Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Khadber wrote:
Interactieve Timetable
Om in te spelen op de laatste trends wordt er op dit moment een unieke interactieve timetable ontwikkeld. Bezoekers van Fusion 2010 kunnen zowel via grote schermen als hun mobiele telefoon zien welke artiest er aan het draaien is. Ook is het mogelijk om een beoordeling te geven aan de draaikunsten van de DJ's en kun je jou mening delen via verschillende Social Media kanalen.
Oh god.. Ik zie dat zo verschrikkelijk fout gaan. Ik ken dat "leuke" grote scherm. Durf te wedden dat er binnen no time allerlei schunnige zooi op staat.
Dus we kunnen gewoon headhunterz afzeiken (als hij het slecht doet natuurlijk) onder zijn set, en hij ziet dat! Geniaal :D
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Timmer wrote:
Khadber wrote:
Interactieve Timetable
Om in te spelen op de laatste trends wordt er op dit moment een unieke interactieve timetable ontwikkeld. Bezoekers van Fusion 2010 kunnen zowel via grote schermen als hun mobiele telefoon zien welke artiest er aan het draaien is. Ook is het mogelijk om een beoordeling te geven aan de draaikunsten van de DJ's en kun je jou mening delen via verschillende Social Media kanalen.
Oh god.. Ik zie dat zo verschrikkelijk fout gaan. Ik ken dat "leuke" grote scherm. Durf te wedden dat er binnen no time allerlei schunnige zooi op staat.
Dus we kunnen gewoon headhunterz afzeiken (als hij het slecht doet natuurlijk) onder zijn set, en hij ziet dat! Geniaal :D
Zal denk ik niet op dat scherm komen, social networks klinkt voor mij als: facebook, twitter, hyves en dergelijke.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
toch maar kaartje aangeschaft.
zullen is kijken of het knallertje word :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Best kans dat er een twitter / facebook feed op de schermen komt. Is wel handig als je niet weet hoe n track heet, want iemand tweet vast wel steeds welke track t is :P
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Voor hoeveel wil je wedden? :P Staat nergens dat die beoordeling tekstueel is ;)
S
Kunnen we ook verzoekjes doen :P.
R
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Ik ga er ook heen.. Vanavond kaartjes bestellen. Dan nog ff vervoer regelen. Waarschijnlijk regelen we een busje.. Maar hoe duur zijn die kluisjes daar eigenlijk??
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Robbie wrote:Ik ga er ook heen.. Vanavond kaartjes bestellen. Dan nog ff vervoer regelen. Waarschijnlijk regelen we een busje.. Maar hoe duur zijn die kluisjes daar eigenlijk??
meestal 6 euro + 5 euro borg ;)
R
Hardtraxxer
last seen Nov 2025
Oh dankje.. Dat is opzich nog best veel:P Ik denk dat ik dan maar niks belangrijks meeneem ofzo..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Robbie wrote:Oh dankje.. Dat is opzich nog best veel:P Ik denk dat ik dan maar niks belangrijks meeneem ofzo..
hmm,, vorig jaar hebben we er 6 jassen in gekregen dusja 1 euro per jas, net als een gardarobe :thumbup:
R
Hardtraxxer
last seen Nov 2025
Oh als ze zo groot zijn valt het idd nog maar mee.. Maar we huren toch een busje dus ik heb eigenlijk geen jas nodig, of andere zooi..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Robbie wrote:Oh als ze zo groot zijn valt het idd nog maar mee.. Maar we huren toch een busje dus ik heb eigenlijk geen jas nodig, of andere zooi..
groot zijn ze niet,, je moet gewoon duwen tot je er bij neer valt :D
S
Er zijn nog 200 tickets te koop voor Fusion 2010! Wil jij Fusion 2010 meemaken? Koop dan snel je tickets
Hardtraxx Newbie
last seen Oct 2013
Op de @kloontjes twitter:
Het gaat hard! Voor de liefhebbers: Er zijn nog 99 tickets te koop voor Fusion 2010. http://ow.ly/2MsKy #fusionevent
A
uitverkocht
S
Ha, ik zie het! Dat is dan pech voor de vele mensen die ik ken die nog geen kaartje hebben :P.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Almighty wrote:uitverkocht
Hebben ze snel voor elkaar dan! Netjes!
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
ik ben erbij,
vorig jaar niks gecontroleert
we waren gewoon met een grote groep binnengekomen
iedereen heeft de kaarten al dus word weer mooi ! :yes:
R
Hardtraxxer
last seen Nov 2025
Iemand van de groep is afgehaakt.. E-ticket te koop! Zie hier:
[SLOTJE!] [TK] 1 x Regular E-ticket Fusion The Harder Stylez 2010
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
E-Tickets kopiëren is de oplossing, ze scannen ze toch niet xd
R
Hardtraxxer
last seen Nov 2025
Tsja.. Dat risico ga ik niet lopen want ALS ze scannen ben je de lul..
Hardtraxx Newbie
last seen Oct 2013
E-Tickets kopiëren is de oplossing, ze scannen ze toch niet
haha grapjas.. er wordt wel gescand.
S
jochemm wrote:
E-Tickets kopiëren is de oplossing, ze scannen ze toch niet
haha grapjas.. er wordt wel gescand.
Natuurlijk wordt er gescanned, overal worden e-tickets gescanned.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Behalve op Hysteria :P
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Uiteindelijk toch voor Pussy Lounge gekozen..

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 29 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago