je moet eerst binnenkomen he pippowrote:Tot zaterdag jongens.
Jou herken ik denk welwrote:Weet nog niet wat ik aan heb. Spreek me maar aan als je me herkent! En andersom doe ik dat ook natuurlijk!
je moet eerst binnenkomen he pippowrote:Tot zaterdag jongens.
Jou herken ik denk welwrote:Weet nog niet wat ik aan heb. Spreek me maar aan als je me herkent! En andersom doe ik dat ook natuurlijk!
Zit bij de carnavalsclub van de Kloontjeswrote:je moet eerst binnenkomen he pippowrote:Tot zaterdag jongens.
die gasten van de kloontjes zijn allemaal 18+, je kunt ze kennen maar dan zit je er nog niet bijwrote:Zit bij de carnavalsclub van de Kloontjeswrote:je moet eerst binnenkomen he pippowrote:Tot zaterdag jongens.
Alles al geregeld
Zal niet mee vallen zonder mij, toch wens ik jullie succes..wrote:Haha, wordt een heldenavond! We gaan eens laten zien hoe je los moet gaanwrote:Wordt wel vet denk ik, jammer dat veel bekende naar pussy lounge gaan... Zou vetter zijn met een grote club, maar gelukkig is stylow er
wrote: Zit bij de carnavalsclub van de Kloontjes
Alles al geregeld
Vraag me toch wel af wie je bent danwrote: die gasten van de kloontjes zijn allemaal 18+, je kunt ze kennen maar dan zit je er nog niet bij
Biest-Houthakker jonguhwrote:wrote: Zit bij de carnavalsclub van de Kloontjes
Alles al geregeldVraag me toch wel af wie je bent danwrote: die gasten van de kloontjes zijn allemaal 18+, je kunt ze kennen maar dan zit je er nog niet bij
Ach, je weet nooit wat het kan wordenwrote:1,5 uur headhunterz..:')
nou zodra ik psychedelic als opening hoor of let the bass kick ga k denk maar even een eetpauze houden.wrote:Ach, je weet nooit wat het kan wordenwrote:1,5 uur headhunterz..:')
, ik geef 'm een kans.
Bij Headhunterz weet je vaak wél van te voren wat het gaat worden :')wrote:Ach, je weet nooit wat het kan wordenwrote:1,5 uur headhunterz..:')
, ik geef 'm een kans.
Hmhm.. Had jij op Decibel ook Salamandra Remix en Junior verwacht? Wat knap van jou!wrote:Bij Headhunterz weet je vaak wél van te voren wat het gaat worden :')wrote:Ach, je weet nooit wat het kan wordenwrote:1,5 uur headhunterz..:')
, ik geef 'm een kans.
Jammer.. En maar half uurtje Psyko Punkzwrote:19:00 20:00 Dr. Phunk
20:00 21:00 Toneshifterz
21:00 22:30 Headhunterz
22:30 23:30 Crypsis
23:30 00:30 D-Block & S-te-Fan
00:30 01:00 Live: Psyko Punkz
01:00 02:00 Outblast
Crypsis voor DBSTF en PP
wrote:wrote: Zit bij de carnavalsclub van de Kloontjes
Alles al geregeldVraag me toch wel af wie je bent danwrote: die gasten van de kloontjes zijn allemaal 18+, je kunt ze kennen maar dan zit je er nog niet bij
Die Salamandra Remix draaide hij ook op In Qontrol... heerlijke plaat!wrote:Hmhm.. Had jij op Decibel ook Salamandra Remix en Junior verwacht? Wat knap van jou!wrote:Bij Headhunterz weet je vaak wél van te voren wat het gaat worden :')wrote:
Ach, je weet nooit wat het kan worden, ik geef 'm een kans.
Je snapt hopelijk mijn punt wel.wrote:Hmhm.. Had jij op Decibel ook Salamandra Remix en Junior verwacht? Wat knap van jou!
Ja, hij draait regelmatog 1 of 2 klassiekers in z'n set. Salamandra en Got To Be There op IQ en Step Inside The Party op Qlimax vorig jaarwrote:Hmhm.. Had jij op Decibel ook Salamandra Remix en Junior verwacht? Wat knap van jou!
Ik heb dat shirt morgen in het grijs, zoals op het plaatje staatwrote:
Dees shirt zal ik waarschijnlijk aanhebben. Alleen is ie meer zwart dan op het plaatje.