Tja, weinig keus als het uitverkocht is, hè.wrote:Uiteindelijk toch voor Pussy Lounge gekozen..
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Had al een kaartje.wrote:Tja, weinig keus als het uitverkocht is, hè.wrote:Uiteindelijk toch voor Pussy Lounge gekozen..
Kaartjes gewonnen! Thx Kloontjes en Hardtraxx

Winnaars Fusion 2010 - Hardtraxx win actie
10 drankmunten
- Josh-T
- Martini
2 gastenlijst plaatsen
- PNXRMX
- Jillvb
Gefeliciteerd!
10 drankmunten
- Josh-T
- Martini
2 gastenlijst plaatsen
- PNXRMX
- Jillvb
Gefeliciteerd!
ik begin er steeds meer zin in te krijgen!!! 
Fusion heeft een eigen facebook pagina! Word lid en maak kans op 5 drankmunten voor op Fusion!
http://www.facebook.com/fusion.the.harder.styles
http://www.facebook.com/fusion.the.harder.styles
A
Zin aan 
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Woew ook zin an!
Super zin aan!
nu maar hopen dat hhz niet ze house-achtige zachte plaatjes gaat draaien, maar gewoon wat knallers van project one; the story unfolds of rate reducer zou wel leuk zijn.
nu maar hopen dat hhz niet ze house-achtige zachte plaatjes gaat draaien, maar gewoon wat knallers van project one; the story unfolds of rate reducer zou wel leuk zijn.
S
Halfway There 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Wordt wel vet denk ik, jammer dat veel bekende naar pussy lounge gaan... Zou vetter zijn met een grote club, maar gelukkig is stylow er 
S
Haha, wordt een heldenavond! We gaan eens laten zien hoe je los moet gaanwrote:Wordt wel vet denk ik, jammer dat veel bekende naar pussy lounge gaan... Zou vetter zijn met een grote club, maar gelukkig is stylow er
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Haha! Beuken. Je hebt me nummer, zie je daar ergens welwrote:Wordt wel vet denk ik, jammer dat veel bekende naar pussy lounge gaan... Zou vetter zijn met een grote club, maar gelukkig is stylow er
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
ja komt goed! Volgende dag tegen haghorst voetballen, wat een rampwrote:Haha! Beuken. Je hebt me nummer, zie je daar ergens welwrote:Wordt wel vet denk ik, jammer dat veel bekende naar pussy lounge gaan... Zou vetter zijn met een grote club, maar gelukkig is stylow er
S
Ben van plan om te doen wat ik op ansarat vergeten ben, een gabbermovie maken
.
Ansarat: EN OOK HIER, TUSSEN DE RUZIEZOEKENDE BELGEN, GIVE IT UP, ENDYMION!!!!

Ansarat: EN OOK HIER, TUSSEN DE RUZIEZOEKENDE BELGEN, GIVE IT UP, ENDYMION!!!!
A
Dus ik zie jullie rechtsvooraan tegen de hekken? 
Ben er ook weer bij met m'n vriendin. Kom jullie vast wel tegen 
S
Geen flauw idee waar wij gaan staanwrote:Dus ik zie jullie rechtsvooraan tegen de hekken?
Jouw herken ik welwrote:Ben er ook weer bij met m'n vriendin. Kom jullie vast wel tegen
A
Zaterdag ff zeggen wat je aan hebt enz, dan kunnen we mss nog ff met een ploegje raggen op Crypsis of Psyko's ;P
S

Dees shirt zal ik waarschijnlijk aanhebben
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Weet nog niet wat ik aan heb. Spreek me maar aan als je me herkent! En andersom doe ik dat ook natuurlijk!
Who was there
Nobody has said they're going yet.