Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
RAW-vizion schreef:
ik snap die samples niet helemaal >.<

Deze samples zijn juist steengoed.

Originele outtakes van het arrangement + de sounds los! Echt een top remixpakket, dat is wel eens minder.

ja nu heb ik ze wel door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:01 
 
Hardtraxxer

Zij die meedoen aan dit wens ik veel succes ^^

Ik denk dat een Geck-O oldschool Mix het goed zou doen, die stijl gaat goed samen met de oude stijl van SAIFAM :)

Zij die deze track een 2011 Nu-style Refix gaan geven verdienen het om anaal verkracht te worden door iemand met een cactus-voorbinder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pardon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

K-Cin schreef:
Zij die meedoen aan dit wens ik veel succes ^^

Ik denk dat een Geck-O oldschool Mix het goed zou doen, die stijl gaat goed samen met de oude stijl van SAIFAM :)

Zij die deze track een 2011 Nu-style Refix gaan geven verdienen het om anaal verkracht te worden door iemand met een cactus-voorbinder.


Jah, want iedereen die iets vernieuwends probeerd te maken is fout? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

pardon?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:46 
 
Artiest

K-Cin schreef:
Zij die meedoen aan dit wens ik veel succes ^^

Ik denk dat een Geck-O oldschool Mix het goed zou doen, die stijl gaat goed samen met de oude stijl van SAIFAM :)

Zij die deze track een 2011 Nu-style Refix gaan geven verdienen het om anaal verkracht te worden door iemand met een cactus-voorbinder.


laten we idd van een oud nummer een nog oudere remix maken :thumbsup:
Het lijkt me idd ook dat TNT niet wilt dat elementen dan de scene van nu worden gebruikt, het feit dat ze nu met die contest komen doen ze gewoon als sadistisch grapje om mensen te pesten.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:32 
 
Hardtraxxer

Aloha,

Gezien wij nieuw zijn hier, hebben we dit topic helaas niet kunnen volgen.
Is er nog ruimte voor een deelnemer? =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

doubletrouble schreef:
Aloha,

Gezien wij nieuw zijn hier, hebben we dit topic helaas niet kunnen volgen.
Is er nog ruimte voor een deelnemer? =D

je kunt gewoon het pack downloaden en beginnen neem ik aan. Het is gewoon een contest van TNT zelf dus ik denk dat je niet in hoeft te schrijven maar gewoon een track maken en dan doormailen naar hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:08 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
doubletrouble schreef:
Aloha,

Gezien wij nieuw zijn hier, hebben we dit topic helaas niet kunnen volgen.
Is er nog ruimte voor een deelnemer? =D

je kunt gewoon het pack downloaden en beginnen neem ik aan. Het is gewoon een contest van TNT zelf dus ik denk dat je niet in hoeft te schrijven maar gewoon een track maken en dan doormailen naar hun.


Juist, had t niet allemaal gelezen, las contest dusja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:44 
 
Hardtraxxer

Lees dan eerst :P maarja moet wel over 6 dagen afzijn he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:49 
 
Hardtraxxer

Mijn oprechte excuses inderdaad.
Ik zag inderdaad dat we weinig tijd hebben, maar ik luister zojuist het original, haahaha piece of cake?
Ik las ook het commentaar van de meeste mensen hier op 't forum;

1 Tip lads, nooit geschoten, is altijd mis!
Stuur je remix op, goed, niet goed, dat maakt niks uit. Wat is nou het ergste wat je kan gebeuren?
Misschien krijg je nog wel wat feedback op je track, ga daarmee aan de slag, oefen en groei uit tot 'n top producer? 't Kan allemaal, lekker optimistisch blijven ;)

Als we 't binnen 6 dagen halen (waar we wel vanuit gaan, als we al 't andere laten vallen), gaan we 'm opsturen. Zal jullie op de hoogte houden, wij gaan ons er iig wel aan wagen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

K-Cin schreef:
Zij die meedoen aan dit wens ik veel succes ^^

Ik denk dat een Geck-O oldschool Mix het goed zou doen, die stijl gaat goed samen met de oude stijl van SAIFAM :)

Zij die deze track een 2011 Nu-style Refix gaan geven verdienen het om anaal verkracht te worden door iemand met een cactus-voorbinder.

Afbeelding

troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
K-Cin schreef:
Zij die meedoen aan dit wens ik veel succes ^^

Ik denk dat een Geck-O oldschool Mix het goed zou doen, die stijl gaat goed samen met de oude stijl van SAIFAM :)

Zij die deze track een 2011 Nu-style Refix gaan geven verdienen het om anaal verkracht te worden door iemand met een cactus-voorbinder.

