4 weken studeren geeft rotzooi. 
zoozoo, hebben ze die nu ook al in het wit?Khadber wrote:
mooi setje iig!
zoozoo, hebben ze die nu ook al in het wit?Khadber wrote:
Die zijn al zo lang in het wit verkrijgbaar.Overload wrote:zoozoo, hebben ze die nu ook al in het wit?Khadber wrote:
mooi setje iig!
Oeh die wil ik ook nog kopen, maat van me heeft hem ook en echt een vet dingStokbrood wrote:DJM 700 binnen![]()
zal van't weekend eens een foto maken
nu nog RMP1-scratchKryptica wrote:Oeh die wil ik ook nog kopen, maat van me heeft hem ook en echt een vet dingStokbrood wrote:DJM 700 binnen![]()
zal van't weekend eens een foto maken![]()
Welke CD-spelers /platenspelers heb je ?
ja weet ik veel hahaDennis Aka Mash wrote:Die zijn al zo lang in het wit verkrijgbaar.Overload wrote:zoozoo, hebben ze die nu ook al in het wit?Khadber wrote:
mooi setje iig!
Maar een nette sat Khaber! Netjes!

waarom zie ik niks?Khadber wrote:
Ja die knoppen schijnen idd niet heel erg duurzaam te zijn.Nego wrote:CD spelers zijn wel echt poep moet ik zeggen. Van de 5 mensen die ik ken zijn ze bij alle 5 in no-time kapot gegaan of functioneren op den duur nog maar half. Vooral de knoppen.
Niet iedereen heeft zoveel geld over voor een 'echte' koptelefoonNego wrote:Volgens mij moet jij eens een echte koptelefoon op je hoofd hebben dan haha
Hehe ik heb me spul nu bijna een jaar en nog nergens last van gelukkigNego wrote:CD spelers zijn wel echt poep moet ik zeggen. Van de 5 mensen die ik ken zijn ze bij alle 5 in no-time kapot gegaan of functioneren op den duur nog maar half. Vooral de knoppen.