Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:49 
 
Artiest

ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat je het niet op moet sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat je het niet op moet sturen.

ik sta geen kans ofzo maar dan nog... niet geschoten is altyd mis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:00 
 
Artiest

Mooie cliché, maar je wint toch niet xd
niet lullig bedoeld ofzo tegen jou of andere mensen, maar het niveau hier ligt gewoon te laag om deze contest te winnen of een release ergens los te peuteren dus. Je moet wel realistisch blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mooie cliché, maar je wint toch niet xd
niet lullig bedoeld ofzo tegen jou of andere mensen, maar het niveau hier ligt gewoon te laag om deze contest te winnen of een release ergens los te peuteren dus. Je moet wel realistisch blijven.

Over cliché's gesproken: Wat niet is, kan nog komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je motiveert me Skedoedelefloeps.

Nee serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:29 
 
Artiest

G1LL schreef:
Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd


Als de inzendingen niks anders zijn dan zulke dramatische platen voor Q-Dance contest, dan wint die wel, maar dan moet je je afvragen als TNT of je zoiets wel op je album wilt gaan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:39 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Je motiveert me Skedoedelefloeps.

Nee serieus

mij eigenlijk ook :$ ga zo door skedoedel dan is mijn remix binnen een week of 2 af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
G1LL schreef:
Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd


Als de inzendingen niks anders zijn dan zulke dramatische platen voor Q-Dance contest, dan wint die wel, maar dan moet je je afvragen als TNT of je zoiets wel op je album wilt gaan zetten.


Gast, als je je aan al die mensen ergert die proberen om een leuk plaatje neer te zetten (buiten het feit dat de kans klein is dat die plaat wint), stop dan gewoon met posten in dit topic..
En als die mensen het toch opsturen, heb jij daar last van? Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:41 
 
Artiest

Hehe, ik ben gewoon coach, negatieve energie omzetten in positieve energie. Simpele psychologische trucjes toepassen hierow xd
Nee ik ben benieuwd mannen, ik hoor het vast wel in eigen producties (de vorderingen) en dan kijken of het wat is.

Ebbie schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
G1LL schreef:
Precies, wat ga ik Skoedelefloeps uitlachen als een huin tuin en keuken producer deze wint xd


Als de inzendingen niks anders zijn dan zulke dramatische platen voor Q-Dance contest, dan wint die wel, maar dan moet je je afvragen als TNT of je zoiets wel op je album wilt gaan zetten.


Gast, als je je aan al die mensen ergert die proberen om een leuk plaatje neer te zetten (buiten het feit dat de kans klein is dat die plaat wint), stop dan gewoon met posten in dit topic..
En als die mensen het toch opsturen, heb jij daar last van? Nee.


ik erger me nergens aan, af en toe denk ik dat mensen op t forum hier niet echt hebben leren lezen op school, ik waarschuw ze alleen (in andere woorden) dat ze niet teveel in de bol moeten hebben en denken dat ze gaan winnen want die kans acht ik nihil. Zeg maar gerust die kans is er niet.
Ik volg het eigen producties topic dus ik weet wat degene die mee doen kunnen en ik weet dat het verre van release material is op zo'n album en gewoon geen kans heeft.
Ik probeer realistisch te zijn en je ziet al ik motiveer ze juist. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mooie cliché, maar je wint toch niet xd
niet lullig bedoeld ofzo tegen jou of andere mensen, maar het niveau hier ligt gewoon te laag om deze contest te winnen of een release ergens los te peuteren dus. Je moet wel realistisch blijven.

Kerel serieus, als je niets positiefs te melden hebt hou dan gewoon lekker je smoel man ...
Tis voor een ieder leuk om te doen en je weet het nooit misschien komt er van een amateur nog iets verrasends uitrollen...
Negatief doen ben je een ster in, tlijkt me beter als je in dit topic gewoon je klep houd ... :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Skedoedelefloeps

Wat zal jij slecht slapen man,jij maakt je echt overal druk om hier op het forum haha.
Je zegt je moet je tijd hier niet ik steken,dan heb ik een tip voor jou.
Steek jou tijd lekker in het produceren dan hier dag en nacht online zijn.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
SoundTunerZ schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
zoals vrijwel al dit soort (overigens leuke) contests zeg ik, waag jezelf er niet aan serieus mee bezig te gaan. het is altijd leuk mee te spelen, maar serieus is gewoon een no go area.


En waarom zou dat zo zijn dan? Zijn genoeg producers die bekendheid hebben gekregen in hun begin jaren dmv van dit soort contests.


omdat vrijwel de meeste die hier actief zijn geen kans maken.

Lol :') Goede instelling heb jij. Mwa ''ik win toch niet dus ik ga het niet proberen'' >.< Jij zult er wel komen. (NOT) En inderdaad als je niks nuttigs te melden hebt: ROT DAN GEWOON OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel even lief blijven voor elkaar :) Gewoon OT nu en houd een beetje rekening met de avater van Skoedelefloeps :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart:
“I’m really supporting the new generation. Sometimes it’s too bad to see that a lot of young ‘producers’ are focusing too much on the internet and writing on forums.


In zijn bericht over zijn remix contest toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is de bedoeling van die Mp3tjes? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sicknez schreef:
Wat is de bedoeling van die Mp3tjes? :huh:

Dat zijn delen van het orgineel van First Match. Daarmee kun je dus een nieuwe versie maken als je dat wilt. Met name de vocals kunnen dan handig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Sicknez schreef:
Wat is de bedoeling van die Mp3tjes? :huh:

Dat zijn delen van het orgineel van First Match. Daarmee kun je dus een nieuwe versie maken als je dat wilt. Met name de vocals kunnen dan handig zijn.

dat is effe wat anders als midi's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je ook kijkt wat er in zit: vocals, en basslijn en een hoover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan er vrij weinig mee iig.. Sowieso spreekt het origineel me niet erg aan dus vind ik het ook zonde om er tijd in te steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Source please.

Website van thesaifamgroup.com werkt niet eens. Vraag me af waar die mail naar toe gaat dan.
Beetje 'onbetrouwbaar' atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Source please.

www.twitter.com/djtechnoboy (vooral die)
www.twitter.com/djtuneboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

I'm in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:32 
 
Hardtraxxer

wij gaan het ook gewoon proberen! je weet het nooit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 21:29 
 
Artiest

RAW-vizion schreef:
ik snap die samples niet helemaal >.<

Deze samples zijn juist steengoed.

Originele outtakes van het arrangement + de sounds los! Echt een top remixpakket, dat is wel eens minder.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner