Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 144  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Bassmasterz schreef:
Oke , maarw at is beter Cdj 400 of 800 mk 2 ?
omdat cdj 400 meer efecten en usb poort heeft wat mij ook wel handig lijkt

Effecten op CD spelers doe je toch niets mee, dat doe je over het algemeen op je mixer.

Volgens mij maakt het niet zo gek veel uit welke van de 2 je neemt. Maar heb jij zoveel geld om die dingen te halen dan?
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 20:39 

Hardtraxx Veteran

Bassmasterz schreef:
Oke , maarw at is beter Cdj 400 of 800 mk 2 ?
omdat cdj 400 meer efecten en usb poort heeft wat mij ook wel handig lijkt

er is geen betere van die 2.
Grootste voordeel van de 800 is de grote jog die lijkt op die van de cdj1000 (die je in de clubs vind)
Grootste voordeel van de 400 is de usb.

Wil je uit huis draaien en ga je geen gebruik maken van de usb -> CDJ 800
:thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 20:52 

Artiest

Overload schreef:
@ dweazle: zijn dat nou dynaudio bm15's? die monitoren?
zeker een mooie studio daar ;)

jup zeer tevreden :cool:

aanrader!
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:16 

Hardtraxxer

Oke , Thanks voor aan raden dan ga ik voor de Cdj 400 en die Djm 400 denk ik , en Khadber , kga werken en sparen enz. ouders even lief aankijken , maar kwil gewoon weten wat beter is voor ik aankopen ga doen :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Bassmasterz schreef:
Oke , Thanks voor aan raden dan ga ik voor de Cdj 400 en die Djm 400 denk ik , en Khadber , kga werken en sparen enz. ouders even lief aankijken , maar kwil gewoon weten wat beter is voor ik aankopen ga doen :innocent:

Ik dacht ook meteen voor 1000 euro spullen te gaan kopen, maar uiteindelijk ben ik ook bij een set van 500 euro blijven steken (2e hands, dat wel). Uit eigen ervaring weet ik dat dat best wel even gaat duren.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:40 

Hardtraxxer

Dat snap ik , ik weet alleen niet of ik 2de hands doe , kvidnt altijd wel jammer van krasjes enz. en alsik het geld eenmaal heb besteed ik het ook niet weer terug krijg dus ktwijfel nog maar kheb nog zat tijd om na te denke :P
Bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:41 

Hardtraxx Veteran

Bassmasterz schreef:
Dat snap ik , ik weet alleen niet of ik 2de hands doe , kvidnt altijd wel jammer van krasjes enz. en alsik het geld eenmaal heb besteed ik het ook niet weer terug krijg dus ktwijfel nog maar kheb nog zat tijd om na te denke :P

Tja, krasjes krijg je toch wel, die heb ik helaas ook al gescoord met het neerzetten van mijn setje. Op de mixer zit zo'n plaat waarmee je hem in een plankje kan laten zakken, helaas.. scherpe randjes.

Als je begint met draaien zou je msischein beter iets goedkoper kunnen gaan, want dan kun je alsnog lekker oefenen.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2010 12:18 

Donateur

Khadber schreef:
Bassmasterz schreef:

Tja, krasjes krijg je toch wel, die heb ik helaas ook al gescoord met het neerzetten van mijn setje. Op de mixer zit zo'n plaat waarmee je hem in een plankje kan laten zakken, helaas.. scherpe randjes.

Als je begint met draaien zou je msischein beter iets goedkoper kunnen gaan, want dan kun je alsnog lekker oefenen.

als ht allemaal nog goed functioneert enzo is ht toch prima
2e hands ofnie je houd toch de helft van het geld in je zak ;)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2010 14:45 

Hardtraxxer

Ja das wel waar en wat ik bespaar kan ik wel mooi Koptelefoon kopen :innocent:
ik Post binnen kort ook een foto van me kamer , ik ga Groot Q-danc elogo op me muur maken met verf :drool: wordt pronkstuk van em kamer tot dat er eindelijk tafeltjes op me kamer staan :woot:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

