Ja die wil ik ook wel hebben...Envious wrote:aan het sparen voor mn natte droom
2 x cdj 1000 en djm 400
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Zijn gewoon heel goede monitorsBassmasterz wrote:Waarom heeft iedereen die boxen met die cele Conus ? ,
Bassmasterz schreef:
Waarom heeft iedereen die boxen met die cele Conus ? ,
Zijn gewoon heel goede monitors
Monitors zijn beeldschermen toch
, khad ut over de boxen XD
Zijn gewoon heel goede monitors
Monitors zijn beeldschermen toch
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Studio monitors dan, gelijk je het wiltBassmasterz wrote:Bassmasterz schreef:
Zijn gewoon heel goede monitors![]()
Monitors zijn beeldschermen toch, khad ut over de boxen XD
jij spoort niet, KRK's en een motherfucking synth ! haha gek, en je bent pas net begonnen met producerenDelcone wrote:Hallo ik ben pas begonnen met produceren,maar het komt vanzelf wel ja.Kryptica wrote:Vet gear heb je daar staan Delcone ! Je produceert ook zie ik, plaats maar iets in het eigen producties topic dan
Ik ben nu een paar maanden bezig met fl studio,maar iemand vertelde mij dat ik beter met cubase 5 of logic kan werken.
aan gezien ik ook een Macbook pro 15 heb,alleen dan moet ik nog wel een motu 828mk3 firewire halen aangezien die het beste trekt op apple
Ik weet ook dat de geluidskaart het geld waard is.ben vooral veel bezig met kicks maken enzo...
Maar als ik wat heb dan plaats ik dat wel ja
Haal dan de CDJ 400, scheelt je weer heel wat centjes. En om met zo'n set te beginnen, moet je wel erg veel geld hebben..Envious wrote:aan het sparen voor mn natte droom
2 x cdj 1000 en djm 400
Hoe heten die speakers en zijn ze beter dan bijvoorbeeld de Z-2300 van Logitech? Ik ben namelijk van plan nieuwe speakers aan te schaffen en ik twijfel nog.Kryptica wrote:Studio monitors dan, gelijk je het wiltBassmasterz wrote:Bassmasterz schreef:
Zijn gewoon heel goede monitors![]()
Monitors zijn beeldschermen toch, khad ut over de boxen XD
Monitors zijn ook de boxen
Hmm ik ben niet iets van plan om te mixxen ofzo wil gewoon goed geluid hebben als ik naar muziek luister dus ik wil weten of ze beter zijn voor muziek dan de Z-2300. En.. hoe heten de boxen?
De echte monitoren met gele conus zijn de KRK´s, daarnaast zijn er ook nog wat slappe aftreksels daarvan, maar monitoren is en blijft een persoonlijke smaak 
Waar kan je die kopen? Ik kan niks vinden. 
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
ja dat snap ik ben ook nog aan het rondneuzenEdwinn wrote:Haal dan de CDJ 400, scheelt je weer heel wat centjes. En om met zo'n set te beginnen, moet je wel erg veel geld hebben..Envious wrote:aan het sparen voor mn natte droom
2 x cdj 1000 en djm 400
Hoe zijn die look-a-likes in vergelijking met een Logitech 2.1 setje?Vert0z wrote:Look-a-like: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
KRK: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... jsklasse=0
Ik denk dat de JB's een eerlijkere weergave hebben dan jouw Logitech, dat komt omdat het hier om monitoren gaat die veelal in de studio gebruikt worden (deze niet hoop ikJolleNL wrote:Hoe zijn die look-a-likes in vergelijking met een Logitech 2.1 setje?Vert0z wrote:Look-a-like: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
KRK: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... jsklasse=0
Jouw 2.1 setje is een hifi installatie, deze heeft (meen ik, ik zoek ff niet te googlen) een subwoofer erbij. Deze is denk ik dus beter geschikt als je puur muziek wilt luisteren en niet wil producen.
Kort door de bocht: Monitoren is muziek maken, hifi is muziek luisteren
Monitoren zijn er om een geluid zo natuurlijk mogelijk weer te geven, zodat je als producer zeker weet dat het op ieder systeem goed klinkt. Logitech speakers daarentegen zijn gekleurde speakers en maken dus het audio signaal mooier dan dat het eigelijk is. Dus als je alleen maar muziek luisterd en niet produceert zou ik het houden op hifi speakers.
Oke, nou aangezien ik niet van plan ben om muziek te gaan maken haal ik dan maar de Logitechs. Thanks voor alle hulp. 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik heb 2x krk rp6 g2
zijn topdingen (y)
geven geluid eerlijk weer in tegenstelling tot het logitech setje wat ik eerst had..
zijn topdingen (y)
geven geluid eerlijk weer in tegenstelling tot het logitech setje wat ik eerst had..
Ik heb de rp5 g2 versie, groot genoeg voor mijn slaapkamer. Heb ze bij de feedback in eindhoven kunnen luisteren en vergelijken met andere opties in dezelfde prijsklasse (Yamaha's o.a.), maar deze staken er echt met kop en schouders bovenuitOverload wrote:ik heb 2x krk rp6 g2
zijn topdingen (y)

Je ziet:
Pioneer DJM 400
Pioneer CDJ 800 MK2 (2x)
JB-Systems AM 50 Studio Monitors (zijn inmiddels opgehangen)
Sony MDR-V700
Vet. Hoe bevalt de DJM 400 je, die wil ik namelijk ook halen.. 
Mixer zit nu aan mijn PC aangesloten, moet eigenlijk eens foto maken. Zal me zusje even vragen vanavond.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
leuke rotzooiKhadber wrote:
Ziet er vet uit jaTimmer wrote:leuke rotzooiKhadber wrote: