Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 09:59 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Afbeelding

2x Reloop RMP-2
1x Reloop Access 3
1x JB Systems HP2000

Verder nog plannen in omloop voor binnenkort, waarmee ik vooral duid op een nieuwe inrichting. Ook i.v.m. producen etc.

Ik heb er totaal geen verstand van maar die setup van je ziet er gruwelijk uit. Alle kleuren sluiten ook goed op elkaar aan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 19:06 

Hardtraxxer

Stokbrood schreef:
Bij deze dan foto's van mijn setje:

Afbeelding

Afbeelding

Gemaakt met IPhone dus is niet beste kwaliteit :$

2x Reloop RMP1-Scratch
Pioneer DJM-700
Pioneer HDJ-1000

jammer van die tafel :P moet een mooie zwarte onder... verder wel mooie handel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 19:09 

Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Even een kleine sfeerfoto. :)

Afbeelding

Echt vet geil deze kamer!! wat voor bureau heb je trouwes (ik moet nieuwe en ik had zelf eigenlijk interesse in een zwarte workbench van glorious)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 10:52 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Duruz schreef:
Afbeelding

2x Reloop RMP-2
1x Reloop Access 3
1x JB Systems HP2000

Verder nog plannen in omloop voor binnenkort, waarmee ik vooral duid op een nieuwe inrichting. Ook i.v.m. producen etc.

Ik heb er totaal geen verstand van maar die setup van je ziet er gruwelijk uit. Alle kleuren sluiten ook goed op elkaar aan. :worship:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

evasive schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Even een kleine sfeerfoto. :)

Afbeelding

Echt vet geil deze kamer!! wat voor bureau heb je trouwes (ik moet nieuwe en ik had zelf eigenlijk interesse in een zwarte workbench van glorious)

Dankje. Het bureau heb ik zelf gemaakt. Heel simpel. 5 poten, een blad, een verhoging op het blad om de schermen en speakers op te plaatsen en twee dunne multiplex platen om de zeikant dicht te maken. ;)

De enige nadelen aan mijn bureau zijn het hout soort wat ik gebruikt heb, is niet het beste hout soort om iets mooi mee af te werken, en ik had gewoon mat zwart moeten pakken in plaats van hoog glans aangezien ik nu aan het poetsen blijf. :P Haha

Maar dat weet ik dan weer voor de volgende keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 20:43 

Hardtraxx Newbie

Ik ga maar eens berop doen op jullie kennis :P
Wie wil eens een dj-setje samenstellen voor mij?
Ik ben een beginner, en het zal ook enkel maar dienen om wat bezig te zijn af en toe :)
De set moet zo weinig mogelijk kosten, usb aansluiting hebben en dat is het zo wat denk ik
Het mag ook 2de hands aangekocht worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:21 

Donateur

Dries schreef:
Ik ga maar eens berop doen op jullie kennis :P
Wie wil eens een dj-setje samenstellen voor mij?
Ik ben een beginner, en het zal ook enkel maar dienen om wat bezig te zijn af en toe :)
De set moet zo weinig mogelijk kosten, usb aansluiting hebben en dat is het zo wat denk ik
Het mag ook 2de hands aangekocht worden!

Midicontroller, dit zijn een soort DJ-sets die doormiddel van software wat je op je PC draait werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:31 

Hardtraxx Newbie

ja zo iets had ik al gezien, maar het lijkt me niet handig als je altijd pc nodig hebt.
Ik had liever een "echte" set gehad, kan iemand me daar mee helpen?
zo'n midi-controller blijft wel een optie, maar als een set in prijs meevalt ga ik toch voor de set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:39 

Hardtraxxer

Zelfs een goedkope set, kost niet weinig.

2x Numark Axis-4
1x American Audio Q-D6
1x Stanton Pro 2000 Koptelefoon

Dit is al iets van 600 euro, terwijl dit toch al een goedkope set is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:45 

Hardtraxx Newbie

zoals ik al zei, het mag ook 2de hans zijn en 600€ valt nog wel binnen het budget.
Late we zegge dat de set maximaal 900€ mag kosten, mag altijd minder he :)

Deze set:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html
1200€ nieuw, dus dit moet je dan toch wel voor een 850€ 2de hands kunne kopen, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:29 

Hardtraxx Veteran

Dries schreef:
zoals ik al zei, het mag ook 2de hans zijn en 600€ valt nog wel binnen het budget.

Deze set:
1200€ nieuw, dus dit moet je dan toch wel voor een 850€ 2de hands kunne kopen, of niet?

Houd er rekening mee dat veel gear waarde vast blijven. Zoals bijvoorbeeld spelers van Pioneer en ook van Denon. €850,- is nog wel haalbaar maar tis maar een tip :) Wel een leuk setje trouwens, als je daarmee wilt beginnen.

