valt onder garantiefreddyadu8 wrote: extra geld verdienen haha
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
psst 729. http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.htmlDj Skitzo wrote:als je 29 euro meer neertelt dan kun je ook een reloop setje kopen, 929 euro bij bax-shopDries wrote:zoals ik al zei, het mag ook 2de hans zijn en 600€ valt nog wel binnen het budget.
Late we zegge dat de set maximaal 900€ mag kosten, mag altijd minder he![]()
Deze set:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html
1200€ nieuw, dus dit moet je dan toch wel voor een 850€ 2de hands kunne kopen, of niet?![]()
en schijnt goed spul te zijn, ben er zelf ook voor aan het sparen
Ik hoefde er niet op te rammen of wat dan ook, gewoon normaal gebruik en hij 'brak af'.. Knop gedeelte zit gewoon los in zn houder... Als ik hm op de kop hou dan komt ie er half uitzetten..dj-rico01 wrote:haha dan zal die van mij binnenkort ook wel kapod gaan xD moet er nu al op rammen vor hij iets doet...TakkU wrote:Kkzooi, ben ik net bezig op mn Reloop Digital Jockey 2, gaat de CUE knop naar de klote... Gewoon heel de knop is kapot, zit gewoon losKan dus weer opgestuurd worden, en gaat dus weer weken duren voordat ik hm weer heb..
Overigens gelijk opgestuurd naar recess, benieuwd hoelang t gaat duren
Het Q-dance logo staat op me muur
, Zoals ik had beloofd kome de foto's kweet alleen niet echt hoe dat werkt en ik hier onbder ene foto krijg 
Het ligt natuurlijk ook aan de gebruiker. Hoe gaat die er mee om. Er zijn namelijk veel gastjes die er op rammen als of het van metaal is.Timmer wrote:maar het schijnt dat de knoppen die ze erop zetten na reparatie wel duurzaam zijn,,Overload wrote:mee eens, denon heeft van die knoppen waar je moeilijk een lekkere feeling mee kan krijgen naar mijn gevoel en mening.Klopt daar zou ik liever op draaien als op Denon.
dat vind persoonlijk helemaal nix.
Maar blijft een mening.
Reloop komt qua gebruik erg dicht bij pioneer. Das wl lekker. want als je ergens gaat draaien zul je daar toch op gaan draaien.
reloop komt het dichtsbij pioneer inderdaad qua indeling.. alleen hoor ik hier en daar wel eens dat die knoppen niet echt duurzaam zijn.zet die er dan meteen op
Eum met
RonyaSoft CD DVD label maken.
Heel makkelijk eig. Gewoon fototje plakken van hetgeen je wilt, in mijn geval het label. daar en je kunt alles intypen wat je wil, verschuiven naar waar je wil.
dan gewoon afprinten en uitknippen. heel simpel.
Heel makkelijk eig. Gewoon fototje plakken van hetgeen je wilt, in mijn geval het label. daar en je kunt alles intypen wat je wil, verschuiven naar waar je wil.
lorennzkee wrote:Eum met
Is dat gewoon de afmeting van een cd hoesje? En heb je gewoon van iedere vinyl een cd?
Als ik bij dat programma: Cd voorzijde pak, heb ik dezelfde afmeting als een hoesje van men cd map.The Indicator wrote:Is dat gewoon de afmeting van een cd hoesje? En heb je gewoon van iedere vinyl een cd?
vinyls die ik echt vaak draai heb ik op 1 cd staan. Degene die ik minder draai heb ik een paar op 1 cd staan. max 6a8 nummertjes
Ok en die natuurlijk per labellorennzkee wrote:Als ik bij dat programma: Cd voorzijde pak, heb ik dezelfde afmeting als een hoesje van men cd map.The Indicator wrote:Is dat gewoon de afmeting van een cd hoesje? En heb je gewoon van iedere vinyl een cd?
vinyls die ik echt vaak draai heb ik op 1 cd staan. Degene die ik minder draai heb ik een paar op 1 cd staan. max 6a8 nummertjes
Tel wrote:mijn setje![]()
welke cd/platenspelers heb je daar staan!?
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Tel wrote:mijn setje![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Nice 
akiyama DX-202The Indicator wrote:welke cd/platenspelers heb je daar staan!?
edit:
Dan maar de hele set-up
Behringer DJX700
2x KRK RP6 G2 Limited Edition White
JB Systems HP 2000 pro
Tel wrote:akiyama DX-202The Indicator wrote:welke cd/platenspelers heb je daar staan!?
edit:
Dan maar de hele set-up
Behringer DJX700
2x KRK RP6 G2 Limited Edition White
JB Systems HP 2000 pro
Zijn dat nou plaat of cd spelers? Plaat tog...
yep
je kan het verschil er toch wel uitmaken?
Jawel , maar je hebt er ook die plaat/cd zijn en leek even te zien dat je er ook cd's in kon doen.Tel wrote:yep![]()
Ik twijfel nog of ik met cd's of vinyl wil gaan draaien of allebei, een voordeel heb een complete draaitafel staan
Waarschijnlijk ga ik 2 cdj 400 halen, eerst werken.... 
moet je hard gaan werken als 15jarige! sprokkel jij maar ff 1200 euro bij elkaarThe Indicator wrote:Waarschijnlijk ga ik 2 cdj 400 halen, eerst werken....
Ik rochel het wel, 1ste heb ik deze zomer nog binnen staan, over de andere zijn onderhandelingsmogelijkheden mogelijk hierevasive wrote:moet je hard gaan werken als 15jarige! sprokkel jij maar ff 1200 euro bij elkaarThe Indicator wrote:Waarschijnlijk ga ik 2 cdj 400 halen, eerst werken....wel vette handel is het trouwes!
Naja moet er nog steeds voor werken dan, maar dan op sgool, geef me eens advies voor die cd'sevasive wrote:dan heb je het goed voor mekaar;)