Poster: DefQon @ Home 2021
Past

DefQon @ Home 2021

Price
€15
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
De app doet het hier onwijs goed! Geen drops in kwaliteit, makkelijk verbinding met Chromecast. Telefoon geeft wel aan dat de app batterij vreet maar vind ik meevallen
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
hurricane wrote:die nwe Wildstylez tracks :love:
Idd :loving: Bass Modulators remix van Colors of the Night klonk ook goed :D
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
De nieuwe TnT platen in de set van Coone :love:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Sefa & Peacock op die boot, ik was vantevoren niet enthousiast over die stream, maar dit was echt onverwacht en erg vet! :worship:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Sefa & Peacock op die boot, ik was vantevoren niet enthousiast over die stream, maar dit was echt onverwacht en erg vet! :worship:
Eenschhhhh :worship:
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
SefaGod
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Ja die set is van begin tot eind echt genieten, bijzonder vet gedaan, denk dat ze daar neit snel meer aan gaan tippen qua stream/setting.
Hardtraxx Veteran
bah bah dat was een partijtje maaiwerk van de bovenste plank :love:
frenchcore icm piano en vioolgenot is ook een gouden combi :bomb:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Ik weet niet wat er gebeurt met jullie site q-dance, maar ik probeer inmiddels bijna een uur in te loggen. Krijg iedere keer weer melding dat ik me email moet invullen om een login link via mail te krijgen. Maar die login link werkt vervolgens voor geen meter. Ook als ik wachtwoord invoer, loopt ie vast.

Top, echt super fijn dit.

Edit: Geweldig, dan kom ik erdoor heen en kan ik alleen een dediqated ticket kopen. Wil gewoon me voucher gebruiken.
Last edited by makrooy on , edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alles om die 50 euro maar uit je te schudden, begint toch echt trieste vormen aan te nemen dit. Lekker expres het voor tickethouders zo moeilijk maken dat ze noodgedwongen alsnog betalen.
Hardtraxx Veteran
makrooy wrote:
Edit: Geweldig, dan kom ik erdoor heen en kan ik alleen een dediqated ticket kopen. Wil gewoon me voucher gebruiken.
Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.
Ik geef toe, zeer verwarrend en wss zo gemaakt dat mensen worden "verleidt" Dediqated te kopen voor 50 euro
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 8 days ago
hurricane wrote:
makrooy wrote:
Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.
Ik geef toe, zeer verwarrend en wss zo gemaakt dat mensen worden "verleidt" Dediqated te kopen voor 50 euro
Ja, heb het uitgevogeld. Bizar slecht geregeld dit. Vind dit niks voor q-dance.
Hardtraxx Veteran
mafiapraktijken :P :nono:
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

OT: Hyped voor B-Front & Voidax! De passie waarmee die 2 achter de decks staan is echt genieten en een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten!
Last edited by TropicalDanny on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
TropicalDanny wrote:Een kameraad van mij heeft door aanschaf van tickets meerdere codes ontvangen om de stream (gratis) te bekijken. Heeft iemand enig idee hoe, waar en of dit werkt? Wanneer ik inlog zie ik namelijk alleen de opties om te upgraden naar Dediqated of via PPV een ticket te fixen..
hurricane wrote:Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.
Als t niet werkt dan kan t zijn dat alleen degene die de kaarten heeft aangeschaft, de voucher code in zijn account kan gebruiken. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
hurricane wrote:
TropicalDanny wrote:Een kameraad van mij heeft door aanschaf van tickets meerdere codes ontvangen om de stream (gratis) te bekijken. Heeft iemand enig idee hoe, waar en of dit werkt? Wanneer ik inlog zie ik namelijk alleen de opties om te upgraden naar Dediqated of via PPV een ticket te fixen..
hurricane wrote:Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.
Als t niet werkt dan kan t zijn dat alleen degene die de kaarten heeft aangeschaft, de voucher code in zijn account kan gebruiken. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Heb het gevonden, thanks!
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Iemand een idee wanneer de sets online komen op Q network?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Heel vet gedaan allemaal tot nu toe :worship:
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
TropicalDanny wrote:Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

OT: Hyped voor B-Front & Voidax! De passie waarmee die 2 achter de decks staan is echt genieten en een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten!
Vond het nogal tenenkrommend hoe die Voidax achter de draaitafels stond :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
DLay10 wrote:
TropicalDanny wrote:Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

Hoe dan? Juist verfrissend tussen al die zoutzakken
Hardtraxx Veteran
3256 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Ik heb dus een code maar kan deze nergens invoeren.
Op de app moet ik elke x inloggen, daarna zoek ik de stream.
Kan het nergens vinden, alleen dat ik weer moet upgraden naar een ander account voor 15 euro.
A
Wat is die app/website aids zeg met die login link, waar je bij elke nieuwe pagina weer uitlogt

En ik kan m'n paswoord ook niet aanpassen, want dat is via de login link :oh:
Hardtraxx Veteran
Q Dance rant
Maar idd ww aanpassen gaat niet, iedere keer zit je met die login link
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
Pedaalemre wrote:
DLay10 wrote:

Hoe dan? Juist verfrissend tussen al die zoutzakken
Tuurlijk is het fijn om een energiek iemand te zien draaien, maar om nou bij letterlijk ieder geluidje een beweging te moeten maken.. niet helemaal mijn ding haha
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Ik snap je wel wbt Voidax, heb dat ook een beetje! Het is een beetje much, maar geloof wel dat het oprecht is en niet "gemaakt" ofzo.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 20 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago