Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:58 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede versterker voor het draaien zowel thuis als op feestjes.
Nu heb ik niet echt verstand van versterkers dus kan iemand mij helpen?

Ik zoek een versterker die het liefst:

- Gewoone boxen met een rood en wit draad aan kan sluiten.
- Professionele boxen aan kan sluiten.
- Directe Tulp ingang zodat ik mijn mixer gelijk aan de versterker kan aansluiten.
- groote boxen kan hebben.
- mooi helder geluid geeft (ook bij het hard aanstaan)

verder (zoals ik al zei) heb ik geen idee wat er goed is aan een mixer..

zou iemand mij verder kunnen helpen?

budget: +- 400

alvast bedankt
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan beter gaan voor een Actieve PA set, voor 650 euro heb je al een goede met 15 inch sub, ingebouwde versterker en 2 tops voor 700 watt vermogen totaal.
Ik heb zelf namelijk de American Audio Tri Pack System II voor 650 euro en daarmee kun je zeker 200 man aan, als de set buiten staat zelfs veel meer nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een versterkertje van Trust van 15,- ofzo en doet het prima xd
(voor me DJ-gear met speakers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 22:36 
 
Hardtraxx Newbie

Hidden Source schreef:
Je kan beter gaan voor een Actieve PA set, voor 650 euro heb je al een goede met 15 inch sub, ingebouwde versterker en 2 tops voor 700 watt vermogen totaal.
Ik heb zelf namelijk de American Audio Tri Pack System II voor 650 euro en daarmee kun je zeker 200 man aan, als de set buiten staat zelfs veel meer nog ;)


hmm lijkt is wel zkr nice:d en wel wat ik zoek
maar de boxen heb ik wel he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-Blastz schreef:
Hidden Source schreef:
Je kan beter gaan voor een Actieve PA set, voor 650 euro heb je al een goede met 15 inch sub, ingebouwde versterker en 2 tops voor 700 watt vermogen totaal.
Ik heb zelf namelijk de American Audio Tri Pack System II voor 650 euro en daarmee kun je zeker 200 man aan, als de set buiten staat zelfs veel meer nog ;)


hmm lijkt is wel zkr nice:d en wel wat ik zoek
maar de boxen heb ik wel he :)


Ow :P zou je even de specificaties aan kunnen geven van je speakers? of even het merk en type?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

welk merk, welk model, hoeveel wattage, het is namelijk heel belangrijk dat de versterker op de boxen staat afgesteld anders komt er kut geluid uit de boxen en als je versterker sterker is als de boxen kan je de boxen opblazen en als de versterker te zwak is brand tie na een ja uit. als ik jou was zou ik die boxen die je nu heb verkopen en naar hidden source luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
welk merk, welk model, hoeveel wattage, het is namelijk heel belangrijk dat de versterker op de boxen staat afgesteld anders komt er kut geluid uit de boxen en als je versterker sterker is als de boxen kan je de boxen opblazen en als de versterker te zwak is brand tie na een ja uit. als ik jou was zou ik die boxen die je nu heb verkopen en naar hidden source luisteren ;)


Dat is wel slimmer ja, het voordeel is gewoon van een PA set dat het goedkoper is, makkelijker mee te nemen, en alles is goed afgesteld. Het enige nadeel is dan weer wel dat je niet kunt uitbereiden maar met een 15 inch sub en 2 tops heb je voor zowat elk feestje wel goed geluid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 19:27 
 
Hardtraxx Newbie

zoals ik zie kan ik beter een hele set kopen ^^

iemand een link van een aantal van dit soort setjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-Blastz schreef:
zoals ik zie kan ik beter een hele set kopen ^^

iemand een link van een aantal van dit soort setjes?


Ja hoor:

http://www.bax-shop.nl/luidsprekerset/d ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/luidsprekerset/d ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/luidsprekerset/a ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/luidsprekerset/d ... tails.html

Dat zijn de een beetje goedkopere, ik zou voor de American Audio gaan, ik heb de DAP cm 15 ook gehoord en die klinkt heel dof en die set is ook wat slecht afgewerkt, american audio is top kwaliteit! ;) Maar je kan het best even bellen met bax shop en even in hun showroom gaan luisteren, heb ik ook gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 19:16 
 
Hardtraxx Newbie

phoe naar de showroom gaan is denk geen goede oplossing omdat ik er 22 mei geweesd ben en het 2 uur rijden is vanaf hiero.

deze setjes kunnen geen gewone boxen hebben zie ik :s
nog ff kijke wat ik doen ga..
bedankt voor de reacties!
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner