Back 2 Basics shirt 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
Afhankelijk van het weer het Loudness shirt, behalve als het zonnig is, dan... iets anders
dunno yet
Korte broek met awesome shirt met snoepjes erop 
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Aan die zat ik ook nog te denkenwrote:Korte broek met awesome shirt met snoepjes erop
Ik heb een anderewrote:Aan die zat ik ook nog te denkenwrote:Korte broek met awesome shirt met snoepjes eropOf een wit shirt of een zwart hardstyle shirt. Kijken welke na vrijdag avond nog schoon is
H
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Die wil ik ook nog steeds halen!wrote:2.5 kings shirtwrote:Met Kill The Tresspassers shirt!
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Ik ga met momenteel mijn favoriete T-shirt:

Als je iemand met dit shirt (en een witte broek) ziet, dan zal ik het waarschijnlijk zijn
Maar ik euh, weet niet of ik wel naar die meeting ga, want wss willen mijn matties alles checken wat ze maar kunnen.

Als je iemand met dit shirt (en een witte broek) ziet, dan zal ik het waarschijnlijk zijn
Maar ik euh, weet niet of ik wel naar die meeting ga, want wss willen mijn matties alles checken wat ze maar kunnen.
Wij zijn met 3 kerels en 3 vrouwen, 2 kerels hebben zo'n wit voetbalshirt van Defqon aan, en die andere kerel is een Ginger, heeft hier ook een account, genaamd Bartjuuuh ofzo
. We gaan sowieso naar Titan, we zien wel of we ook nog zin hebben in Geck-O!
zusje?wrote:Wij zijn met 3 kerels en 3 vrouwen, 2 kerels hebben zo'n wit voetbalshirt van Defqon aan, en die andere kerel is een Ginger, heeft hier ook een account, genaamd Bartjuuuh ofzo. We gaan sowieso naar Titan, we zien wel of we ook nog zin hebben in Geck-O!
Titan ben ik ook sowieso
Neuh dies pas 17
. Die was wel mee naar Wish, vond de hardstyle vetter dan de house (waar iedereen stil stond), ze vond t gekke volk zeker geinig, alleen gaat ze niet nog een keer mee, ze vind t over t algemeen toch maar rotherrie
. Van die 3 vrouwen is er wel 1 zwaar lekker, en vrijgezel
.
17 oud genoeg :p jammer dat ze niet meer gaatwrote:Neuh dies pas 17. Die was wel mee naar Wish, vond de hardstyle vetter dan de house (waar iedereen stil stond), ze vond t gekke volk zeker geinig, alleen gaat ze niet nog een keer mee, ze vind t over t algemeen toch maar rotherrie
. Van die 3 vrouwen is er wel 1 zwaar lekker, en vrijgezel
.
Alsof iedereen nu van iedereen gaat onthouden wie wat aan doet 
N
Spons is mn tweede naam. Ik zal iedereen aanspreken die zn outfit hier post!
Ja die houdt toch alleen maar van Bruno Mars, Rihanna etc.. Maar ze is nu toch chagrijnig, kan haar even missen als kiespijn
.
Tja, you never know.wrote:Alsof iedereen nu van iedereen gaat onthouden wie wat aan doet
ja natuurlijk... jij niet dan ?wrote:Alsof iedereen nu van iedereen gaat onthouden wie wat aan doet
trololol
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
wrote:Standaard feest outfit![]()
ik ben ook weer lekker orginal doe weer pas op zwenk uit shirt aan!
Njaaneejaa... Nee.wrote:ja natuurlijk... jij niet dan ?wrote:Alsof iedereen nu van iedereen gaat onthouden wie wat aan doet![]()
trololol
wrote:Njaaneejaa... Nee.wrote:ja natuurlijk... jij niet dan ?wrote:Alsof iedereen nu van iedereen gaat onthouden wie wat aan doet![]()
trololol
1) Waar staat ons huisje
2) me eigen naam
rest is niet belangrijk, line up staat op een briefje en TT en floorplan ook
Wit t-shirt + korte groen broek + witte bril. Ben niet de kleinste.
Ik ben heel misschien weer te herkennen met een blauwe opblaasbare hond om mn nek 
Heel misschien maar?
Wat is er met hem aan de hand dan?
Who's going
Nobody has said they're going yet.