Ff een bandpass filter aansluiten op de piepkick-frequentie.wrote:Nice! Zaterdag 18:15 tot 18:50 fe pauze en wat eten
Hoe zit dat nu precies? vorig jaar kon je wel de stream intunen toch?
Hoe zit wat precies?wrote:Hoe zit dat nu precies? vorig jaar kon je wel de stream intunen toch?
Zoals ik het nu zie loopt de hele stream via de Q-Dance app, dit houdt in dat je alleen vanaf daar kan streamen dus dat zou betekenen dat het alleen via je telefoon kan kijken (of alsnog via tv/pc als je kan casten
Q heeft al bevestigd dat je het ook via de website kan streamen, dus vanaf een PC/laptop.
Fijn om te horen. thankswrote:Q heeft al bevestigd dat je het ook via de website kan streamen, dus vanaf een PC/laptop.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Zwaar zin in dit weekend! Met Fuzzylogic en 20 andere rampeneren in een vakantie villa.
Vast een opwarmertje gemaakt!!
View on SoundCloud
Vast een opwarmertje gemaakt!!
View on SoundCloud
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 12 days ago
Het zal benieuwd hoeveel kijkers ze dit jaar hebben nu het alleen via Q-dance is te zien...
Hmm wordt dus het eerste half uurtje klote voordat ik het draaiende heb op de smart tv haha! 
Ook gewoon via live.q-dance.comwrote:Het zal benieuwd hoeveel kijkers ze dit jaar hebben nu het alleen via Q-dance is te zien...
Maar wel alleen met Defqon ticket, stream ticket of Dediqated abo. Niet gratis.
Correctwrote:Maar wel alleen met Defqon ticket, stream ticket of Dediqated abo. Niet gratis.
Krijg jij wel gratis toegang dan met je orange card?wrote:Maar wel alleen met Defqon ticket, stream ticket of Dediqated abo. Niet gratis.
Niet gevraagd. Gewoon Dediqated gekocht.
Iemand een idee hoe je deze meuk kan kijken, toch niet vanaf mijn mobiel?
Q-dance antwoorde in de chat van de Q-Dance Network app, dat het vanaf 19:00 ook mogelijk is vanaf pc/website te kijken naar de Defqon livestreamwrote:Iemand een idee hoe je deze meuk kan kijken, toch niet vanaf mijn mobiel?
Is te volgen via website
Eeuwige dankbaarheidwrote:Is te volgen via website
En dan precies nu lukt dat inloggen op de Q-dance website niet.
Zo kan ik dus geen Dediqated membership kopen en geen Defqon.1 kijken
Zo kan ik dus geen Dediqated membership kopen en geen Defqon.1 kijken
edit: probleem opgelost, kan kijken 
Last edited by hurricane on , edited 1 time in total.
De server zal het wel druk hebben ofzo

Daar wacht ik nu al 3 kwartier op..Check your mail
We have sent the login link to
D
Donateur
262 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Wildstylez 
Who was there
Nobody has said they're going yet.