Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Daarom vind ik ook dat je beter wat door kan sparen dan krijg je ook wat meer. dat over het museum was een beetje cynisch bedoeld. :D

Wat djm betreft, ik kreeg het advies om een djm 800 of 850 te halen maar die zijn ook nog erg duur. Volgens mij zijn die djm 750 een stuk goedkoper en kan je ook veel effecten toevoegen aan je mix die die djm850 ook kan of is dat niet juist? Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen die twee? Weet iemand dat?
Ik draai overigens met de 'oude' 3 kanaals Dateq-Xtc djm en de cdj 900nexus.
Hardtraxxer
103 posts member since 2013
last seen Nov 2014
dave wrote:Daarom vind ik ook dat je beter wat door kan sparen dan krijg je ook wat meer. dat over het museum was een beetje cynisch bedoeld. :D

Wat djm betreft, ik kreeg het advies om een djm 800 of 850 te halen maar die zijn ook nog erg duur. Volgens mij zijn die djm 750 een stuk goedkoper en kan je ook veel effecten toevoegen aan je mix die die djm850 ook kan of is dat niet juist? Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen die twee? Weet iemand dat?
Ik draai overigens met de 'oude' 3 kanaals Dateq-Xtc djm en de cdj 900nexus.
En ik vind van niet, omdat je zelf op zich niet per se het vlaggenschip van Pioneer hoeft te hebben om goed te leren draaien. Die staan over het algemeen toch wel in de clubs en op de feesten waar je moet draaien. :P

Er zullen vast meer verschillen zijn tussen 700/750 en 800/850, maar het belangrijkste verschil voor mij is toch de dedicated filter knobs op de 800/850. Op de 700/750 moet je het met één filter doen, die werkt op het kanaal waar ook je beat effects op gebruikt. Ook hebben de 750/850 een USB poort, zodat je je mix digitaal kunt opnemen.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Hoe plaats ik in godsnaam een foto hier vanaf mijn computer??
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
uploaden op bijvoorbeeld Imgur of tinypic en dan de afbeeldings-url tussen de [ img] - tags zetten
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Image

2x Pioneer CDJ-900 Nexus
1x Dateq Xtc Mengpaneel
1x Technics 1210 MK2 (voor de vele vinyls die ik nog heb, de andere technics is verkocht.)
1x Dap MP3 Recorder voor het opnemen van de mixen. (Zit nu bij Mix 424 vanaf 2009 :P )

Hiervoor draaide ik op de Pioneer CDJ-400 wat al een erg fijn apparaatje was maar die Nexus is toch wel het neusje van de zalm hoor.

Nou zoek ik nog een Pioneer DJM-750 tweedehands, maar op marktplaats nog niet te krijgen....
Last edited by dave on 02 May 2014 19:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Doet het niet :(
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
El Mare wrote:Doet het niet :(

http://imgur.com/

rechts bovenin naar upload images
N
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Sep 2023
Pas verhuisd, en gelijk even de gelegenheid om een meubeltje te bouwen

Image'

en met licht uit, LED aan...

Image

Een van de RMP's staat schuin omdat de drive kapot is en hij accepteerd alleen nog CD's als ie wat gedraaid is. Had de andere ook, maar koste toen 150 euro om te laten maken. Heb ik even niet.

Ook speakers missen nog... dus heel veel lol heb ik er op het moment ook nog niet aan.
M
5 posts member since 2013
last seen Feb 2015
Zojuist mijn studio afgemaakt :) Vroeger altijd vinyl gedraaid maar ik kon er geen afstand van doen dus heb ik maar een speler verkocht. En ik moet zeggen dat de setup zo heerlijk draait.

Image
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Nadat ik twee jaar geleden m'n platenspelers, cd spelers en mixer had verkocht ivm met verhuizing en het niet zovaak meer doen, heb ik toch maar weer wat gekocht om een beetje aan te klooien :P (alleen nu neemt het niet zoveel ruimte meer in beslag)

Image
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
MOOOR wrote:Zojuist mijn studio afgemaakt :) Vroeger altijd vinyl gedraaid maar ik kon er geen afstand van doen dus heb ik maar een speler verkocht. En ik moet zeggen dat de setup zo heerlijk draait.

Image
:thumbsup: ziet er vet uit
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
MOOOR wrote:Zojuist mijn studio afgemaakt :) Vroeger altijd vinyl gedraaid maar ik kon er geen afstand van doen dus heb ik maar een speler verkocht. En ik moet zeggen dat de setup zo heerlijk draait.
Image
Ik help je even :) Vet hoor!
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Sinds ik op kamers ben gaan wonen is er bij mij bij ook veel veranderd.
Nu heb ik het zo ;D Wil alleen nog uitbreiden maar het studentenleven is ook duur haha.

Image

Image
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Dat kassie heb ik ook, maar dan zwart. ^^
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
B-shockz wrote:Sinds ik op kamers ben gaan wonen is er bij mij bij ook veel veranderd.
Nu heb ik het zo ;D Wil alleen nog uitbreiden maar het studentenleven is ook duur haha.

Image

Image

Vraagje over dat kastje;

Kan er in die vakken ook 12'' vinyl in? ik heb een stuk of 950 vinyls die ik uit mijn bakken wilt hebben en in zo een kastje wil hebben. Zo bespaar ik weer ruimte. :P
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
dave wrote: Vraagje over dat kastje;

Kan er in die vakken ook 12'' vinyl in? ik heb een stuk of 950 vinyls die ik uit mijn bakken wilt hebben en in zo een kastje wil hebben. Zo bespaar ik weer ruimte. :P
als die bij de Ikea weg komt dan past dat :innocent:
N
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Sep 2023
dave wrote:
Ja

Image

http://djworx.com/ikea-expedit-disconti ... 5Bbg_mSwd0
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Groningen....
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
NyteMyre wrote:
dave wrote:
Ja

Image
:lol:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 7 days ago
El Mare wrote:
NyteMyre wrote:
dave wrote:
Ja

Image
:lol:
Holy shi...
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
NyteMyre wrote:
dave wrote:
Ja

Image

http://djworx.com/ikea-expedit-disconti ... 5Bbg_mSwd0

I hoop niet ikea :P
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Parvuz wrote:Groningen....

?? :P
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
B-shockz wrote:
Parvuz wrote:Groningen....

?? :P
aardbevings enzo..
S
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Ik denk dat hij doelde op de Ikea die in Groningen zit en waarze waarschijnlijk dat kastje hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Of misschien doelde ik wel op het feit dat die kast ergens in een boerderij in Groningen staat, of eingelijk stond. Want ja, staan doet hij niet meer. Zo te zien.