Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier al uw discussies en previews voor de remixcontest.

Informatie:
Samples: http://www.tuneboy.it/FirstMatchSamples.zip
Inleveren: Eind Januari 2011
Waar inleveren?: [email protected] of [email protected]
Beloning: Winnende track komt op album TNT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ga ik met mijn poten niet aankomen. :P Maar anderen, succes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn dat staat hier snel! had het een uurtje gelede op facebook gezien en nu het staat al hier! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga me hier toch maar aan wagen! Als ik 'm rape, post ik 'm gewoon niet. SIMPEL! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix nooit klassiekers, waarom laten ze deze remixen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

das aardig snel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:05 
 
Artiest

zoals vrijwel al dit soort (overigens leuke) contests zeg ik, waag jezelf er niet aan serieus mee bezig te gaan. het is altijd leuk mee te spelen, maar serieus is gewoon een no go area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
zoals vrijwel al dit soort (overigens leuke) contests zeg ik, waag jezelf er niet aan serieus mee bezig te gaan. het is altijd leuk mee te spelen, maar serieus is gewoon een no go area.


En waarom zou dat zo zijn dan? Zijn genoeg producers die bekendheid hebben gekregen in hun begin jaren dmv van dit soort contests.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals Jack Of Sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:15 
 
Artiest

SoundTunerZ schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
zoals vrijwel al dit soort (overigens leuke) contests zeg ik, waag jezelf er niet aan serieus mee bezig te gaan. het is altijd leuk mee te spelen, maar serieus is gewoon een no go area.


En waarom zou dat zo zijn dan? Zijn genoeg producers die bekendheid hebben gekregen in hun begin jaren dmv van dit soort contests.


omdat vrijwel de meeste die hier actief zijn geen kans maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Zoals Jack Of Sound.

Chris one ook, Da Tweekaz, zijn er genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

ik snap die samples niet helemaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kun je wat mij betreft nog steeds proberen en kijken of je er wat moois van kan maken. Maakt je productieskills alleen maar beter zou ik zeggen. Maar goed, meningen verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:26 
 
Artiest

Khadber schreef:
Dan kun je wat mij betreft nog steeds proberen en kijken of je er wat moois van kan maken. Maakt je productieskills alleen maar beter zou ik zeggen. Maar goed, meningen verschillen.


ik zeg je mag er mee klote en oefenen, maar je moet het niet online zetten of sturen. Als jij zegt van jezelf mijn werk is op elk vlak even goed als de muziek die scantraxx (bv) released, dan mag je het sturen. Maar zo ver is vrijwel niemand die hier actief is op het forum. Met enkele (al bekende) producers nagelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Khadber schreef:
Dan kun je wat mij betreft nog steeds proberen en kijken of je er wat moois van kan maken. Maakt je productieskills alleen maar beter zou ik zeggen. Maar goed, meningen verschillen.


ik zeg je mag er mee klote en oefenen, maar je moet het niet online zetten of sturen. Als jij zegt van jezelf mijn werk is op elk vlak even goed als de muziek die scantraxx (bv) released, dan mag je het sturen. Maar zo ver is vrijwel niemand die hier actief is op het forum. Met enkele (al bekende) producers nagelaten.


Dan nog, iedereen heeft een kans en iedereen die 'm remixt moet 'm gewoon opsturen. Iemand die een beetje kan produceren weet wel het verschil tussen een goed en slecht geremixte plaat. Als iedereen denkt ''nou, als Jack Of Sound meedoet dan doe ik niet mee'' dan heeft die contest weinig zin toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Khadber schreef:
Dan kun je wat mij betreft nog steeds proberen en kijken of je er wat moois van kan maken. Maakt je productieskills alleen maar beter zou ik zeggen. Maar goed, meningen verschillen.


ik zeg je mag er mee klote en oefenen, maar je moet het niet online zetten of sturen. Als jij zegt van jezelf mijn werk is op elk vlak even goed als de muziek die scantraxx (bv) released, dan mag je het sturen. Maar zo ver is vrijwel niemand die hier actief is op het forum. Met enkele (al bekende) producers nagelaten.