Afbeelding

troll

haha baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 03:56 
 
Artiest

doubletrouble schreef:
Mijn oprechte excuses inderdaad.
Ik zag inderdaad dat we weinig tijd hebben, maar ik luister zojuist het original, haahaha piece of cake?
Ik las ook het commentaar van de meeste mensen hier op 't forum;

1 Tip lads, nooit geschoten, is altijd mis!
Stuur je remix op, goed, niet goed, dat maakt niks uit. Wat is nou het ergste wat je kan gebeuren?
Misschien krijg je nog wel wat feedback op je track, ga daarmee aan de slag, oefen en groei uit tot 'n top producer? 't Kan allemaal, lekker optimistisch blijven ;)

Als we 't binnen 6 dagen halen (waar we wel vanuit gaan, als we al 't andere laten vallen), gaan we 'm opsturen. Zal jullie op de hoogte houden, wij gaan ons er iig wel aan wagen! :D

Twitter:

djTuneboy
On February 15 we'll annonce the winner of the rmx contest! U can still send your rmx till 15 February


Dus je hebt nog iets langer dan aanvankelijk werd gemeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeeh, komt mij mooi uit, had het de afgelopen 2 weken veel te druk op school om te producen, maar nu is het weer wat rustiger, en heb ik weer tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat komt zeker goed uit..! Ik zat al te twijfelen om nu die remix af te maken of te gaan leren voor mn tentamen voor morgen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
Dat komt zeker goed uit..! Ik zat al te twijfelen om nu die remix af te maken of te gaan leren voor mn tentamen voor morgen.. :P

muziek gaat altyd voor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:09 
 

Geck-o schreef:
Deze samples zijn juist steengoed.

Originele outtakes van het arrangement + de sounds los! Echt een top remixpakket, dat is wel eens minder.

Dat hebben we gehoord, wat een klapper! _O_ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hier al uw discussies en previews voor de remixcontest.


Waar blijven die previews dan?! ik ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Khadber schreef:
Hier al uw discussies en previews voor de remixcontest.


Waar blijven die previews dan?! ik ben wel benieuwd!

Dit is wat ik tot nu toe heb.
http://soundcloud.com/qonfuzion/first-m ... zion-remix
Er moet nog veel aan gebeuren, maar dit is tot nu ff de intro, mid intro en outro. Er komt nog een korte break en climax waarin de Hoover gebruikt gaat worden. :)
Er moet nog veel aan gebeuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 13:25 
 
Hardtraxxer

QonFuzion schreef:
Brainweavers schreef:
Khadber schreef:
Hier al uw discussies en previews voor de remixcontest.


Waar blijven die previews dan?! ik ben wel benieuwd!

Dit is wat ik tot nu toe heb.
http://soundcloud.com/qonfuzion/first-m ... zion-remix
Er moet nog veel aan gebeuren, maar dit is tot nu ff de intro, mid intro en outro. Er komt nog een korte break en climax waarin de Hoover gebruikt gaat worden. :)
Er moet nog veel aan gebeuren!


Niet dom bedoeld.. maar ik weet bijna zeker dat deze niet wint.

Er zitten gewoon echt fouten in de productie, zoals:

- Kicks die dubbel over elkaar staan.
- Synths die compleet uit het ritme gaan.
- De reversed bass is ook niet echt bepaald op dezelfde lijn qua toonhoogte met de synths.

En verder is de afmix niet echt denderend en de kick is ook een sample (niet dat dat iets hoeft uit te maken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bartjuh2000 schreef:
Niet dom bedoeld.. maar ik weet bijna zeker dat deze niet wint.

Er zitten gewoon echt fouten in de productie, zoals:

- Kicks die dubbel over elkaar staan.
- Synths die compleet uit het ritme gaan.
- De reversed bass is ook niet echt bepaald op dezelfde lijn qua toonhoogte met de synths.

En verder is de afmix niet echt denderend en de kick is ook een sample (niet dat dat iets hoeft uit te maken).

Zoals ik al eerder zei: er moet nog veel aan gebeuren. :thumbup: Maar zeker bedankt voor de reactie. Ik ga gewoon nog lekker doorknutselen voor de lol. Ik vind het trouwens ook niet erg als ik hem niet op tijd af krijg, want ik doe ook niet mee om te winnen (als er ervaren producers meedoen maak ik inderdaad toch geen kans).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen laatste dag? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Morgen laatste dag? ^^

Technoboy schreef:
Deadline-Day has arrived! Who’s in is in and who’s out..is out! We received a totally unexpected number of remixes! Way more than we ever thought! Which makes our ‘final decision-work’ very hard. Many of u didn’t just re-mixed the track: u have actually reinterpretated it in so many different ways.
We listened from early-hardstyle flavours, to Undersound inspirations. From rawstyled ones to hardtrance vibes..
We are seriously thinking of picking one per each ‘category’ and special feature four of them on a real release on Titanic.
We’ll let u know by the end of this week!
Nevertheless: respect to the all of u! We really feel the efforts everyone put on!

Tuneboy schreef:
Hi everybody, tomorrow we will announce the winners of the Remix Contest of TNT "First match" stay tuned :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Twitter:
djTuneboy
On February 15 we'll annonce the winner of the rmx contest! U can still send your rmx till 15 February


Dus je hebt nog iets langer dan aanvankelijk werd gemeld ;)



WHAT. DUS DIT IS NEP? :mad:

Of is vandaag laatste dag?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner