Like I said @ Facebook: Tijdens Switch Technique was ik er gewoon, zoals was afgesprokenwrote:En waar waren alle industrielehardcore liefhebbertjes nou in de darkness? STAN
Voor de rest genoeg mensjes gezien
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
En dat was heul gezelligwrote:Like I said @ Facebook: Tijdens Switch Technique was ik er gewoon, zoals was afgesprokenwrote:En waar waren alle industrielehardcore liefhebbertjes nou in de darkness? STAN
Voor de rest genoeg mensjes gezienSamen met Mikeee. Ben toen zelf gebleven tot iets voor zessen, voor de rest jammer genoeg niet meer daar geweest.
Verder ben ik nog ook nog geweest tijdens Mindustries, daar stonden we ook met groepje van 4/5 (Uit mijn hoofd Dawasiknie, M-arijn, Chris Two, Olijf (Heul even))
Last edited by mikeee on , edited 2 times in total.
De lady had het warm en zocht een toilet. Daarna maar loesoe gegaan naar plekken waar het lekkah fris was.wrote: En dat was heul gezellig![]()
Verder ben ik nog ook nog geweest tijdens Mindustries, daar stonden we ook met groepje van 4/5 (Uit mijn hoofd Dawasiknie, M-arijn, Chris Two, Olijf (Heul even))
Ik kwam 's avonds echt precies op het juiste moment binnenvallen volgens mij... 
Had ik ookwrote:Ik kwam 's avonds echt precies op het juiste moment binnenvallen volgens mij...
Ondanks dat ik geen enkele meeting heb bezocht uiteindelijk toch nog aardig wat HT'ers gezien. Afgezien van het groepje waarmee ik al was 
Mikeee
Jefferd
Olijf
Weskeejj
Mike-O
Nemesys
Falko-92
Rode Doffer
Beerenburg
Ruubiie
Hooli
Timothyb