TTIWWP!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2010 00:02 

Hardtraxx Veteran

Bassmasterz schreef:
ik ga Groot Q-dance logo op me muur maken met verf

Haha dat idee had ik ook! De oranje verfbus al gekocht, maar zit nog steeds dicht! Komt nooit wat van xD
Bericht Geplaatst op 15 jan 2010 10:42 

Hardtraxxer

Naja ik doe het wel khad laats al schets op oud behang , leek wel goed deed ik emt spijker en dan touwtje en rondje trekken , en dan me maten De Q maken , maar nu gaan we projectie scherm en dan daarQ-dance logo op leggen en dan , overtekenen en dan met een rond balkje langs de lijnen voor straks schilderen Naje , kpost als het klaar is wel Foto's :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2010 11:13 

Hardtraxx Elite

Tja ik heb gewoon een grote Q-Dance vlag op mn kamer hangen :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2010 11:32 

Hardtraxxer

Jah , DIe heb ik op me Pc kamer hangen allen kehb nog inqontrol poster en defqon posters maar die komen dan mooi op me kasten en deur en q-dance muur een aan de andere kant doe ik noppen foam ( Zoals In studio's ) op de muur waar ik dan me bureau uit laat komen waar ik mijn pc( En later me draai Tafels op zet :thumbsup: ) Kdenk dat het dan wel vet wordt :innocent:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2010 12:03 

Donateur

Hey C, waar blijven die foto's nou..? :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2010 12:12 

Donateur

San Miquel schreef:
Hey C, waar blijven die foto's nou..? :P

Dat weet niemand ;)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2010 18:31 

Hardtraxx Newbie

Tijd geleden al opgezet maar te lam om een foto te maken :$

Afbeelding

Afbeelding

u ziet 2x reloop rpm 1
1x RMX-40 blackfire
2x boxen 400 watt

en een versterker zo oud dat ik niet eens weet waar tie vandaan komt:)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2010 22:19 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jan 2010 22:38 

Donateur

Vet gear heb je daar staan Delcone ! Je produceert ook zie ik, plaats maar iets in het eigen producties topic dan :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2010 22:53 

Hardtraxx Addict

Kryptica schreef:
Vet gear heb je daar staan Delcone ! Je produceert ook zie ik, plaats maar iets in het eigen producties topic dan :D

Hallo ik ben pas begonnen met produceren,maar het komt vanzelf wel ja.
Ik ben nu een paar maanden bezig met fl studio,maar iemand vertelde mij dat ik beter met cubase 5 of logic kan werken.
aan gezien ik ook een Macbook pro 15 heb,alleen dan moet ik nog wel een motu 828mk3 firewire halen aangezien die het beste trekt op apple
Ik weet ook dat de geluidskaart het geld waard is.ben vooral veel bezig met kicks maken enzo...
Maar als ik wat heb dan plaats ik dat wel ja
Bericht Geplaatst op 17 jan 2010 23:32 

Hardtraxx Elite

Delcone schreef:
Kryptica schreef:

Hallo ik ben pas begonnen met produceren,maar het komt vanzelf wel ja.
Ik ben nu een paar maanden bezig met fl studio,maar iemand vertelde mij dat ik beter met cubase 5 of logic kan werken.
aan gezien ik ook een Macbook pro 15 heb,alleen dan moet ik nog wel een motu 828mk3 firewire halen aangezien die het beste trekt op apple
Ik weet ook dat de geluidskaart het geld waard is.ben vooral veel bezig met kicks maken enzo...
Maar als ik wat heb dan plaats ik dat wel ja

Werk zelf hier ook met een Macbook Pro 15", Logic draait er perfect op! Overigens heb je wel heel dikke DJ gear staan zeg :oh: HDJ 2000 der ook nog is bij, mooi werk! :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2010 11:26 

Hardtraxxer

Waarom heeft iedereen die boxen met die cele Conus ? , :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2010 12:17 

Hardtraxxer

@ Delcone,

Dikke shizzle!!! Heb je je laatste geld maar naast je keyboard gelegd? ;)
Ook wel gaaf zo die monitoren!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2010 12:33 

Hardtraxxer

aan het sparen voor mn natte droom
2 x cdj 1000 en djm 400
Bericht Geplaatst op 18 jan 2010 12:38 

Aan het typen...

4 monitoren op een rij :D
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner