Ja, leuk he? Zo hebben die gabbers geen last van ons en wij niet van hun. Er is toch een hardstyle stage? Dus wat is daar gek aan..wrote:
Er zijn in de zomer tig hardstyle festivals en dan ga jij naar Dominator voor de hardstyle
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardcore stages op hardstyle feesten kan ieder jaar, maar een hardstyle feest op Dominator is troubles in paradise..
Dat is nog wel te verklaren aangezien er geen andere 'hardtrance' mogelijkheden zijn.wrote:Alsof er op defqon geen mensen zijn die de hele dag bij de hardtrance uithangen.
Hardstyle is ook voor mensen die van hardcore fragile schrale oortjes krijgen.wrote:Hardcore is niks voor mijwrote:Waarom ga je naar Dominator voor de hardstyle stagewrote:Yes gave line-up bij de Hardstyle stage, hele dag daar staan. Jammer dat de rest kut is.
Jij bent toch helemaal geen gabber hoebedoelje?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Dan krijg je weer het geneuzel dat die feesten zijn voor de harder styles!!! En dit is HARDCORE, HARDCORE SNAP DAT DAN GODVERDOMMME!!!!!!! HARDCORE IS VAN ONS EN HARDSTYLE MAAKT DAT KAPOT!!! HARDCORE POWER!!! [H4L] [EVE]wrote:Hardcore stages op hardstyle feesten kan ieder jaar, maar een hardstyle feest op Dominator is troubles in paradise..
N
Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
Hahahah mooi man, in plaats van dat men zich drukt maakt over een tegenvallende lineup of iets.
Vind de line-up zeker niet tegenvallen.
Wasted Mind
Supreme team
Radical Redemption Live
hahah en dr Peacock ga ik natuurlijk ook even kijken. Niet dat ik van frenchcore ben maar peacock is ook gewoon een Baas
Trouwens vind ik het ook vet dat er een hardstyle stage is ga daar zeker even kijken.. Maar ik bedoel alleen maar naar Dominator voor de hardstyle stage?
Wasted Mind
Supreme team
Radical Redemption Live
hahah en dr Peacock ga ik natuurlijk ook even kijken. Niet dat ik van frenchcore ben maar peacock is ook gewoon een Baas
Trouwens vind ik het ook vet dat er een hardstyle stage is ga daar zeker even kijken.. Maar ik bedoel alleen maar naar Dominator voor de hardstyle stage?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Idiootwrote:Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
Zit anders meer waarheid in dan een groot deel van de posts op deze pagina.wrote:Idiootwrote:Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
G
kan je beter even in de kermisattractie daarwrote:Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Of je loopt naar de main, kan ook natuurlijkwrote:Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
G
so idd, wat een grafboel was et daarwrote:Of je loopt naar de main, kan ook natuurlijkwrote:Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Als die Raw stage er net zo hard aan toe gaat als op Loudness is die stage harder dan mainstage lolwrote:kan je beter even in de kermisattractie daarwrote:Wel handig: als je moe bent kun je even naar de hardstyle lopen om uit te rusten.
Als die Raw stage er net zo hard aan toe gaat als op Loudness is die stage harder dan mainstage lol[/quote]wrote: kan je beter even in de kermisattractie daar
Haha held.wrote:Dan krijg je weer het geneuzel dat die feesten zijn voor de harder styles!!! En dit is HARDCORE, HARDCORE SNAP DAT DAN GODVERDOMMME!!!!!!! HARDCORE IS VAN ONS EN HARDSTYLE MAAKT DAT KAPOT!!! HARDCORE POWER!!! [H4L] [EVE]wrote:Hardcore stages op hardstyle feesten kan ieder jaar, maar een hardstyle feest op Dominator is troubles in paradise..
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Dat zeg ik toch helemaal niet.. Ik heb echt geen problemen met een hardstyle stage op een festival. Ik snap het nut niet van een kaartje kopen alleen voor die stage, maar dat zal wel aan mij liggen..wrote:Hardcore stages op hardstyle feesten kan ieder jaar, maar een hardstyle feest op Dominator is troubles in paradise..
Er zijn ook mensen die alleen een kaartje kopen voor de mainstage
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Ach laat ook maar ik zie al waar dit heen gaatwrote:Er zijn ook mensen die alleen een kaartje kopen voor de mainstage
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Strand Eersel?
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
zeker optie!! weer eens wat frenchcore en terror dat is enige area's waar voor ik naar dominator ga! en zowiezo radical live mee pakken! 
G
verdwalen terwijl we naar de bussen zoeken jawrote:Ach laat ook maar ik zie al waar dit heen gaatwrote:Er zijn ook mensen die alleen een kaartje kopen voor de mainstage
Who was there
Nobody has said they're going yet.