mimimimimimmimi er is hardstyle mimimimimimimmimimimimimiwrote:Anders ga je gewoon even weg Jipstink.wrote:Er moet meer gezeurd worden op het feit dat er hardstyle is hoor jongens. Hardstyle is echt kut op een hardcorefestival!!!!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Omdat ik weinig ik niet zo veel met hardcore heb en de meeste op dit forum dat wel weten.wrote: Uiteraard? Hoezo is dat "uiteraard" op Dominator![]()
wrote:mimimimimimmimi er is hardstyle mimimimimimimmimimimimimiwrote:Anders ga je gewoon even weg Jipstink.wrote:Er moet meer gezeurd worden op het feit dat er hardstyle is hoor jongens. Hardstyle is echt kut op een hardcorefestival!!!!
Roept u maar moet toch nog halenwrote:Uiteraard? Hoezo is dat "uiteraard" op Dominatorwrote:Uiteraard heel groot deel van de dag te vinden bij hardstyle
Also, vriendin van me heeft 2 kaarten gewonnen en ik krijg de andere, dus kan mijn eigen weer verkopen
Maar je gaat wel naar 'The Hardcore Festival'?wrote:Omdat ik weinig ik niet zo veel met hardcore heb en de meeste op dit forum dat wel weten.wrote: Uiteraard? Hoezo is dat "uiteraard" op Dominator![]()
D
Hardtraxx Veteran
Net als afgelopen jaren is er een raw hardstyle stage met vette line up aanwezig. Dus ja, waarom niet?wrote:Maar je gaat wel naar 'The Hardcore Festival'?wrote:Omdat ik weinig ik niet zo veel met hardcore heb en de meeste op dit forum dat wel weten.wrote: Uiteraard? Hoezo is dat "uiteraard" op Dominator![]()
Opvallend:
For those still without a ticket for "Dominator - Carnival of Doom", don't wait until tomorrow! Official Dominator will be sold out really soon..
For those still without a ticket for "Dominator - Carnival of Doom", don't wait until tomorrow! Official Dominator will be sold out really soon..
wrote:Opvallend:
For those still without a ticket for "Dominator - Carnival of Doom", you're f#cked if you want to go! Official Dominator is sold out!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Net optijd kaartje gehaald 
Jij naar Dominator ja? Eindelijk eens meeten danwrote:Net optijd kaartje gehaald
Vriendin van mijn vader woont vlakbij E3 strand... ze gaat voor mij proberen om kaarten te regelen
Als het lukt ga ik stuk
Ik kijk hier al weken naar uit 
Wel kut dat er hardstyle is man, hoort hier echt niet thuis.
Wel kut dat er hardstyle is man, hoort hier echt niet thuis.
Wordt hier ook hardcore gedraaid of echt alleen hardstyle?
Op Dominator van de Hardstyle-stage?wrote:Ik heb gehoord dat het geluid er goed is, dát vindt ik belangrijk,
Dat heb ik ooit gelezen ja. Of dat dan ook zo is weet ik natuurlijk niet 
Vorig jaar was het niet heel geweldig en kwam de terror er vaak bovenuitwrote:Dat heb ik ooit gelezen ja. Of dat dan ook zo is weet ik natuurlijk niet
Ehmm eerder andersom juist, bij de Hong Kong violence hoorde je de hardstyle er doorheen
D
Hardtraxx Veteran
Vorig jaar viel het inderdaad een beetje tegen af en toe. Het jaar daarvoor was het wel dik.wrote:Vorig jaar was het niet heel geweldig en kwam de terror er vaak bovenuitwrote:Dat heb ik ooit gelezen ja. Of dat dan ook zo is weet ik natuurlijk niet
Of we gaan met ze alle naar rondje 2 fuck the hardstyle stage.
Anders gaan we gewoon genieten van de hardcore, wil je geen hardstyle horen loop je maar rondje om ofzo.
Anders gaan we gewoon genieten van de hardcore, wil je geen hardstyle horen loop je maar rondje om ofzo.
Ik weet niet of dit het juiste topic is om te vragen of iemand nog een ticket te koop heeft maar aangezien ik bij het Te koop / Gezocht gedeelte nooit veel succes heb, bij deze. Heeft er iemand nog een kaartje over? Stuur me dan even een pb 
Wat is zo'n beetje een goede periode om aan te komen hier? I.v.m. met de file aan het begin.
En vinden jullie de eindshow, het lange wachten in de file op de terugweg waard?
En vinden jullie de eindshow, het lange wachten in de file op de terugweg waard?
Last edited by Richardd on , edited 1 time in total.
Ben altijd vanaf begin daar, dus 11:00... snelle toegang dat wel (tegen 11:30 verloopt het zeer soepel eigenlijk)
Eindshow, mjah, is leuk om te zien als je nooit geweest bent, skippen kan als je meer festivals doet deze zomer
Eindshow, mjah, is leuk om te zien als je nooit geweest bent, skippen kan als je meer festivals doet deze zomer
Afsluiten in de HKV tent, of is dat vuurwerk daarna pas?wrote:Wat is zo'n beetje een goede periode om aan te komen hoor? I.v.m. met de file aan het begin.
Vorig jaar was de HKV nog tegelijk met de eindshow bezig, rest was al wel gestopt.wrote:Afsluiten in de HKV tent, of is dat vuurwerk daarna pas?wrote:Wat is zo'n beetje een goede periode om aan te komen hoor? I.v.m. met de file aan het begin.
Dan weet ik wel waar ik sta
Heb hier ontzettend veel zin in! Anthem duurt wel lang, en dat is juist goed als het ook een goed anthem is. Als hij slecht is dan, ja dan maakt het niet uit.
Who was there
Nobody has said they're going yet.