Ja, want dan kan men wellicht meeten in de rij. Verder vind ik het ook onzin om er speciaal een topic voor te openenwrote:maar is de ingang wel gerelateerd aan de meeting eigenlijk?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jonge koop jij nou maar een kaartje...wrote:Ja, want dan kan men wellicht meeten in de rij. Verder vind ik het ook onzin om er speciaal een topic voor te openenwrote:maar is de ingang wel gerelateerd aan de meeting eigenlijk?
T
Heeft die nog geen kaartje dan 
Ik heb nog geen kaartje nee. Heb wel een kaartje gekocht, maar dies voor Robert 
huh kaartje gekocht voor mij? niet waar XDwrote:Ik heb nog geen kaartje nee. Heb wel een kaartje gekocht, maar dies voor Robert
Nou, je hebt het geld ervoor gekregen, praktisch hetzelfde 
T
Is het al 12 februari 
Noujaa, mij een beetje vergeten op de presentielijst

wrote:Noujaa, mij een beetje vergeten op de presentielijst![]()
Je bent blind volgens mij? :')
Al eenkaartje ?wrote:wrote:Noujaa, mij een beetje vergeten op de presentielijst![]()
Bij nader inzien ben ik inderdaad blind jawrote:wrote:Noujaa, mij een beetje vergeten op de presentielijst![]()
Ingang E hier!
B
Kan niet jongennnn!!!11!wrote:Ik bij Ywrote:F?wrote:Ja, ingang F
E
vip 
lol wie heeft mij op de presentie lijst neer gezet zal wel door mikkel (pepepe) komen :') maar ja uuuh waar joh maak mij niet uit vind alles best behalve de laatste keuze kaartje heb ik al lang binnen. Pepepe sleurt me altijd mee naar de meeting alleen moet helaas zelf wel lopen wat nooit makkelijk voor mij gaat 
G
wrote:lol wie heeft mij op de presentie lijst neer gezet zal wel door mikkel (pepepe) komen :') maar ja uuuh waar joh maak mij niet uit vind alles best behalve de laatste keuze kaartje heb ik al lang binnen. Pepepe sleurt me altijd mee naar de meeting alleen moet helaas zelf wel lopen wat nooit makkelijk voor mij gaat
ben jij die maffe jongen die altijd van die rare gezichten trekt op die pics?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:wrote:lol wie heeft mij op de presentie lijst neer gezet zal wel door mikkel (pepepe) komen :') maar ja uuuh waar joh maak mij niet uit vind alles best behalve de laatste keuze kaartje heb ik al lang binnen. Pepepe sleurt me altijd mee naar de meeting alleen moet helaas zelf wel lopen wat nooit makkelijk voor mij gaat![]()
![]()
Dat was toch pierre??
DAT WAS ZEKER WEL IK hahahahahawrote:wrote:wrote:lol wie heeft mij op de presentie lijst neer gezet zal wel door mikkel (pepepe) komen :') maar ja uuuh waar joh maak mij niet uit vind alles best behalve de laatste keuze kaartje heb ik al lang binnen. Pepepe sleurt me altijd mee naar de meeting alleen moet helaas zelf wel lopen wat nooit makkelijk voor mij gaat![]()
![]()
Dat was toch pierre??
MIJN bek is king of the kings
het is moeilijk bescheiden teblijven
Who was there
Nobody has said they're going yet.