Ja en die code is dus 15 euro waard en kan je invullen als je dat ticket van 15 euro koopt (wat dan dus 0 word)wrote:Ik heb dus een code maar kan deze nergens invoeren.
Op de app moet ik elke x inloggen, daarna zoek ik de stream.
Kan het nergens vinden, alleen dat ik weer moet upgraden naar een ander account voor 15 euro.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Defqon1 ticket toevoegen aan je mandje en dan moet je wel echt helemaal doorklikken tot aan het einde alvorens je de code kan invoegen.
Kunnen ze niet even die stream op 1 camerapunt vastzetten ipv een podia met om de 2 seconden een andere view..
niet fijn focussen
niet fijn focussen
H
Hardtraxx Elite
last seen 6 hours ago
Waar je al niet moeilijk om doet....wrote:Kunnen ze niet even die stream op 1 camerapunt vastzetten ipv een podia met om de 2 seconden een andere view..
niet fijn focussen
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Crypsis 
Ik zit ook te kijken, mixwerk mag wat zuiverder.
Jezus Crypsis, wat staat die een partij strak te draaien, zo chill en makkelijk. Blijft een held 
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Man wat een ellende... had Crypsis dan maar meer tijd gegeven, die man snapt het tenminste
Wat is dit dan?
Kwam voorbij tijdens de Talentmixwrote:Wat is dit dan?
H
Hardtraxx Elite
last seen 6 hours ago
Het is allemaal. Pre mixwrote:Jezus Crypsis, wat staat die een partij strak te draaien, zo chill en makkelijk. Blijft een held
Hee Miwer, Paardenlulwrote:Het is allemaal. Pre mixwrote:Jezus Crypsis, wat staat die een partij strak te draaien, zo chill en makkelijk. Blijft een held
H
Hardtraxx Elite
last seen 6 hours ago
Wie is Miwer? Ken ik nietwrote:Hee Miwer, Paardenlulwrote:Het is allemaal. Pre mixwrote:Jezus Crypsis, wat staat die een partij strak te draaien, zo chill en makkelijk. Blijft een held
Kan heggenschaar ook niet z'n muil houden ofzo?
van Buuren jonghe! Eens Miwer altijd Miwer 
Phuture Noize was genieten! Maar B-Front is echt de koning! Wat een nieuwe platen! Ongekend! Absolute koning!
Wat een set is dit johwrote:Koning B-Front![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.