Haha, bedankt voor het compliment Convert. 
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Mash, kunnen we ook producties van je gaan verwachten? 
NICE!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Red label
, vet gedaan met die flessen!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
DP, waar hangen je boxen? Maar verder nice hoor!!! 
Haha, dat was vorig jaar ook al de bedoeling. Maar ik weet me zelf steeds niet genoeg te pushen om er wat aan te gaan doen. Het moet ook een beetje van zelf komen.Luxion wrote:Mash, kunnen we ook producties van je gaan verwachten?
Maar dit jaar moet je toch wel wat kunnen verwachten ja. Maar verwacht dan niet meteen iets professioneels. Ik moet namelijk ook alles leren.
kijk goed, dan zie je ze. Ze hangen niet maar staan gewoon op de grond...Zoek maar eens naar het peavey logoTimmer wrote:DP, waar hangen je boxen? Maar verder nice hoor!!!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nice DP 
Zelfde "kast" als mij. Maar jij had er nog poten onder zei je?_dp_ wrote:kijk goed, dan zie je ze. Ze hangen niet maar staan gewoon op de grond...Zoek maar eens naar het peavey logoTimmer wrote:DP, waar hangen je boxen? Maar verder nice hoor!!!
Klopt, kosten 9 euro bij de ikea en verhogen de kast met 21 cmMaximize wrote:Zelfde "kast" als mij. Maar jij had er nog poten onder zei je?_dp_ wrote:kijk goed, dan zie je ze. Ze hangen niet maar staan gewoon op de grond...Zoek maar eens naar het peavey logoTimmer wrote:DP, waar hangen je boxen? Maar verder nice hoor!!!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Zie ze, maar nice hoor_dp_ wrote:kijk goed, dan zie je ze. Ze hangen niet maar staan gewoon op de grond...Zoek maar eens naar het peavey logoTimmer wrote:DP, waar hangen je boxen? Maar verder nice hoor!!!
Binnekort ook maar eens een foto maken van mijn stuff. Heb op dit moment een behringer mixer, maar owwww wat baal ik dat ik dat baggerding ooit gekocht heb
Ik kan m´n krk´s zowat opblazen met de ruis dat uit dat ding komt 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Dat is wel kut, KRK is dan net zo'n goede kwaliteit van speakers en dan heb je zo een brakmixerThe Amethist wrote:Binnekort ook maar eens een foto maken van mijn stuff. Heb op dit moment een behringer mixer, maar owwww wat baal ik dat ik dat baggerding ooit gekocht hebIk kan m´n krk´s zowat opblazen met de ruis dat uit dat ding komt
Op marktplaats zetten en een ander kopenThe Amethist wrote:Binnekort ook maar eens een foto maken van mijn stuff. Heb op dit moment een behringer mixer, maar owwww wat baal ik dat ik dat baggerding ooit gekocht hebIk kan m´n krk´s zowat opblazen met de ruis dat uit dat ding komt
Bij deze dan foto's van mijn setje:

Gemaakt met IPhone dus is niet beste kwaliteit
2x Reloop RMP1-Scratch
Pioneer DJM-700
Pioneer HDJ-1000

Gemaakt met IPhone dus is niet beste kwaliteit
2x Reloop RMP1-Scratch
Pioneer DJM-700
Pioneer HDJ-1000
Mooie set stokbrood
die pioneer shit is zo geil he:D
die pioneer shit is zo geil he:D
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
@ Stokbrood: Vette set, die DJM-700 wil ik ook wel kopen, dan heb ik exact dezelfde set als jou (op de headphones na dan
)
Vet
Ben van plan om komende zomer 2x CDJ-800 te kopen, want mijn geld is nu echt op
Ben van plan om komende zomer 2x CDJ-800 te kopen, want mijn geld is nu echt op
Monitoren moeten op oorhoogte hangen/staan, dus lijkt me wel dat ze zo goed staan 
Ja dat wist ik,alleen ik vond ze wel te dichtbij had ze liever achter me beeldschermen,alleen helaas kan dat niet.
Als ik een grotere kamer hebt doe ik dat wel denk ik!
Als ik een grotere kamer hebt doe ik dat wel denk ik!
Ja ben ook opzoek naar een ander, na de carnaval maar eens beginnen met sparen. Dan doe ik het nu in een keer goed dan ben ik daar de komende tijd vanafTakkU wrote:Op marktplaats zetten en een ander kopenThe Amethist wrote:Binnekort ook maar eens een foto maken van mijn stuff. Heb op dit moment een behringer mixer, maar owwww wat baal ik dat ik dat baggerding ooit gekocht hebIk kan m´n krk´s zowat opblazen met de ruis dat uit dat ding komt
Zonde van je speakers! Heb je zulke mooie speakers, zet je er een ruk mixer tussen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008

2x Reloop RMP-2
1x Reloop Access 3
1x JB Systems HP2000
Verder nog plannen in omloop voor binnenkort, waarmee ik vooral duid op een nieuwe inrichting. Ook i.v.m. producen etc.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik heb nieuw bureau erbij sinds gisteren, eentje voor me dj gear en eentje voor het producen...
CHILL
CHILL