Geldt voor mij ook, leuk om van te leren maar daar blijft het voor mij voorlopig bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga er gewoon lekker aan rommelen en kijk wel wat eruit komt, je wordt er alleen maar beter van dusja, wie weet dat er hier nog mensen ooit een hoog niveau gaan bereiken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:44 
 
Artiest

G1LL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Khadber schreef:
Dan kun je wat mij betreft nog steeds proberen en kijken of je er wat moois van kan maken. Maakt je productieskills alleen maar beter zou ik zeggen. Maar goed, meningen verschillen.


ik zeg je mag er mee klote en oefenen, maar je moet het niet online zetten of sturen. Als jij zegt van jezelf mijn werk is op elk vlak even goed als de muziek die scantraxx (bv) released, dan mag je het sturen. Maar zo ver is vrijwel niemand die hier actief is op het forum. Met enkele (al bekende) producers nagelaten.


Dan nog, iedereen heeft een kans en iedereen die 'm remixt moet 'm gewoon opsturen. Iemand die een beetje kan produceren weet wel het verschil tussen een goed en slecht geremixte plaat. Als iedereen denkt ''nou, als Jack Of Sound meedoet dan doe ik niet mee'' dan heeft die contest weinig zin toch?


Als je rond kijkt bij eigen producties topic of wat sommige plaatsen bij release van hunzelf ofzo dan zul je wel merken dat je geen schijn van kans maakt. Doe pas mee als je zeker weet een kans te maken en anderen ook zeker weten dat je een kans maakt, anders is het zonde van je tijd en moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

skedoele blabla weet niet wat voor onzin jij allemaal lult hoor :$ maar contests als dit zijn gwn handig oke misschien win je zelf niet maar als je dan jou track met die van de winnende gaat vergelijke dan leer je wel van zo kan het dus ook ;) en bedoel je kan tog altijd een poging wagen of niet dan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:04 
 
Artiest

the_sequence schreef:
skedoele blabla weet niet wat voor onzin jij allemaal lult hoor :$ maar contests als dit zijn gwn handig oke misschien win je zelf niet maar als je dan jou track met die van de winnende gaat vergelijke dan leer je wel van zo kan het dus ook ;) en bedoel je kan tog altijd een poging wagen of niet dan :whistle:


niemand houdt je tegen, alleen vind ik het zonde van de tijd en moeite en jezelf vertellen, misschien wordt het wel wat.
Ik vind dat als je ergens aan mee doet je mee doet om te winnen en dan moet je gaan afvragen zijn de platen die ik maak kwalitatief wel goed genoeg voor een release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die contests zijn erg leerzaam zoals al gezegd is.
De samples waren er nog niet of ik ging al aan de slag met een kick, en heb al een paar nieuwe dingen ontdekt enzo, omdat ik een keer een ander soort kick wilde maken dan normaal.

Verder weet ik niet of ik tijd heb om er nog aan te werken, waarschijnlijk heb ik het deze maand te druk met school helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
die contests zijn erg leerzaam zoals al gezegd is.
De samples waren er nog niet of ik ging al aan de slag met een kick, en heb al een paar nieuwe dingen ontdekt enzo, omdat ik een keer een ander soort kick wilde maken dan normaal.

Verder weet ik niet of ik tijd heb om er nog aan te werken, waarschijnlijk heb ik het deze maand te druk met school helaas.

ik ook heb ook een ander soort kick gemaakt dan normaal en vind hem best wel vet :D check @ eigen producties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
the_sequence schreef:
skedoele blabla weet niet wat voor onzin jij allemaal lult hoor :$ maar contests als dit zijn gwn handig oke misschien win je zelf niet maar als je dan jou track met die van de winnende gaat vergelijke dan leer je wel van zo kan het dus ook ;) en bedoel je kan tog altijd een poging wagen of niet dan :whistle:


niemand houdt je tegen, alleen vind ik het zonde van de tijd en moeite en jezelf vertellen, misschien wordt het wel wat.
Ik vind dat als je ergens aan mee doet je mee doet om te winnen en dan moet je gaan afvragen zijn de platen die ik maak kwalitatief wel goed genoeg voor een release.


Tjah, maar voor iemand die produceren als hobby heeft en hierin probeerd te groeien is het niet zonde van de tijd en moeite. Of diegene het nu kan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, stel je doet flink je best voor de remix, je wint niet, maar je houd wel heel wat nieuwe dingen over die je bij hebt geleerd. Dus ik ga lekker aan m'n remix werken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Inderdaad, stel je doet flink je best voor de remix, je wint niet, maar je houd wel heel wat nieuwe dingen over die je bij hebt geleerd. Dus ik ga lekker aan m'n remix werken. :)

ik ook :D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner