Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 10:00 

Hardtraxx Elite

Daarom vind ik ook dat je beter wat door kan sparen dan krijg je ook wat meer. dat over het museum was een beetje cynisch bedoeld. :D

Wat djm betreft, ik kreeg het advies om een djm 800 of 850 te halen maar die zijn ook nog erg duur. Volgens mij zijn die djm 750 een stuk goedkoper en kan je ook veel effecten toevoegen aan je mix die die djm850 ook kan of is dat niet juist? Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen die twee? Weet iemand dat?
Ik draai overigens met de 'oude' 3 kanaals Dateq-Xtc djm en de cdj 900nexus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 11:25 

Hardtraxxer

dave schreef:
Daarom vind ik ook dat je beter wat door kan sparen dan krijg je ook wat meer. dat over het museum was een beetje cynisch bedoeld. :D

Wat djm betreft, ik kreeg het advies om een djm 800 of 850 te halen maar die zijn ook nog erg duur. Volgens mij zijn die djm 750 een stuk goedkoper en kan je ook veel effecten toevoegen aan je mix die die djm850 ook kan of is dat niet juist? Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen die twee? Weet iemand dat?
Ik draai overigens met de 'oude' 3 kanaals Dateq-Xtc djm en de cdj 900nexus.

En ik vind van niet, omdat je zelf op zich niet per se het vlaggenschip van Pioneer hoeft te hebben om goed te leren draaien. Die staan over het algemeen toch wel in de clubs en op de feesten waar je moet draaien. :P

Er zullen vast meer verschillen zijn tussen 700/750 en 800/850, maar het belangrijkste verschil voor mij is toch de dedicated filter knobs op de 800/850. Op de 700/750 moet je het met één filter doen, die werkt op het kanaal waar ook je beat effects op gebruikt. Ook hebben de 750/850 een USB poort, zodat je je mix digitaal kunt opnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:44 

Hardtraxx Elite

Hoe plaats ik in godsnaam een foto hier vanaf mijn computer??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 17:01 

Hardtraxx Crew

uploaden op bijvoorbeeld Imgur of tinypic en dan de afbeeldings-url tussen de [ img] - tags zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 17:19 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

2x Pioneer CDJ-900 Nexus
1x Dateq Xtc Mengpaneel
1x Technics 1210 MK2 (voor de vele vinyls die ik nog heb, de andere technics is verkocht.)
1x Dap MP3 Recorder voor het opnemen van de mixen. (Zit nu bij Mix 424 vanaf 2009 :P )

Hiervoor draaide ik op de Pioneer CDJ-400 wat al een erg fijn apparaatje was maar die Nexus is toch wel het neusje van de zalm hoor.

Nou zoek ik nog een Pioneer DJM-750 tweedehands, maar op marktplaats nog niet te krijgen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 19:23 

Hardtraxx Veteran

Doet het niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 19:29 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Doet het niet :(

http://imgur.com/

rechts bovenin naar upload images
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 22:25 

Hardtraxxer

Pas verhuisd, en gelijk even de gelegenheid om een meubeltje te bouwen

Afbeelding'

en met licht uit, LED aan...

Afbeelding

Een van de RMP's staat schuin omdat de drive kapot is en hij accepteerd alleen nog CD's als ie wat gedraaid is. Had de andere ook, maar koste toen 150 euro om te laten maken. Heb ik even niet.

Ook speakers missen nog... dus heel veel lol heb ik er op het moment ook nog niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 01:07 

Hardtraxx Newbie

Zojuist mijn studio afgemaakt :) Vroeger altijd vinyl gedraaid maar ik kon er geen afstand van doen dus heb ik maar een speler verkocht. En ik moet zeggen dat de setup zo heerlijk draait.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 18:37 

Hardtraxx Addict

Nadat ik twee jaar geleden m'n platenspelers, cd spelers en mixer had verkocht ivm met verhuizing en het niet zovaak meer doen, heb ik toch maar weer wat gekocht om een beetje aan te klooien :P (alleen nu neemt het niet zoveel ruimte meer in beslag)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 12:02 

Hardtraxxer

MOOOR schreef:
Zojuist mijn studio afgemaakt :) Vroeger altijd vinyl gedraaid maar ik kon er geen afstand van doen dus heb ik maar een speler verkocht. En ik moet zeggen dat de setup zo heerlijk draait.

Afbeelding

:thumbsup: ziet er vet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

MOOOR schreef:
Afbeelding

Ik help je even :) Vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 00:54 

Hardtraxxer

Sinds ik op kamers ben gaan wonen is er bij mij bij ook veel veranderd.
Nu heb ik het zo ;D Wil alleen nog uitbreiden maar het studentenleven is ook duur haha.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 08:37 

Hardtraxx Veteran

Dat kassie heb ik ook, maar dan zwart. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 18:44 

Hardtraxx Elite

B-shockz schreef:
Sinds ik op kamers ben gaan wonen is er bij mij bij ook veel veranderd.
Nu heb ik het zo ;D Wil alleen nog uitbreiden maar het studentenleven is ook duur haha.

Afbeelding

Afbeelding

Vraagje over dat kastje;

Kan er in die vakken ook 12'' vinyl in? ik heb een stuk of 950 vinyls die ik uit mijn bakken wilt hebben en in zo een kastje wil hebben. Zo bespaar ik weer ruimte. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 12:09 

Hardtraxxer

dave schreef:
Vraagje over dat kastje;

Kan er in die vakken ook 12'' vinyl in? ik heb een stuk of 950 vinyls die ik uit mijn bakken wilt hebben en in zo een kastje wil hebben. Zo bespaar ik weer ruimte. :P

als die bij de Ikea weg komt dan past dat :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 14:00 

Hardtraxxer

dave schreef:

Ja

Afbeelding

http://djworx.com/ikea-expedit-disconti ... 5Bbg_mSwd0
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 15:17 

Hardtraxx Veteran

Groningen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 18:45 

Hardtraxx Veteran

NyteMyre schreef:
dave schreef:

Ja

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
NyteMyre schreef:
dave schreef:

Ja

Afbeelding

:lol:

Holy shi...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 13:32 

Hardtraxx Elite

NyteMyre schreef:
dave schreef:

Ja

Afbeelding

http://djworx.com/ikea-expedit-disconti ... 5Bbg_mSwd0

I hoop niet ikea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:11 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Groningen....

?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:49 

Hardtraxx Addict

B-shockz schreef:
Parvuz schreef:
Groningen....

?? :P

aardbevings enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 08:59 

Hardtraxxer

Ik denk dat hij doelde op de Ikea die in Groningen zit en waarze waarschijnlijk dat kastje hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:43 

Hardtraxx Veteran

Of misschien doelde ik wel op het feit dat die kast ergens in een boerderij in Groningen staat, of eingelijk stond. Want ja, staan doet hij niet meer. Zo te zien.
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner