Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:38 

Hardtraxxer

Ik draai ook al aaaaardig lang.

Ben begonnen met een Numark DJ set waar ik toen de tijd 350 euro voor kwijt was? Weet niet meer zeker.

Na een paar jaar heb ik 2e hands SynQ draaitafels overgekocht samen voor 450/500 euro.

Na een paar jaar ging ik over naar 1 CDJ1000MK3 die ik toen voor rond de 750 had overgekocht.
Na een tijdje kocht ik een 2e CDJ1000MK3, kocht ik ook over voor rond de 800 euro ofzo.

In tussen tijd nog keer nieuw mengpaneel gekocht, 1 van Reloop. Die toen later vervangen door een DJM800 die toen rond de 1300 kostte.

Later mijn CDJ1000MK'3 vervangen door CDJ2000's. Na tijdje mijn DJM800 vervangen voor een DJM900Nexus.
Tevens ook mijn draaitafels verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 09:42 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Pff is toch wel erg veel, weet niet of ik het er wel voor overheb :P Heb het opzich wel bijna bij elkaar nu zonder ervoor gespaard te hebben.

Ik ben zelf begonnen met de hercules mp3 e2(destijds 75 eu), toen een een setje gekocht voor 275 (niets bijzonders maar ideaal om alles op te leren) en nu djm 250 + 2x cdj 1000 mk3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:30 

Hardtraxx Veteran

Iemand tips over midi-controllers? Ben van plan om er een aan te schaffen, zit al op Bax Shop te kijken maar daar kom ik eerder gezegd niet veel verder mee. En is het echt nodig om er Speakers/monitoren bij te hebben? Die moet ik dan ook nog aanschaffen namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:56 

Hardtraxxer

Ben zelf begonnen met een Reloop Digital Jockey 2 Master Edition (was toen de tijd een aanbieden met 50% korting :P ) en die is me erg goed bevallen. Heb hem zo'n 1,5 jaar gebruikt zowel midi als met aangesloten decks en is prima ding om mee te beginnen. Zitten best veel opties op en kost nu rond de €170 bij Conrad (heb ik m destijds ook weggehaald). Staat dan wel Interface edition bij maar plaatje is toch echt de Master.

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3043 ... archDetail

ter vergelijking bijv de Interface Edition zoals hij nu op Bax staat:
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... tails.html

Hoop dat je hier wat aan hebt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:24 

Hardtraxx Veteran

Daar heb ik zeker wat aan! Ziet er heel nice uit en is ongeveer mn budget :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:01 

Hardtraxx Veteran

Minder ouwehoeren, meer foto's! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:09 

Hardtraxxer

slechte foto, maar hier mijn mix setje

Afbeelding

2x Pioneer CDJ 350
1x Pioneer DJM 350
1x Pioneer HDJ 500
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:04 

Hardtraxx Veteran

Mijn hobby plekje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2x Denon DNS1200 (Zit er aan te denken om over te stappen op Pioneer, maar twijfel)
1X Pioneer DJM 400
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

Als je Pioneer mooier vind en dat de reden is zou ik dat sowieso doen :P Maar anders trouwens ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:25 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Als je Pioneer mooier vind en dat de reden is zou ik dat sowieso doen :P Maar anders trouwens ook xd

Haha, Pioneer is sws mooier en fijner. Maar deze zijn ook prima voor thuis. En het feit wil dat ik niet weet hoelang ik nog thuis woon. En ook t geld is een beetje een dingetje nu. Dus hou het nog een tijdje zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:19 

Hardtraxx Veteran

denons doen kwa degelijkheid helemaal niet onder voor pioneer... wat dat betreft is pioneer maar kwetsbaar speelgoed, maar wel leuk om mee te spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:37 

Hardtraxxer

Gister was dan eindelijk mn CDJ 850 binnen! Wat een ding, en kwa prijs niet zo heel duur als je naar de 900 of 2000 gaat kijken. Om de maand toch nog redelijk door te komen wacht ik liever een maandje met de 2e :thumbsup:

Afbeelding

M'n set bestaat uit:

-Pioneer DJM-800
-2x Cdj 800 Mk2 (staan te koop)
-1x CDJ 850-K
-Technics koptelefoon
-2x KRK Rokit 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 02:39 

Hardtraxxer

Nouja dit staat beter :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 14:58 

Hardtraxx Elite

Mooi setje. Heb zelf ook 2x CDJ 850-K. Top spul inderdaad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 12:08 

Hardtraxxer

Half jaar geleden de set van Audiotricz overgekocht! Toffe middag gehad, goede feedback gekregen op onze eigen tracks ook! ^^

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 20:42 

Hardtraxx Addict

Dikke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:46 

Hardtraxxer

Ziet er nice uit idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 20:52 

Hardtraxx Elite

De enige 2 CDJ sets die voor mij nog mee tellen zijn de 2000 Nexus en de 900 Nexus [waar ik zelf mee draai.] De rest van de cdj's kunnen in het in het museum wat mij betreft! . je kan beter iets door sparen voor de nexus dan de gewone want dit is echt het neusje van de zalm. je zal er geen spijt van krijgen.

