Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 09:59 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Afbeelding

2x Reloop RMP-2
1x Reloop Access 3
1x JB Systems HP2000

Verder nog plannen in omloop voor binnenkort, waarmee ik vooral duid op een nieuwe inrichting. Ook i.v.m. producen etc.

Ik heb er totaal geen verstand van maar die setup van je ziet er gruwelijk uit. Alle kleuren sluiten ook goed op elkaar aan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 19:06 

Hardtraxxer

Stokbrood schreef:
Bij deze dan foto's van mijn setje:

Afbeelding

Afbeelding

Gemaakt met IPhone dus is niet beste kwaliteit :$

2x Reloop RMP1-Scratch
Pioneer DJM-700
Pioneer HDJ-1000

jammer van die tafel :P moet een mooie zwarte onder... verder wel mooie handel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 19:09 

Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Even een kleine sfeerfoto. :)

Afbeelding

Echt vet geil deze kamer!! wat voor bureau heb je trouwes (ik moet nieuwe en ik had zelf eigenlijk interesse in een zwarte workbench van glorious)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 10:52 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Duruz schreef:
Afbeelding

2x Reloop RMP-2
1x Reloop Access 3
1x JB Systems HP2000

Verder nog plannen in omloop voor binnenkort, waarmee ik vooral duid op een nieuwe inrichting. Ook i.v.m. producen etc.

Ik heb er totaal geen verstand van maar die setup van je ziet er gruwelijk uit. Alle kleuren sluiten ook goed op elkaar aan. :worship:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

evasive schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Even een kleine sfeerfoto. :)

Afbeelding

Echt vet geil deze kamer!! wat voor bureau heb je trouwes (ik moet nieuwe en ik had zelf eigenlijk interesse in een zwarte workbench van glorious)