij op de presentie lijst neer gezet zal wel door mikkel (pepepe) komen :') maar ja uuuh waar joh maak mij niet uit vind alles best behalve de laatste keuze kaartje heb ik al lang binnen. Pepepe sleurt me altijd mee naar de meeting alleen moet helaas zelf wel lopen wat nooit makkelijk voor mij gaat![]()
![]()
ben jij die maffe jongen die altijd van die rare gezichten trekt op die pics?
Haha, je gaat gewoon weer met mij mee, sleuren we bram ook gelijk mee naar die meeting.wrote: oke oke kan niet missen man bij een stel boxen er zullen der toch niet veel hangen![]()
en ik ben er al bij het begin bij
want men dit wordt de
Ik zou je wurgen als je dit zou missenwrote:Heb hier zin ingelukkig toch aanwezig, dit feest miste ik ook al bijna
WE hebben een gids in ons middenwrote:Haha, je gaat gewoon weer met mij mee, sleuren we bram ook gelijk mee naar die meeting.wrote: oke oke kan niet missen man bij een stel boxen er zullen der toch niet veel hangen![]()
want men dit wordt de
Ik weet wel ongeveer waar we moeten zijn
En ikwrote:WE hebben een gids in ons middenwrote:Haha, je gaat gewoon weer met mij mee, sleuren we bram ook gelijk mee naar die meeting.wrote: oke oke kan niet missen man bij een stel boxen er zullen der toch niet veel hangen![]()
want men dit wordt de
Ik weet wel ongeveer waar we moeten zijn![]()
kijk nu nog de loop route planner naar een stel boxxen links voor en![]()
![]()
![]()
ja Bram nemen we ook gezellig effe mee
Alleen als je nu mee gaat roken.wrote:
En ik???
Mag ik ook mee?wrote:Alleen als je nu mee gaat roken.wrote:
En ik???
Ben wel weer toe aan een peuk
Of gewoon op Station Arnhemwrote:Houden we ook meeting op station Zwolle, zodat we met grote groep aankomen
Of gewoon 2e box van linsk en voor in et Gelredome om 11 uurwrote:Of gewoon op Station Arnhemwrote:Houden we ook meeting op station Zwolle, zodat we met grote groep aankomen