wrote:Kan iedereen bij de meeting mooi op de film voor onze aftermovie!
Worden we straks ook nog bekend :o
wrote:Kan iedereen bij de meeting mooi op de film voor onze aftermovie!
wrote:De definitieve meeting tijd en plek:
Links voor
Mindustries Darkness4life
14.45
Links voor
Switch Technique Darkness4life
16.16
Links voor
B-Front Loudness
16:45
Links voor
Solutio & The I's Loudness
19.45
Extra Wappie Meeting:
Achterin
Thera Loudness
22:00
Ook voor de nuchtere mensen (ME!)
Ja 5 stuks, waarvan 4 kleine en een wat grotere meeting bij Solutio & The I's.wrote:Huh was er een meeting?
Ja, klopt.wrote:haha, was dat bij Mindustries dat ik jou zag?
_0-wrote:Fijne foto die een-na-laatste..
maarre, heb je nou een pisvlek langs je shirt zitten? of zweet je daar nou zo hard?
Zegt de man met het pistooltje in zijn handwrote:Fijne foto die een-na-laatste..
maarre, heb je nou een pisvlek langs je shirt zitten? of zweet je daar nou zo hard?
Niet alleen Marijn ook Daan staat er maar voor een kwart op en die 2de helemaal niet.wrote:Waar is marijn gebleven op die foto's? :p Volgens mij hebben we een goede fotograaf uitgezocht voor de foto :p
Sorry Kasperwrote:Stan, de man die met je waterweglopen kan en zegt dat hij je water vullen kan, maar vervolgens terugkomt met lege flesjes en het excuus het was te lang wachten voor stan.
haha doe maarwrote:Sorry Kasperwrote:Stan, de man die met je waterweglopen kan en zegt dat hij je water vullen kan, maar vervolgens terugkomt met lege flesjes en het excuus het was te lang wachten voor stan.Volgende party? Zal ik je een pilsje geven om 't goed te maken
wrote:Haha okee, sms/wapp mij even danHeb ik ook meteen jouwe