Door de vernieuwde waveform kan je precies je je track lezen wat echt een must is voor het mixen.
Ook vind ik het handig dat je de tracks van een release op volgorde van BPM kan zetten , mits door de record box gelezen natuurlijk. De BPM geeft ie een tiende achter de komma waardoor je je niet meer kan verslikken in het tempo waardoor je tijd over heb voor creativiteit met de cdj's.

Nu zoek ik alleen nog een juist mengpaneel hiervoor maar ik zou niet weten welke er betaalbaar is en hier goed zou bij passen. Ja...de djm900 nexus maar die is f#cking duur. Is er nog een goed alternatief? Ik wil een beetje effecten aan de mix toevoegen....Weet iema nd wat?? thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 22:47 

Hardtraxx Addict

Waveform kan je negeren, gewoon je track kennen. Ben wel benieuwd of die BPM lezer erg accuraat is, is normaal nooit iets om naar te kijken. Ik neem aan een oude DJM als 800 of 850, of als je echt goedkoper wil een Reloop RMX 40 of de betere RMX 80.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:49 

Hardtraxx Veteran

Neem nooit een Reloop mixer! Wat een bagger dingen zijn dat.. Ten minste, als je ervoor al Pioneers gewend bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 00:09 

Hardtraxxer

Oude DJM 850 is een goede keus, wat Ordinary Joe zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 08:26 

Hardtraxx Elite

[quote="Ordinary Joe"]Waveform kan je negeren, gewoon je track kennen. Ben wel benieuwd of die BPM lezer erg accuraat is

Thanks, ik zou zeggen ga eens proberen op een 2000 nexus of een 900 nexus, dan wil je niet meer terug.....de bpm is zeer nauwkeurig.

Die 750 djm is een stuk goedkoper maar die noem je niet op , is die een stuk minder als de 850?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 08:43 

Hardtraxxer

dave schreef:
De enige 2 CDJ sets die voor mij nog mee tellen zijn de 2000 Nexus en de 900 Nexus [waar ik zelf mee draai.] De rest van de cdj's kunnen in het in het museum wat mij betreft! . je kan beter iets door sparen voor de nexus dan de gewone want dit is echt het neusje van de zalm. je zal er geen spijt van krijgen.

Well, I disagree. Met een setje CDJ-800's en een DJM 700/750 kan ik me meer dan prima redden. Complete set incl. flightcase voor €800. Daar heb je ongeveer een halve CDJ 2000 NXS voor? :whistle: Als we via het boekingsbureau draaien, draaien we gewoon met 2x CDJ 900 NXS en DJM 900 NXS, maar om daar nou zo'n complete set voor in huis te halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 09:18 

Hardtraxx Elite

Bushman schreef:
dave schreef:

Well, I disagree. Met een setje CDJ-800's en een DJM 700/750 kan ik me meer dan prima redden. Complete set incl. flightcase voor €800. Daar heb je ongeveer een halve CDJ 2000 NXS voor? :whistle: Als we via het boekingsbureau draaien, draaien we gewoon met 2x CDJ 900 NXS en DJM 900 NXS, maar om daar nou zo'n complete set voor in huis te halen?

Ik heb het niet over bedragen maar meer over de mogelijkheden van de Nexus, ik red me ook wel met cdj 800 of een 400 maar die heeft lang niet die extra's, het feit dat je via een boekingsbureau met een 900nexus draait zegt al genoeg. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 09:25 

Hardtraxxer

dave schreef:
Bushman schreef:
dave schreef:

Ik heb het niet over bedragen maar meer over de mogelijkheden van de Nexus, ik red me ook wel met cdj 800 of een 400 maar die heeft lang niet die extra's, het feit dat je via een boekingsbureau met een 900nexus draait zegt al genoeg. ;)

Die bedragen zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden, denk ik. Meer functies = meer lappen. Het draait idd stukken fijner, maar CDJ-800's CDJ-1000 MKIII's hoeven nog láng niet naar het museum. Moest laatst overigens zelfs ergens draaien waar laatst genoemden nog stonden i.c.m. een DJM 600. Dan sta je wel te kijken als je alleen USB'tjes hebt en veel op waveforms draait. Ik blij dat ik nog CD-mappen heb en altijd op gehoor draai. Maar ik snap je wel hoor, het is mooi spul.
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner