Past

Dominator, juli 2013

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Waarom altijd dat gezeur over de hardstyle? is toch mooi, kun je jouw niet zo hardcore vrienden meenemen onder het mom van 'ze hebben ook hardstyle'

En als je deze line up kut vind, vond je dat waarschijnlijk ook voorgaande jaren.

I am not bothered, dit word weer het geweldigste feest van het jaar :D (L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
partybasher wrote: En als je deze line up kut vind, vond je dat waarschijnlijk ook voorgaande jaren.
Onzin.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Heeeuy, weer iemand die er geen hol van snapt xD
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
partybasher wrote:Waarom altijd dat gezeur over de hardstyle? is toch mooi, kun je jouw niet zo hardcore vrienden meenemen onder het mom van 'ze hebben ook hardstyle'

En als je deze line up kut vind, vond je dat waarschijnlijk ook voorgaande jaren.

I am not bothered, dit word weer het geweldigste feest van het jaar :D (L) (L) (L)
Ja dus? Dan sta je nog in je eentje bij de Hardcore stages?
P
Dakpan wrote:
partybasher wrote: En als je deze line up kut vind, vond je dat waarschijnlijk ook voorgaande jaren.
Onzin.
Zo enorm verschillend is de line up anders niet van vorig jaar en jaar daarvoor.
De grotere namen zijn ieder jaar hetzelfde :D

@ B
Basshunterzz wrote:
partybasher wrote:Waarom altijd dat gezeur over de hardstyle? is toch mooi, kun je jouw niet zo hardcore vrienden meenemen onder het mom van 'ze hebben ook hardstyle'

Ja dus? Dan sta je nog in je eentje bij de Hardcore stages?
Klopt, maarja, heb ik sowieso met mn vrienden. Ik de hele dag pendelen tussen HKV en industrial, zij naar de oldschool en main enzo. Sowieso gewoon lekker hele dag los gaan, no friends needed !!
P
Ik zie overigens inderdaad dat de line up wel veranderd is (tot vorig jaar was het ieder jaar redelijk hetzelfde)
Maar toch zie je een tien-twintigtal namen elk jaar weer hier. Ik noem maar wat:
Noize suppressor (soms zelfs door de dag heen op meerdere areas)
Akira
Drokz
Metal D
Producer (eindelijk in de HKV :yay: )
Bonehead
Mad dog
Tha Watcher
Tymon
Justice

Maar het is niet erg, waarom iets veranderen wat perfect is?
P
hardcoresjors wrote:Heeeuy, weer iemand die er geen hol van snapt xD
Vertel, wat snap jij wel wat anderen niet snappen?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
partybasher wrote:
Dat smaken verschillen, misschien vind jij grote namen aantrekkelijk in een line-up, maar de meeste hier dus totaal niet, en als namen als bijv. Tieum, Unexist, AoF en MT ontbreken is een line-up voor mij dus niet echt boeiend xD
En hardstyle op 'the hardcore festival' klopt gewoon niet, straks komt er nog een hardstyle area op masters of hardcore...
P
hardcoresjors wrote:
partybasher wrote:
Dat smaken verschillen, misschien vind jij grote namen aantrekkelijk in een line-up, maar de meeste hier dus totaal niet, en als namen als bijv. Tieum, Unexist, AoF en MT ontbreken is een line-up voor mij dus niet echt boeiend xD
En hardstyle op 'the hardcore festival' klopt gewoon niet, straks komt er nog een hardstyle area op masters of hardcore...
Ik kom persoonlijk niet voor de grotere namen... ben zelf voornamelijk in de HKV te vinden ieder jaar, waar niet de 'grotere namen' optreden. MC Metal D, I:gor, lowroller, vexer, bonehead , drokz, akira, Tymon, dat zijn namen waar ik het voor doe , en als ik ze niet ken, vind ik het even goed, zolang ze metal d maar in de HKV houden. Ik houd zelf niet zo van mainstream en hardstyle, ben meer van de alternatieve substijlen (terror, crossbreed, of dat gemixed, industrial, etc) .

Verder snap ik niet helemaal dat je zegt dat sommige mensen niet zo van grote namen houden, en je dan juist als voorbeeld de grotere namen noemt die volgens jou ontbreken in de line up. Gasten als Tieum, Unexist en Art of Fighters zijn drie van de grootste namen in de scene. Als je het feest niet boeiend vind omdat die namen ontbreken, doe je het dus wel voor de grote namen. Ik word persoonlijk liever verrast door live acts die ik niet ken.

