DJ set binnen
! Zal snel even een foto maken als het uitkomt.
2X Reloop RMP1 (wit)
Gemini PMX-500, werkt gewoon prima.
2X Reloop RMP1 (wit)
Gemini PMX-500, werkt gewoon prima.

Hahaha_dp_ wrote: spaar je icoontjes op je bureaublad?
dynaudio jaOverload wrote:@ dweazle: zijn dat nou dynaudio bm15's? die monitoren?
zeker een mooie studio daar
En de rest van de mooie avio releases liggen er achter.Timmer wrote:ik zie daar een mooie avio liggen
Dennis Aka Mash wrote:En de rest van de mooie avio releases liggen er achter.Timmer wrote:ik zie daar een mooie avio liggen
Lekkere collectie heb je daarDennis Aka Mash wrote:Vet Daniel! Ben benieuwd!
Ook ik heb nog een leuke update. Heb namelijk een nieuwe platenbak gemaakt. Mijn oude zat namelijk erg vol.![]()
Overzichtje. Wat in de schappen zit is Early Hardstyle, Trance en nog wat rock platen helemaal onder aan die ik van een oom heb overgenomen om te verkopen.
Ook een overzichtje.
Al mijn hardstyle vinyls.
Onze camera's zijn stuk behalve die van me zusje, en dat is zo'n hele dure, dus dat doe ik liever niet zonder haar derbij. En nee, ik heb een oude telefoon zonder camera erop.Ravenwood wrote:nou komop khadber, posten die foto's!

Zijn OEM gevalletjes, dus zelfde als heel veel andere spelers . Niks mis met die cd spelers volgensmijTimmer wrote:zijn die cd spelers goeie?
niet nodig.hdhessel wrote:je kan alle spekers erop aansluite als je maar goeie versterker hebt ?:$
Nouja, als je een klein goudmijntje bezit wel. Als je wat goedkoper wat wil zitten kun je beter wat anders kiezen en evt later opschalen naar duurdere spullen.Bassmasterz wrote:Ohw kee moet ik alleen ff Versterker tegen die tijd fixe, maar wat rade jullie aan voor beginnende mixer , cdj 800 mk 2's of djm 400
?