Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat je het niet op moet sturen.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Skedoedelefloeps wrote:ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat je het niet op moet sturen.
ik sta geen kans ofzo maar dan nog... niet geschoten is altyd mis ;)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Mooie cliché, maar je wint toch niet xd
niet lullig bedoeld ofzo tegen jou of andere mensen, maar het niveau hier ligt gewoon te laag om deze contest te winnen of een release ergens los te peuteren dus. Je moet wel realistisch blijven.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:Mooie cliché, maar je wint toch niet xd
niet lullig bedoeld ofzo tegen jou of andere mensen, maar het niveau hier ligt gewoon te laag om deze contest te winnen of een release ergens los te peuteren dus. Je moet wel realistisch blijven.
Over cliché's gesproken: Wat niet is, kan nog komen :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Je motiveert me Skedoedelefloeps.

Nee serieus
D
Artiest
last seen Apr 2019
G1LL wrote:Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd
Als de inzendingen niks anders zijn dan zulke dramatische platen voor Q-Dance contest, dan wint die wel, maar dan moet je je afvragen als TNT of je zoiets wel op je album wilt gaan zetten.
R
Hardtraxx Veteran
Josh-T wrote:Je motiveert me Skedoedelefloeps.

Nee serieus
mij eigenlijk ook :$ ga zo door skedoedel dan is mijn remix binnen een week of 2 af :P
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Skedoedelefloeps wrote:
G1LL wrote:Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd
Als de inzendingen niks anders zijn dan zulke dramatische platen voor Q-Dance contest, dan wint die wel, maar dan moet je je afvragen als TNT of je zoiets wel op je album wilt gaan zetten.
Gast, als je je aan al die mensen ergert die proberen om een leuk plaatje neer te zetten (buiten het feit dat de kans klein is dat die plaat wint), stop dan gewoon met posten in dit topic..
En als die mensen het toch opsturen, heb jij daar last van? Nee.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hehe, ik ben gewoon coach, negatieve energie omzetten in positieve energie. Simpele psychologische trucjes toepassen hierow xd
Nee ik ben benieuwd mannen, ik hoor het vast wel in eigen producties (de vorderingen) en dan kijken of het wat is.
Ebbie wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Gast, als je je aan al die mensen ergert die proberen om een leuk plaatje neer te zetten (buiten het feit dat de kans klein is dat die plaat wint), stop dan gewoon met posten in dit topic..
En als die mensen het toch opsturen, heb jij daar last van? Nee.
ik erger me nergens aan, af en toe denk ik dat mensen op t forum hier niet echt hebben leren lezen op school, ik waarschuw ze alleen (in andere woorden) dat ze niet teveel in de bol moeten hebben en denken dat ze gaan winnen want die kans acht ik nihil. Zeg maar gerust die kans is er niet.
Ik volg het eigen producties topic dus ik weet wat degene die mee doen kunnen en ik weet dat het verre van release material is op zo'n album en gewoon geen kans heeft.
Ik probeer realistisch te zijn en je ziet al ik motiveer ze juist. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Skedoedelefloeps wrote:Mooie cliché, maar je wint toch niet xd
Kerel serieus, als je niets positiefs te melden hebt hou dan gewoon lekker je smoel man ...
Tis voor een ieder leuk om te doen en je weet het nooit misschien komt er van een amateur nog iets verrasends uitrollen...
Negatief doen ben je een ster in, tlijkt me beter als je in dit topic gewoon je klep houd ... :kiss:
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
@Skedoedelefloeps

Wat zal jij slecht slapen man,jij maakt je echt overal druk om hier op het forum haha.
Je zegt je moet je tijd hier niet ik steken,dan heb ik een tip voor jou.
Steek jou tijd lekker in het produceren dan hier dag en nacht online zijn.....
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Skedoedelefloeps wrote:
SoundTunerZ wrote:
Skedoedelefloeps wrote:zoals vrijwel al dit soort (overigens leuke) contests zeg ik, waag jezelf er niet aan serieus mee bezig te gaan. het is altijd leuk mee te spelen, maar serieus is gewoon een no go area.
En waarom zou dat zo zijn dan? Zijn genoeg producers die bekendheid hebben gekregen in hun begin jaren dmv van dit soort contests.
omdat vrijwel de meeste die hier actief zijn geen kans maken.
Lol :') Goede instelling heb jij. Mwa ''ik win toch niet dus ik ga het niet proberen'' >.< Jij zult er wel komen. (NOT) En inderdaad als je niks nuttigs te melden hebt: ROT DAN GEWOON OP.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wel even lief blijven voor elkaar :) Gewoon OT nu en houd een beetje rekening met de avater van Skoedelefloeps :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Brennan Heart:
“I’m really supporting the new generation. Sometimes it’s too bad to see that a lot of young ‘producers’ are focusing too much on the internet and writing on forums.

In zijn bericht over zijn remix contest toen
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Wat is de bedoeling van die Mp3tjes? :huh:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sicknez wrote:Wat is de bedoeling van die Mp3tjes? :huh:
Dat zijn delen van het orgineel van First Match. Daarmee kun je dus een nieuwe versie maken als je dat wilt. Met name de vocals kunnen dan handig zijn.
R
Hardtraxx Veteran
Khadber wrote:
Sicknez wrote:Wat is de bedoeling van die Mp3tjes? :huh:
Dat zijn delen van het orgineel van First Match. Daarmee kun je dus een nieuwe versie maken als je dat wilt. Met name de vocals kunnen dan handig zijn.
dat is effe wat anders als midi's :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Als je ook kijkt wat er in zit: vocals, en basslijn en een hoover.
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Kan er vrij weinig mee iig.. Sowieso spreekt het origineel me niet erg aan dus vind ik het ook zonde om er tijd in te steken.
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Source please.

Website van thesaifamgroup.com werkt niet eens. Vraag me af waar die mail naar toe gaat dan.
Beetje 'onbetrouwbaar' atm.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
westlife wrote:Source please.
www.twitter.com/djtechnoboy (vooral die)
www.twitter.com/djtuneboy
X
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Oct 2014
I'm in. :D
D
Hardtraxxer
139 posts member since 2010
last seen Jan 2011
wij gaan het ook gewoon proberen! je weet het nooit :thumbsup:
Artiest
1973 posts member since 2009
RAW-vizion wrote:ik snap die samples niet helemaal >.<
Deze samples zijn juist steengoed.

Originele outtakes van het arrangement + de sounds los! Echt een top remixpakket, dat is wel eens minder.