Verder denk ik dat die hardstyle area juist goed is om groter publiek te trekken. En zoals ik al zei, ik heb mensen mee kunnen sleuren die anders nooit mee waren gegaan, en die hebben nauwelijks bij de hardstyle stage gestaan. Ik zie ook niet een probleem in 1 hardstyle stage, die staat toch in het gebied waar je niet normaal los kunt gaan (het zand, zwaar irritant). Wat voor een problemen zie jij in een hardstyle stage, behalve dat het niet in dat hokje ' hardcore' past?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
partybasher wrote:Verder snap ik niet helemaal dat je zegt dat sommige mensen niet zo van grote namen houden, en je dan juist als voorbeeld de grotere namen noemt die volgens jou ontbreken in de line up. Gasten als Tieum, Unexist en Art of Fighters zijn drie van de grootste namen in de scene. Als je het feest niet boeiend vind omdat die namen ontbreken, doe je het dus wel voor de grote namen. Ik word persoonlijk liever verrast door live acts die ik niet ken.
Dat zijn persoonlijke voorbeelden :P
En vooral omdat Tieum er vorig jaar ook was, maar opzich vond ik de line-up van vorig jaar ook niet heel bijzonder
partybasher wrote:Verder denk ik dat die hardstyle area juist goed is om groter publiek te trekken. En zoals ik al zei, ik heb mensen mee kunnen sleuren die anders nooit mee waren gegaan, en die hebben nauwelijks bij de hardstyle stage gestaan. Ik zie ook niet een probleem in 1 hardstyle stage, die staat toch in het gebied waar je niet normaal los kunt gaan (het zand, zwaar irritant). Wat voor een problemen zie jij in een hardstyle stage, behalve dat het niet in dat hokje ' hardcore' past?
Dominator is sowieso al druk zat, waarom zou je dan nog meer volk willen trekken xD
Hardstyle hoort gewoon niet thuis op zo'n feest en als ik al die neppe 'mooiboys' die op hardstyle af komen wil zien ga ik wel naar een hardstyle feest ;p
Last edited by hardcoresjors on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik ben geen neppe mooiboy, maar ik zou toch wel een uurtje bij de hardstyle stage willen staan op Dominator. Heb je dan ook last van me?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
TiMOTHYb wrote:Ik ben geen neppe mooiboy, maar ik zou toch wel een uurtje bij de hardstyle stage willen staan op Dominator. Heb je dan ook last van me?
Jullie klagen toch zelf ook altijd over die dagjesmensen :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gvd ik vlieg deze dag :(
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Hoofdcoach wrote:Gvd ik vlieg deze dag :(
:cry:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Kaartje is binnen!
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
We gaan deze week kaartjes bestellen. Dit is het enige feest waar ik nog een keer naar toe wil. :thumbsup:

Edit: Kaartjes zijn binnen :yay:
Last edited by Stinkjanus on , edited 1 time in total.
G
niet aanwezig... ben dan op vakantie :(
N
Kaartje gekocht. Gaat heel vet worden!
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Nerazzurro93 wrote:Kaartje gekocht. Gaat heel vet worden!
:thumbup:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Iemand enig idee of het dit jaar nog uitverkocht raakt en zo ja wanneer ongeveer?
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Duruz wrote:Iemand enig idee of het dit jaar nog uitverkocht raakt en zo ja wanneer ongeveer?
als het gebeurt zal het denk weer net als vorig jaar rond de laatste weken ervoor zijn denk
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Aanwezig. Uiteraard heel groot deel van de dag te vinden bij hardstyle en heb er al aardig veel zin in!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Duruz wrote:Uiteraard heel groot deel van de dag te vinden bij hardstyle
Uiteraard? Hoezo is dat "uiteraard" op Dominator :/

Also, vriendin van me heeft 2 kaarten gewonnen en ik krijg de andere, dus kan mijn eigen weer verkopen :D
Hardtraxx Addict
1740 posts member since 2009
last seen 37 minutes ago
Er moet meer gezeurd worden op het feit dat er hardstyle is hoor jongens. Hardstyle is echt kut op een hardcorefestival!!!!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Paling wrote:Er moet meer gezeurd worden op het feit dat er hardstyle is hoor jongens. Hardstyle is echt kut op een hardcorefestival!!!!
Anders ga je gewoon even weg Jipstink.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators