Midden is denk ook wel mooie plek om gespot te worden door Geck-o zo dat hij kan zwaaien 
Neem aan van wel jawrote:er zijn al een hoop aanwezig tijdens titan neem ik aan?
Ik oa
Neem aan van wel jawrote:er zijn al een hoop aanwezig tijdens titan neem ik aan?
Tuurlijk Titan!! word hard net zo als op defqon 1 maar hoop nu op een vol uurtjewrote:er zijn al een hoop aanwezig tijdens titan neem ik aan?
Of nog beter, de meeting foto zo nemen dat wij er allemaal op staan, en Geck-O ookwrote:Midden is denk ook wel mooie plek om gespot te worden door Geck-o zo dat hij kan zwaaien
deel je ook snoep uit?wrote:Ik hou trouwens mijn verjaardag partijtje tijdens de meeting (a) Iedereen is welkom natuurlijk
Jazekerwrote:deel je ook snoep uit?wrote:Ik hou trouwens mijn verjaardag partijtje tijdens de meeting (a) Iedereen is welkom natuurlijk
Ditwrote:Haha ik zeg maar nooit meer dat ik aanwezig ben of niet, elke keer als er ergens meeting was liep ik wel weer ergens anders!Let nooit zo heel erg op de tijd, als ik bij een stage sta en ik vermaak me goed dan kan ik daar zo langer staan dan gepland
![]()
Kom vast wel weer paar bekenden tegen
Als ik je tegenkom drinken we er eentje...wrote:Ik hou trouwens mijn verjaardag partijtje tijdens de meeting (a) Iedereen is welkom natuurlijk
Welke tent is Loudness? khoop niet die roze, das wel een pokke eind lopen de hele tijd volges mij
Anders buk ik wel evenwrote:Of nog beter, de meeting foto zo nemen dat wij er allemaal op staan, en Geck-O ookwrote:Midden is denk ook wel mooie plek om gespot te worden door Geck-o zo dat hij kan zwaaienals ie niet te hog staat
Ik denk die turquoise !wrote:Welke tent is Loudness? khoop niet die roze, das wel een pokke eind lopen de hele tijd volges mij
Pussy Lounge is dus ook helemaal aan het begin zo te zien (samen met die roze tent, ik denk euphoria)
Dus dan zou de paarse Loudness zijn? Of die roze helemaal aan de andere kant?
kun je mij wat later trakteren?wrote:Jazekerwrote:deel je ook snoep uit?wrote:Ik hou trouwens mijn verjaardag partijtje tijdens de meeting (a) Iedereen is welkom natuurlijk
Nee ik denk raketjes ofzo
2.5 kings shirtwrote:Met Kill The Tresspassers shirt!