Vergeet niet dat je ook nog speaker en misschien ook nog een versterker hiervoor nodig hebt, of heb je dit al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 00:42 

Donateur

Pioneer spul kun je ook zeker nog goed tweede hands kopen... is en blijft kwaliteit, let natuurlijk wel ff goed op als je iets gaat kopen.
Kijk vooral naar de knoppen, daaraan zie je nog weleens of ie van de verhuur af komt of niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 01:29 

Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Pioneer spul kun je ook zeker nog goed tweede hands kopen... is en blijft kwaliteit, let natuurlijk wel ff goed op als je iets gaat kopen.
Kijk vooral naar de knoppen, daaraan zie je nog weleens of ie van de verhuur af komt of niet ;)

Goed punt. Ex-verhuur heeft natuurlijk ook snel schaaf/slijtageplekken aan de randen van het apparaat. Let ook op hoe het voelt. Als de pitchslider heeeel erg soepel loopt is deze bijvoorbeeld versleten. Het zijn van die logische zaken maar let erop. Een beetje slijtage heb je natuurlijk altijd maar trek een grens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:55 

Hardtraxx Newbie

Merci voor de uitleg

Zodra ik er eentje te pakken heb zal ik hier wel een foto plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:50 

Hardtraxxer

Ook maar even...
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:54 

Hardtraxx Elite

Kkzooi, ben ik net bezig op mn Reloop Digital Jockey 2, gaat de CUE knop naar de klote... Gewoon heel de knop is kapot, zit gewoon los :mad: Kan dus weer opgestuurd worden, en gaat dus weer weken duren voordat ik hm weer heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:07 

Hardtraxx Elite

slappa map :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:09 

Hardtraxx Veteran

Dries schreef:

Deze set:

als je 29 euro meer neertelt dan kun je ook een reloop setje kopen, 929 euro bij bax-shop ;)
en schijnt goed spul te zijn, ben er zelf ook voor aan het sparen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:17 

Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
Dries schreef:

Deze set:

als je 29 euro meer neertelt dan kun je ook een reloop setje kopen, 929 euro bij bax-shop ;)
en schijnt goed spul te zijn, ben er zelf ook voor aan het sparen :P

Klopt daar zou ik liever op draaien als op Denon.
dat vind persoonlijk helemaal nix.
Maar blijft een mening. :list:

Reloop komt qua gebruik erg dicht bij pioneer. Das wl lekker. want als je ergens gaat draaien zul je daar toch op gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:29 

Hardtraxxer

rodger88 schreef:

Reloop komt qua gebruik erg dicht bij pioneer. Das wl lekker. want als je ergens gaat draaien zul je daar toch op gaan draaien.

Sluit me hier helemaal bij aan, ben net overgestapt van DN-S1000jes naar Reloop's, maar de hele feel van deze dingen is een stuk prettiger!

hdhessel schreef:
slappa map :clap:

Mappen! :P
Als het goed is komt 1 van de 2 Jor-D wel heel bekend voor... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 18:23 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Kkzooi, ben ik net bezig op mn Reloop Digital Jockey 2, gaat de CUE knop naar de klote... Gewoon heel de knop is kapot, zit gewoon los :mad: Kan dus weer opgestuurd worden, en gaat dus weer weken duren voordat ik hm weer heb..

haha dan zal die van mij binnenkort ook wel kapod gaan xD moet er nu al op rammen vor hij iets doet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:36 

Hardtraxxer

Citaat:

mee eens, denon heeft van die knoppen waar je moeilijk een lekkere feeling mee kan krijgen naar mijn gevoel en mening.
reloop komt het dichtsbij pioneer inderdaad qua indeling.. alleen hoor ik hier en daar wel eens dat die knoppen niet echt duurzaam zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:40 

Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
Citaat:

mee eens, denon heeft van die knoppen waar je moeilijk een lekkere feeling mee kan krijgen naar mijn gevoel en mening.
reloop komt het dichtsbij pioneer inderdaad qua indeling.. alleen hoor ik hier en daar wel eens dat die knoppen niet echt duurzaam zijn.

maar het schijnt dat de knoppen die ze erop zetten na reparatie wel duurzaam zijn,, :surrender: zet die er dan meteen op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Overload schreef:
Citaat:

maar het schijnt dat de knoppen die ze erop zetten na reparatie wel duurzaam zijn,, :surrender: zet die er dan meteen op :)

extra geld verdienen haha >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:54 

Hardtraxxer

ja maarja, als het probleem heel bekend gaat worden dan wijkt iedereen na tijdje uit naar andere merken omdat ze verwachten dat ze na 2 weken hun spelers weer kwijt zijn.. :P
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner